28 Reacties

6 maanden geleden

Wat dacht je van Florine馃槉

6 maanden geleden

Ik vind Feline heel leuk! Maar Florine zoals al is gezegd ook! En Felize? (Sorry geen korte namen) 馃挄 Iniedergeval veel succes, hopelijk vinden jullie een naam die jullie beide mooi vinden 馃グ

6 maanden geleden

F茅lien?

6 maanden geleden

Ik vind Floor het leukst! Vrolijk en krachtig 馃榿

6 maanden geleden

Feli ?

6 maanden geleden

Filou?

6 maanden geleden

Ik vind Fleur het leukste. Gewoon een korte schattige meisjes naam. Floor kan ook natuurlijk, maar ik ken een hond met die naam, dus ik vind het al snel minder 馃槄

6 maanden geleden

Fleur vindt ik erg mooi!

6 maanden geleden

Heerlijke namen, kleine voorkeur voor Floor! En de naam Feline net iets stoerder maken naar Felien? Scheelt weer een klemtoon.

6 maanden geleden

Felin?

6 maanden geleden

Reactie op miss1tessa

Wat dacht je van Florine馃槉
Dit zou de perfecte mix zijn zou je denken he? Haha. Ik heb alleen zo'n nare associatie met deze naam dat die voor mij echt afvalt :( Ik kan dat niet uit mijn hoofd zetten haha. Mijn man vind deze naam ook mooi.

6 maanden geleden

Reactie op JustAngelique

Feli ?
Ook nog voorbij gekomen inderdaad! Mijn man vind dit alleen weer niks haha.

6 maanden geleden

Reactie op FvL1992

Heerlijke namen, kleine voorkeur voor Floor! En de naam Feline net iets sto ...
Ja dat vind ik zelf ook leuk(er), Felien! Inderdaad omdat het weer een klemtoon scheelt. Maar de schrijfwijze Feline vind ik wel iets mooier staan. Man, ik maak het mezelf ook niet makkelijk he haha

6 maanden geleden

Super bedankt voor het meedenken tot zover hoor dames :-) Dat vind ik fijn! We zullen er vast wel uitkomen. Heb er in ieder geval heel de nacht over gedroomd haha. Denk dat we de namen ook gewoon een poosje hardop moeten uitspreken om te kijken wat het beste voelt.

6 maanden geleden

Nog wat andere suggesties, misschien in dezelfde stijl: Elin Julie Jolie Juline Janou Danae Senne Nore June Nine Mare Anouk Jasmijn

6 maanden geleden

Feline / Felien en Fleur hebben mijn voorkeur. Felice Femm Florin F茅lin

6 maanden geleden

Fiene?

6 maanden geleden

Florine of florien?

6 maanden geleden

Reactie op Hannelore13

Florine of florien?
Ik lees nu dat je er een nare associatie mee hebt. Ook wanneer je probeert je kindje een paar dagen zo te noemen?

6 maanden geleden

Wat is het uiteindelijk geworden? Ik vind F茅line trouwens erg leuk!