Hoi allemaal,
Zoals de titel al zegt, we komen er maar niet uit voor een naam voor onze dochter! Volgende maand wordt ze al geboren en ik word er onrustig van hahah! Er zijn al heel wat namen de revue gepasseerd maar we hebben nog niet d茅 naam. Of twijfels. Of hormonen, geef t een naam 馃槄
Ik vind de naam Flore heel mooi. Mijn man is gek op Feline. Fleur of Floor zijn ook opties.
Dussss, hulp gevraagd 馃槀馃檲 welke naam vinden jullie mooi? Andere suggesties zijn ook welkom. Liefst korte namen (Feline is niet kort, i know haha). Alvast bedankt 馃┓
Ik vind Feline heel leuk! Maar Florine zoals al is gezegd ook! En Felize? (Sorry geen korte namen) 馃挄 Iniedergeval veel succes, hopelijk vinden jullie een naam die jullie beide mooi vinden 馃グ
Ik vind Fleur het leukste.
Gewoon een korte schattige meisjes naam. Floor kan ook natuurlijk, maar ik ken een hond met die naam, dus ik vind het al snel minder 馃槄
Dit zou de perfecte mix zijn zou je denken he? Haha. Ik heb alleen zo'n nare associatie met deze naam dat die voor mij echt afvalt :( Ik kan dat niet uit mijn hoofd zetten haha. Mijn man vind deze naam ook mooi.
Heerlijke namen, kleine voorkeur voor Floor!
En de naam Feline net iets sto ...
Ja dat vind ik zelf ook leuk(er), Felien! Inderdaad omdat het weer een klemtoon scheelt. Maar de schrijfwijze Feline vind ik wel iets mooier staan. Man, ik maak het mezelf ook niet makkelijk he haha
Super bedankt voor het meedenken tot zover hoor dames :-) Dat vind ik fijn! We zullen er vast wel uitkomen. Heb er in ieder geval heel de nacht over gedroomd haha. Denk dat we de namen ook gewoon een poosje hardop moeten uitspreken om te kijken wat het beste voelt.