16 Reacties

2 jaar geleden

Hoi lieve allemaal, De informatie over de zorgverzekeringen in 2024 is aangevuld. Daarnaast kunnen we jullie een hele mooie korting bieden op de aanvullende verzekering van Nationale Nederlanden. Op het Extra pakket krijg je 20% korting via het 24baby collectief. Hiervoor gebruik je deze link https://www.nn.nl/ezorg?cv_site=70392 of gebruik je de code 70392 bij je aanvraag. Sluit je je verzekering liever af bij OHRA? Dan kan je voor het Uitgebreid pakket gebruik maken van 10% collectiviteitskorting via 24baby ❤️. Dat doe je via deze link: https://www.ohra.nl/collectief/voordelen?collectiviteit=70146 of gebruik de collectiviteitcode 70146.

2 jaar geleden

Sinds we besloten om te proberen voor een kindje ben ik aanvullend verzekerd bij Menzis (collectiviteitskorting via mijn werkgever). Ik ga nu voor mijn derde traject... als dit niet lukt moeten we betalen ben ik bang... Is er een zorgverzekering die meer dan 3 pogingen verzekerd?

2 jaar geleden

Reactie op ClaudiaMC

Sinds we besloten om te proberen voor een kindje ben ik aanvullend verzeker ...
Ik weet niet welke maar die moet er wel zijn, 4 krijg je vergoed

2 jaar geleden

Reactie op ClaudiaMC

Sinds we besloten om te proberen voor een kindje ben ik aanvullend verzeker ...
Hier ben ik ook benieuwd naar

2 jaar geleden

Bij zorgzaam vergoeden ze er 4 maar ik weet zo niet welke voorwaarden daar aan vast zitten. Bij onvz vergoeden ze er 5 maar zitten heel veel haken en ogen aan voor dat ze daar akkoord op geven.

2 jaar geleden

Jammer, geen code voor VGZ 😞

2 jaar geleden

Iemand enig idee of Jette een contract heeft met Zorgzaam?

2 jaar geleden

ONVZ, PNOzorg en VVAA zijn allemaal slechts een verzekeraar. Een 4e poging wordt alleen vergoed met hun toestemming en als u nog niet met het IVF-traject bent begonnen en het komende jaar geen behandeling verwacht. Dit is mij zojuist telefonisch verteld en staat ook onder hun voorwaarden voor aanvullende verzekering met IVF.

2 jaar geleden

Dus ik denk er is geen kans om naar een andere verzekering over te stappen om gebruik te maken van een 4e en 5e IVF poging.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem Arnhem

Dus ik denk er is geen kans om naar een andere verzekering over te stappen ...
Afhankelijk of je een connectie hebt met de defensie via je ouders of opa en oma dan kan je overstappen naar zorgzaam die vergoeden een 4de poging

2 jaar geleden

Reactie op Evanaomi86

Afhankelijk of je een connectie hebt met de defensie via je ouders of opa e ...
Klopt, maar ik heb niemand bij defensie en ook niet gehad in het verleden helaas.

2 jaar geleden

Reactie op Evanaomi86

Bij zorgzaam vergoeden ze er 4 maar ik weet zo niet welke voorwaarden daar ...
Zorgzaam is alleen mogelijk als iemands familielid werkzaam is of is geweest bij de defensie. Anders kun je de verzekering denk ik niet afsluiten. Iets soortgelijks werd mij gisteren aan de telefoon gezegd.

2 jaar geleden

Ik denk dat het met de strenge voorwaarden voor Zorgzaam (iemand uit het gezin moet in dienst zijn of is geweest bij Defensie) en ONVZ (IVF-proces mag nog niet zijn gestart en de behandeling het komende jaar niet nodig zal zijn) lijkt dat er is geen verzekering die zomaar een 4e en 5e IVF poging wil vergoeden. Alle verzekeringen uit het basispakket vergoeden slechts 3 IVF-pogingen. Dus we hoeven niet verder te zoeken denk ik, het vergoeden van extra IVF pogingen zijn bijna onmogelijk. Klopt het wat ik zeg?

2 jaar geleden

Help ik heb nu een 2e iui gehad is het voor nu al verstandig te kijken naar een zorgverzekering die voor ivf meer pogingen bied dan 3 ?

2 jaar geleden

Reactie op Baby97

Help ik heb nu een 2e iui gehad is het voor nu al verstandig te kijken naar ...
Moeilijke vraag, je hebt recht op 6 IUI behandelingen en misschien nog wel meer als je door wilt gaan met IUI. Maar voor IVF moet je wel de juiste verzekering hebben bij ONVZ voordat je met de behandeling begint, die vergoedt de 4e en ik denk zelfs de 5e IVF poging, de voorwaarden staan in mijn eerdere bericht hier vandaag. Ik was zwanger van de laatste IUI, maar kreeg helaas in week 8 een miskraam. Ben nu bezig met IVF, eerste poging helaas zonder succes.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem Arnhem

Moeilijke vraag, je hebt recht op 6 IUI behandelingen en misschien nog wel ...
Dankje wel ik vind het erg lastig mijn man zegt we zitten pas in de 2e ronde iui waarvan beide pogingen helaas nog niet meer dan 1 eiblaasje dus die zegt nou ja dan zou je het hele jaar betalen en misschien komen we er dit jaar geen eens aan toe en anders betalen we zelf wel maar ik vind het erg lastig wil het wel graag positief in zien