22 Reacties

2 weken geleden

Wij hebben Savi 💙

2 weken geleden

Mooie naam! Past alleen niet helemaal bij ons helaas. Nog goed misschien om te zeggen, we hebben al een jongen met naam op ene -a, dus hebben nu eigenlijk liever niet op een a…
Jonah Jona Senn Luah Silvan Seth

2 weken geleden

Wij hebben een Ezra

2 weken geleden

Reactie op MrsPoppie

Wij hebben een Ezra
Maar ik zie net dat je liever geen -a naam hebt 🫣

Reactie op MrsPoppie

Wij hebben een Ezra
Oo ik ook en verwacht ook een kindje in mei, wat toevallig. Hebben jullie al ideeën? Wij komen namelijk niet uit jongensnamen😅

2 weken geleden

Reactie op ZonovergotenVogel042575

Oo ik ook en verwacht ook een kindje in mei, wat toevallig. Hebben jullie a ...
Heel eerlijk, hier ook nog geen idee. We hebben besloten om pas na te gaan denken na de geslachtsecho, dan hoeven we tenminste maar eens te worden over namen voor één geslacht 🫣😂

2 weken geleden

Wij hebben een Loek, heeel erg blij mee ☺️

2 weken geleden

Micah / Mika vind ik echt heel leuk! Mikai Davin Benja Roas Silas Lasse Alec Jelte Fern Kjeld Bjorn, Bjarn Jens Niek Daaf

2 weken geleden

Fedde

vorige week

Reactie op Musica

Micah / Mika vind ik echt heel leuk! Mikai Davin Benja Roas Silas Lasse Al ...
Ons zoontje heeft de 4e naam op jouw lijstje (met Mika meegerekend), eindigt dus ook op een -a. Wordt dat niet te jut en jul achtig als we Mika doen? Lasse stond hoog op mijn lijstje maar vindt mijn vriend niet leuk 😢
Roman Sijmen Jona Jasper Timo Willem
Nolan Wander Hannes Zeger

vorige week

Wij hebben Kai en Xavi in gedachten. Nu vraag ik mij af hoe mensen de naam Xavi zouden uitspreken. Mijn vriend zegt het als Ksaavie maar volgens mij hoor je het als Saavie uit te spreken? Hoe zien jullie dat?

vorige week

Reactie op Kuikentje123

Ons zoontje heeft de 4e naam op jouw lijstje (met Mika meegerekend), eindig ...
Leuke naam heeft je zoon! Geen Jut & Jul, kan prima

vorige week

Lieven Robin Jelte Owen Thijmen

6 dagen geleden

Wat denken jullie van Bruno?

5 dagen geleden

Reactie op Kuikentje123

Wat denken jullie van Bruno?
Ja mooie naam! Ik vind het niet perse een zachte naam. Alle namen met een r, k, c, q en g hebben een wat hardere klank. Maar; dit is waar ik aan denk bij een hardere naam. Bruno vind ik wel lief klinken hoor

5 dagen geleden

Reactie op Kk1992

Wij hebben Kai en Xavi in gedachten. Nu vraag ik mij af hoe mensen de naam ...
Zelf zei ik Ksaavie, omdat een leerling in de klas zo zijn naam uitgesproken wilde hebben

5 dagen geleden

Jame 💙