11 Reacties

5 dagen geleden

Mayra vind ik het mooist en daarna Kaya. Ik denk dat je Kajsa niet anders uit kan spreken toch? Ik zou er zelf alleen persoonlijk kaisa van maken omdat de J een beetje raar vind staan, maar misschien is dat de gebruikelijke spelling in Polen? Ik dacht dat het een Poolse naam was. Wat vind je van Kaira? Ik ken een Kaira en vind het een hele mooie naam. Je spreekt het uit als kai-ra of Kijra. Ik ken ook een Naia en een Saya. Ook een beetje in jouw stijl lijkt het. Ik hou er wel van

5 dagen geleden

Ik vind Mayra prachtig!! 馃┓ Kajsa vind ik een toffe en originele naam qua klank, maar gek op papier. Ik denk dat ik Kaysa, Kaisa of Kaiza mooier vind 馃檪 Ik denk ook nog aan Moira 馃槏 en Kira / Kyra 馃槂

5 dagen geleden

Reactie op Kolibrietje

Ik vind Mayra prachtig!! 馃┓ Kajsa vind ik een toffe en originele naam qua ...
Dankje voor je input! Zoveel opties qua spelling haha. We gaan er nog even goed over nadenken.

5 dagen geleden

Reactie op M30

Mayra vind ik het mooist en daarna Kaya. Ik denk dat je Kajsa niet anders u ...
Thanks voor je reactie! Kajsa wordt op de een of andere manier vaak uitgesproken als Kasja of Kasia (ook al staat er iets heel anders). Het is een Zweedse naam, maar we zouden het natuurlijk anders kunnen spellen. Kaira is zeker een goede optie, weer net even een combi van de namen die we al hadden, dankje!

5 dagen geleden

Mayra of Maya! Vind het geschreven als Maira ook mooi.馃槉

5 dagen geleden

Maura wellicht nog een idee?

5 dagen geleden

Reactie op Evie95

Thanks voor je reactie! Kajsa wordt op de een of andere manier vaak uitgesp ...
Oja dat is die Poolse naam die ik bedoelde denk ik! Kasja. Kajsa ken ik nog niet maar ik zou het wel uitspreken zoals het er staat Kaira vind ik persoonlijk mooier

4 dagen geleden

Reactie op Celestevdw

Maura wellicht nog een idee?
Ook leuk!

3 dagen geleden

Ik vind maya prachtig! Mijn dochter hier roept het de hele tijd, onze ouders denken nu zelfs dan onze baby maya gaat heten haha, dat is niet zo! Maar ik vind het wel heel erg mooi.

3 dagen geleden

Mayra & Kaia, erg leuk! Ayla 馃憣

3 dagen geleden

Ik ken een maira, lieve meid, dus positieve associatie mee!