14 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op Karrie89
Hoi ik start volgende week met acupunctuur. Heb al van verschillende mensen ...
Heel veel succes in November, ik ben benieuwd naar je ervaring iui in combinatie met acupunctuur 🍀🍀🍀
24 dagen geleden
Ik doe iedere maand accupunctuur en heb speciale kruiden, niet vanwege een traject, maar omdat ik mijn menstruatie(ellende) beter wilde regulieren. Het helpt mij heel goed! Voel me tijdens en nadien ook heel ontspannen. We zullen waarschijnlijk binnenkort ook in een traject komen, ik ga er dan mee door.
één dag geleden
Vandaag uitgangsecho gehad, voor het eerst werd gezegd dat er al kleine eitjes te zien waren. Dat had ik eerder niet. Menstruatie is ook niet meer pijnlijk dus acupunctuur lijkt wel wat te doen.
De acupuncturist heeft wel gezegd dat deze poging waarschijnlijk nog niet gaat lukken omdat ze meer tijd nodig heeft om m’n lijf te resetten. Maar je weet maar nooit natuurlijk.
één dag geleden
Acupunctuur werkt niet. Alleen als complementair bij bv pijnbestrijding. Zou je het geld besparen.
één dag geleden
Zelf een rijd onder behandeling geweest. Maar deed niks. Koste me alleen veel geld
geld
19 uur geleden
Reactie op Lotusbloem049
Acupunctuur werkt niet. Alleen als complementair bij bv pijnbestrijding. Zo ...
Ik denk dat het afhankelijk is van de klacht waarvoor je accupunctuur inzet. Het zal vast niet alles oplossen maar het kan je wel helpen om meer in "balans" te komen
18 uur geleden
Reactie op FlippieFlappie
Ik denk dat het afhankelijk is van de klacht waarvoor je accupunctuur inzet ...
Nee, daarvoor werkt acupunctuur dus niet.