6 Reacties
7 uur geleden
Ah.... dikke knuffel voor jou!
Ik ben nu weer zwanger (5weken) na de geboorte van ons zoontje in september(16 weken zwanger) en een missed abortion in dec 2024.
En het is zo spannend allemaal....
7 uur geleden
Jeetje wat heftig zeg, met 39 weken je baby verliezen 🙁✨
Weten ze de oorzaak? En ga je nu extra controles krijgen?
Ik ben in juli bevallen van onze dochter met 18+3. Ze had een chromosoomafwijking en na vele onderzoeken hebben we ervoor gekozen om de zwangerschap af te breken. Een moeilijke keuze..
Ik kijk ook gigantisch op tegen de nipt maar alle onderzoeken bij mij waren goed, typisch gevalletje ‘pech’. Toch merk ik dat ik me zo druk maak en ook moeilijk positief kan denken. Volgende week hebben we de eerste echo en ik hoop zo dat deze goed is, en dat ik dan wat rust ga krijgen in m’n hoofd 🤞🏼
4 uur geleden
Wat een fijn topic! Maar wat klote dat er meer mensen zijn die dit inmense verlies mee moeten maken...💖
Wij zijn in maart na 39 weken zwangerschap plotseling onze dochter Nola verloren.
Hiervoor is geen oorzaak gevonden.
In augustus waren we opnieuw in verwachting maar dat is helaas een miskraam geworden.
Momenteel zijn we opnieuw 5 weken in verwachting.
Op de een of andere manier voel ik me kalm en durf ik vooruit te kijken/dromen.
Dit had ik bij Nola en bij de miskraam niet. Ik voelde me toen beide keren erg onrustig en alsof ik op de wacht was voor slecht nieuws.
Ik hoop dat dat rustige gevoel nu goeds voorspeld🤞🏻🍀
3 uur geleden
Ik heb het jammergenoeg afgelopen oktober ook meegemaakt. Wij zijn met 21 weken onze zoon verloren door een verstrengeling van de navelstreng waardoor de toevoer van voedingsstoffen was afgekneld. Medische oorzaken zijn gelukkig hier niet de oorzaak van,het betrof pech.
Wij zijn eind december erachter gekomen weer zwanger te zijn, maar hebben dit wel als schok ervaren. Het gaat allemaal best wel snel. Ik heb de eerste 2 weken dat ik het wist de verloskundige niet gebeld omdat ik alleen maar dacht dat het weer mis zou gaan.
Op dit moment ben ik 9 weken en hebben ons boefje al 2 keer gezien, 1x vitaliteitsecho en 1x dacht ik dat ik een miskraam had, dat was het gelukkig niet.
Naarmate de dagen en weken vorderen begin ik steeds meer vertrouwen in mijn lichaam en ons toekomstige kindje te krijgen. Hoe dan ook verwacht ik een zwangerschap met veel emotionele ups en downs.