7 Reacties

vorig jaar

Hoi, Wij zijn in februari gestart met onze eerste ronde ICSI. Ik had ook het lange schema en moest eerst starten met de pil. Heel veel succes 馃崁

vorig jaar

Reactie op Dani毛lle_

Hoi, Wij zijn in februari gestart met onze eerste ronde ICSI. Ik had ook h ...
Hoi dankjewel! Even een brutale vraag maar heb jij veel last gehad van bijwerkingen van de pil en hoe lang heb jij deze moeten slikken? Ik lees hier en daar dat mensen een hele strip hebben afgemaakt maar ik heb hem welgeteld twee weken moeten slikken.

vorig jaar

Reactie op sofietje22

Hoi dankjewel! Even een brutale vraag maar heb jij veel last gehad van bijw ...
Ik heb weinig bijwerkingen van de pil gehad. Heb hem uiteindelijk 20 dagen moeten slikken. Het verschilt echt per schema en wanneer je laatste menstruatie was. Er was een datum waarop ik uiterlijk gestart moest zijn met de pil.

vorig jaar

Hi, Wij zijn in april gestart met een lang schema, moest inderdaad ook starten met de pil, Inmiddels ben ik decapeptyl en gonal-f aan het spuiten en zijn wij bijna aan de punctie toe Veel succes! 馃崁

vorig jaar

Hi, Wij zijn in april gestart met een lang schema, moest inderdaad ook s ...
Wat spannend, ook voor jullie veel succes! Het is inderdaad heel verschillend hoe lang iedereen de pil heeft moeten slikken. Hoe gaat het met de spuiten heb je veel last van de bijwerkingen of valt dit mee? Ik duim met jullie mee voor de punctie :)

vorig jaar

Reactie op sofietje22

Wat spannend, ook voor jullie veel succes! Het is inderdaad heel verschille ...
Dankjewel! :) Van de deca heb ik helemaal geen last, van de gonal-f wel wat bijwerkingen.. veel hoofdpijn, erg moe en vaak naar het toilet.. maar al met al valt het mij heel erg mee hoor! Voor ons staat komende donderdag de punctie op de planning, morgen middag hoor ik hoelaat ik de ovitrelle moet injecteren. Is voor jullie al bekend wanneer je mag gaan starten met injecteren? Hoop op het beste voor jullie!

vorig jaar

Dankjewel! :) Van de deca heb ik helemaal geen last, van de gonal-f wel wa ...
Wat fijn om jouw ervaring te horen. Ik hoor van mensen om mij heen dat het goed te doen is maar als je dan op een forum komt lees je vaak minder positieve verhalen. Wat spannend dat is al bijna dus! 馃槉 Wij mogen over ongeveer een week beginnen met de decapeptyl dan gonal-f dan de gonasi en rond de terugplaatsing injecties met protulex.