93 Reacties

2 weken geleden

Herkenbaar hoor, ik heb in juni een missed abortion (8+2 weken) gehad en denk nu bij elke buikpijn dat het niet goed gaat zo vermoeiend ook. Ben wel gestopt met testen want dat zegt helaas niet altijd iets. Hier ook een vroege echo op 8 januari

2 weken geleden

Ik heb een maand geleden een miskraam gehad. Nu weer zwanger. Heel herkenbaar wat jullie omschrijven. Je weet dat sommige dingen normaal zijn, maar toch begin je direct aan je lichaam te twijfelen. Heb het zelf met wegtrekken van klachten. Dat was vorige keer bij mij het eerste teken. Dus dat vind ik nu heel spannend. Ik heb op 9 januari een echo om te controleren hoe ver ik zwanger ben. Ben dan wss 6-7 weken.

2 weken geleden

Heel herkenbaar! In februari een biochemische zwangerschap gehad na een IUI behandeling. Hele tijd geen behandelingen gehad wegens een overstap en schildklier aandoening, nu dus weer zwanger maar ik word soms overmand met angst terwijl ik vanmorgen op 18 dpo alsnog positief test. Gister waren ook ineens al m’n symptomen weg. Wat een onzekere periode.
Hi meiden, Hier ook herkenbaar. In oktober een MA gehad. 1x ongesteld geweest precies 4 weken na de miskraam en nu dus weer meteen zwanger. Superfijn maar ook heel erg spannend… de eerste dagen testen was ik ook nog bang dat het nog van de miskraam zou zijn maar de testen lopen gelukkig wel op. Ik ga maandag de VK bellen voor een afspraak!

2 weken geleden

Ik snap je helemaal. Ik heb in 2023 met mijn ex 4 miskramen in ongeveer een halfjaar tijd gehad. Nu met mijn huidige partner ben ik net 4 weken zwanger. Ik kan gewoon nog niet overly happy zijn en ben constant bang dat het misgaat. Ik heb met m'n vriend afgesproken dat hij de testen achter slot en grendel legt en om de dag eentje pakt voor mij. Ik moet me wel inhouden om niet te bestellen of naar de winkel te gaan. Tot nu toe werkt dat prima. Misschien heb je er iets aan.
Ja ik ook. Een biochemische, een miskraam bij 6 weken en nu weer zwanger, alles achter elkaar. Vind het nog spannend maar heb ergens een beter gevoel? Hoop dat het zo blijft :)

2 weken geleden

Ook herkenbaar Eind augustus MA gehad Vorige zwangerschap al heel misselijk maar voel me nu best goed dus vind het heel spannend

2 weken geleden

Heel herkenbaar. Nu 4 + 3 zwanger na een miskraam in augustus en oktober. Voel me nu op de een of andere manier wel veel relaxter als andere 2 keren. Dit gevoel probeer ik ook vast te houden. 6 januari met 6 + 0 eerste echo.
Herkenbaar hoor.. mei een biochemische, juli een miskraam en oktober weer een miskraam. Nu weer pril zwanger na bloedonderzoek. De testen lopen op, maar geen zere borsten of echt grote symptomen.. uit zelfbescherming dus ook nog niet echt blij…

Reactie op HelderdenkendeSmaragd546289

Herkenbaar hoor.. mei een biochemische, juli een miskraam en oktober weer ...
9 januari eerste echo

2 weken geleden

Herkenbaar….helaas is het vannacht bij ons voor de 5e keer misgegaan. Zijn net klaar met alle onderzoeken uit UZ Gent. Kwam niets uit, dus we durfden het weer aan…🥲🥲🥲🥲

2 weken geleden

Reactie op LemonTree

Herkenbaar….helaas is het vannacht bij ons voor de 5e keer misgegaan. Zijn ...
Och heel veel sterkte ❤️

2 weken geleden

Ik heb vorig jaar 2 miskramen gehad en ik had gister avond zoveel pijn dat ik niet eens meer kon lopen.. dus ben extreem bang

2 weken geleden

Reactie op LemonTree

Herkenbaar….helaas is het vannacht bij ons voor de 5e keer misgegaan. Zijn ...
Ah nee wat erg, heel veel sterkte 🌹
Ja, hier ook. Vorige maand miskraam gehad. Nu weer zwanger. Testen zijn nog licht maar digitale test zei zwanger! Voor mijn eigen gemoedstoestand besloten dat ik niet meer ga testen. Maandag bloedprikken. Ik merk dat ik elk symptoom constant Google, paniek omdat ik minder afscheiding heb, mn horloge zegt dat ik een lagere temperatuur heb, etc etc! Om gek van te worden. Wat moet het toch fijn zijn om “zwanger” te zien en gewoon blij te kunnen zijn! Hebben jullie nog tips om wat rustiger te zijn?

2 weken geleden

Reactie op EnthousiasteOrchidee327989

Ja, hier ook. Vorige maand miskraam gehad. Nu weer zwanger. Testen zijn nog ...
Heel herkenbaar. Het helpt mij om niet te veel te doen op een dag (vermoeidheid maakt bij mij de zorg erger). Schrijven en yoga helpt mij heel erg. Maar is voor iedereen anders 😊
Eind juni ontdekte ik dat ik zwanger was. Al vrij snel kreeg ik bloedingen en bleek er geen ontwikkeling meer te zijn, waardoor de miskraam na drie maanden zelf proberen opgewekt moest worden. Vandaag ontdekte ik dat ik weer zwanger ben 🩷. Ik vind het ontzettend spannend, maar vooral heel bijzonder dat mijn lichaam gezond zwanger kan zijn. Ik hoop dat het deze keer goed gaat. Nu is het vooral afwachten wat het lot brengt 🩷.

2 weken geleden

Hier ook zeer herkenbaar allemaal. We zijn bijna 3 jaar bezig; 1 MA bijna 2 jaar geleden en dit jaar 2 miskramen gehad (eind april en begin september) alle 3 de keren wel spontaan zwanger geworden. We zijn sinds begin dit jaar onder behandeling en heb nu 4 keer IUI gehad. Eigenlijk is het nog een beetje vroeg om te testen dus ik ben niet 100% zeker maar ik droom zo veel en raar! Ook de afgelopen 4 nachten eruit gemoeten om te plassen, dat hoef ik anders nooit... Ook wat gevoelige bortsen en wat eerder moe in de avond. Maar zoals al vele van jullie vertellen, het is lastig om blij te zijn want je bent ook erg bezig met 'gaat het wel goed, is er niks mis'. Omdat ik nu 3 miskramen heb gehad, mag ik beginnen met medicatie bij een positieve test. Mocht er de komende dagen niks gebeuren, is het woensdag testdag! 🍀🤞🏼

2 weken geleden

Ik had vanmorgen een positieve zwangerschapstest na een missed abortion in juli. Ik ben enorm dankbaar en heb voor mezelf besloten er gewoon van te gaan genieten. En gek genoeg heb ik er meer vertrouwen in dan de vorige keer.

2 weken geleden

Reactie op NogEvenGeheim 🩷🩵

Ik had vanmorgen een positieve zwangerschapstest na een missed abortion in ...
Fijn! Ik hoop dat ik dat ook meer kan gaan doen. Heb er nu ook een ander gevoel bij dus hopen dat het goed blijf gaan 🍀🤞🏼