12 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb binnen een maand van de miskraam begonnen met 2de tp

10 maanden geleden

Ik heb de afgelopen cyclus een vroege miskraam gehad met 4+3 en ze raadden een maand rust aan maar ik mocht gewoon door. Ik heb wel maar 4 dagen gebloed zoals een menstruatie. Denk goed om met de fertiliteitskliniek te bellen wat hun zeggen?

10 maanden geleden

Reactie op MRKD

Ik heb de afgelopen cyclus een vroege miskraam gehad met 4+3 en ze raadden ...
Jaa denk ik ook, maar omdat het nu weekend is dacht ik, ik vraag het eerst hier haha

10 maanden geleden

Reactie op Isa_hoi

Jaa denk ik ook, maar omdat het nu weekend is dacht ik, ik vraag het eerst ...
Haha snap ik! Hoop dat je gewoon snel door mag meid 🍀

9 maanden geleden

Reactie op MRKD

Ik heb de afgelopen cyclus een vroege miskraam gehad met 4+3 en ze raadden ...
Had jij echt last van een hevige menstruatie bij je miskraam? En na hoelang mocht je door met de IUI? Ik heb donderdag een echo maar mijn testen zijn afgelopen zou nu 5 weken en 4 dagen zijn. Maar denk dat er iets mis is gegaan. Heb wel een paar druppels rood gehad en de rest bruin verlies.. zou ik iets moeten zien, een vruchtje ? Hoop dat we gelijk door kunnen met de volgende ronde. Een miskraam blijft moeilijk , hoop voor jou dat je weer snel zwanger bent 🍀 en blijft

9 maanden geleden

Ik heb in januari ook een vroege mk gehad met bijna 5 weken. Mijn testen liepen af , toen wist ik al voldoene. Was toen op vakantie. De dag voor we terug vlogen naar Nederland, begon ik te bloeden. Maar echt zo veel ook... Met stolseltjes. Voor we het vliegtuig in gingen, ben ik volgens mij iedere kwartier nog even naar het toilet geweest 🥴en toen we er uit kwamen heb ik me man gesmeekt om een toilet te vinden voor me. Totaalbloeding duurde niet lang, volgens mij 6 dagen? En ik mocht in die cyclus direct door met letrozol voor een nieuwe ronde, omdat je lichaam zich van zelf zou reinigen na een korte zwangerschap. Klopte ook, want na een week had ik negatieve ZW testen.

9 maanden geleden

Reactie op schorpioentje

Had jij echt last van een hevige menstruatie bij je miskraam? En na hoelang ...
Ah ik hoop zo dat het niet gaat doorzetten bij jou! Maar las al dat je testen aflopen zo ongelofelijk klote en oneerlijk. 😔 Nou de eerste dag toen het bloedde startten (was ongeveer 2 dagen na de eerste druppel) was erg heftig met grote stolsels en veel krampen. Uiteindelijk was de duur zoals mijn ‘normale’ menstruatie. Ik heb zelf geen vruchtje gezien maar ik was natuurlijk maar 4+3. Ik mocht dus gelijk door maar ze raadde wel aan om een maand rust te nemen. Ik vond dit super lastig omdat ik de cyclus daarop rust zou nemen wegens een nieuwe baan (ik heb dus nu een maand rust). Achteraf had ik beter rust kunnen nemen ik had namelijk ineens een mega lange cyclus waardoor ik pas rond dag 20 een eisprong had. Geen idee of dit door de miskraam kwam maar dit idee had ik wel. Ik hoop dat mocht het echt mis zijn het snel mag verlopen en luister goed naar je lichaam! Hele hele dikke knuffel 💖

9 maanden geleden

Reactie op MRKD

Ah ik hoop zo dat het niet gaat doorzetten bij jou! Maar las al dat je test ...
Wat een super lief berichtje dankjewel. Ik ben niet de enige en het komt zo vaak voor helaas!! Ja super oneerlijk maar zal wel met n reden zijn gebeurd, waarschijnlijk iets niet goed. Begon donderdag met een paar druppels rood, toen nog een dikke positieve test. En vanaf toen bruinverlies tot gister nu is alles weg? Maar m’n testen zijn ook heeeel licht positief bijna niet meer te zien. Dus vrees het ergste! Snap ik dat je gelijk door wilde, dat gevoel heb ik nu ook. Heb ik wel vaker gelezen dat je cyclus dan langer word, dus dat kan kloppen! Een maand rust is ergens ook wel fijn denk ik hè effe aan niets hoeven denken. Hoop dat je nieuwe baan je goed bevalt en je de volgende ronde weer zwanger mag zijn en blijven! Hebben ze bij jou nog naar extra dingen gekeken ? Of rekening mee gehouden ivm de miskraam? Dikke knuffel terug 💗

9 maanden geleden

Reactie op schorpioentje

Wat een super lief berichtje dankjewel. Ik ben niet de enige en het komt zo ...
Ik vind het zo knap dat je zo’n positieve kijk hebt! Het is inderdaad wel zo dat het gebeurt om een reden en ergens geeft het een goed gevoel dat er wel ‘iets’ kan. Je hebt donderdag een echo toch? Blijft wel gek dat je nu geen bloed of bruin verlies hebt maar dat je testen aflopen! Heb je krampen? Die had wel gelijk ook na het aflopen van m’n test. Ik heb wel een gesprek gehad bij de gynaecoloog maar dat was na de derde IUI, dan is er een standaard evaluatie. Helaas wilde ze ondanks de miskraam niks controleren omdat het er pas 1 is. Mijn schildklier word na mijn eigen aandringen wel gecontroleerd.

9 maanden geleden

Reactie op MRKD

Ik vind het zo knap dat je zo’n positieve kijk hebt! Het is inderdaad wel z ...
Denk dat het mijn houvast is om niet verdrietig te worden. Positief zijn op een dag worden wij ook mama! 🍀 is het niet deze ronde dan wel erna, het komt uiteindelijk goed! Ja donderdag een echo heb gevraagd of ik dus eerder mag komen want het zit natuurlijk wel in m’n hoofd. Geen buikkrampen gehad.. ik was 5 weken en 4 dagen vanaf de laatst dag van mijn menstruatie. Maar de foetale termijn was nu 3weken en 3 dagen, vanaf wanneer heb jij geteld? Stom zeg dat ze daar niet naar kijken! Mij lijkt een keer wel voldoende. “Pas” een jeetje. Heb dat ook gelezen over de schildklier heb je ook andere klachten? En ustrogan blijkt geloof ik ook goed te zijn om het te laten innestelen? Gek dat je dat met ivf wel standaard krijgt en met Iui niet.

9 maanden geleden

Reactie op schorpioentje

Denk dat het mijn houvast is om niet verdrietig te worden. Positief zijn op ...
Ja wij gaan sowieso mama worden daar ben ik ook van overtuigd!💜 Ik had geteld vanaf mijn menstruatie. Nou mijn moeder heeft altijd schildklier klachten gehad en als er afwijkingen zijn is het bijna niet mogelijk om zwanger te raken. Klachten heb ik eigenlijk niet maar ze wil het wel controleren voor mijn gemoedstoestand. Ja ik heb ook veel gelezen over ustrogan maar het ziekenhuis waar ik loop doet er met IUI weer niks mee. Verschilt volgens mij echt waar je behandelingen volgt of ze er iets mee doen, toch gek dat er zulke verschillen zijn.

9 maanden geleden

Reactie op MRKD

Ja wij gaan sowieso mama worden daar ben ik ook van overtuigd!💜 Ik had ge ...
Ja dan heb ik dus wel goed geteld. Oh dan is het niet gek dat je daarover twijfels hebt. Hoop alsnog dat het niets is. Bedankt voor je lieve berichtjes en succes in de volgende ronde. Maar ik zal je vast nog wel tegenkomen in de andere topics. Zal is vragen bij ons doen ze het volgens mij ook niet. Je kan het wel zelf bestellen maar vind dat toch anders, straks vertraag je er juist een hoop mee.