488 Reacties

3 maanden geleden

Hee, Wat jammer dat er de 1e ronde bij jullie niks is uitgekomen.. :( wij hebben ook rond november/ december onze 1e icsi gehad, maar ondanks dat dit 4 embryo's opleverde, hebben de 3 overige (1 Verse tp gehad) dag 5 (vriezer) niet gehaald. Dus helaas gaan wij eind Jan ook weer beginnen aan onze ronde 2.. Dus ik ken je gevoel een beetje, er tegen op zien, maar wel weten waar je het voor doet en wat je kan verwachten. Heel veel succes!

3 maanden geleden

Reactie op Babywensbijcf

Hee, Wat jammer dat er de 1e ronde bij jullie niks is uitgekomen.. :( wij ...
Wat een rollercoaster is het h茅? En echt verdrietig dat het voor jullieook niet gelukt is ondanks de4 embryo鈥檚. Zo zie je maar, er zitten zoveel risico's aan dit traject om het te laten slagen. Ik ga duimen voor jullie! 馃グ

3 maanden geleden

鈽濓笍 Wij gaan ook half febr weer starten. Mijn eerste icsi was het lange protocol, dus het korte protocol (icsi 2) vond ik erg meevallen qua spuiten. Voordat ik t wist was t alweer klaar. Alleen hebben we toen een enorme teleurstelling gehad van 7 embryo's naar 0 geschikt t voor TP. Ben nu heel huiverig voor ICSI 3, omdat ik bang ben voor weer zo'n teleurstelling, wetende hoe verslagen ik me in december voelde....

3 maanden geleden

Reactie op mrveer

鈽濓笍 Wij gaan ook half febr weer starten. Mijn eerste icsi was het lange prot ...
Snap dat dit nog meer spanning met zich mee brengt! Veel succes!

3 maanden geleden

Reactie op T941

Wat een rollercoaster is het h茅? En echt verdrietig dat het voor jullieook ...
Jaa vonden het een grote rollercoaster dan we hadden gedacht.. maar gaan met volle moed aan ronde 2 beginnen. Ik moet dit keer lange schema, met eerst de pil van te voren. Verwachten rond 29 Jan te beginnen. Jij je eerste spuit weer gezet? Had je 1e ronde ook gespoten met decapeptyl?

3 maanden geleden

Reactie op mrveer

鈽濓笍 Wij gaan ook half febr weer starten. Mijn eerste icsi was het lange prot ...
Jullie hebben ook ene pittige periode achter de rug zeg.. als ik vragen mag, waarom hadden ze 1e ronde voor lange schema gekozen en 2e ronde korte schema? Hopelijk krijgen jullie nu een paar mooie embryo's 馃檹馃挅

3 maanden geleden

Reactie op Babywensbijcf

Jullie hebben ook ene pittige periode achter de rug zeg.. als ik vragen mag ...
ICSI 1 was in NL, vrij standaard protocol, met maximale gonal-f. Een 2e poging zag het umcu niet zitten. Ben toen overgestapt naar Duitsland, waar dus 7 embryo's zijn ontstaan. Vind het systeem in NL maar waardeloos...

3 maanden geleden

Heyhey! Wij zijn begonnen aan onze eerste ivf poging. Ik was vrijdag begonnen met het spuiten van decapeptyl. Dus ik verwacht einde deze maand de puntie. Jullie heel veel succes allemaal en mocht het deze ronde lukken馃馃徏馃崁

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik volgt het lange schema en ben vrijdag begonnen met decapeptyl. Vandaag de laatste pil en dan hopelijk volgende week maandag na een goede echo starten met gonal f. Ik vind het best spannend allemaal. Zoveel stappen weer te gaan.. Voor mensen in hetzelfde schema: hoe lang verwachten jullie ongeveer dat er zit tussen start gonal f en de punctie? Heel veel succes! 馃

3 maanden geleden

Reactie op Loor29

Hoi allemaal! Ik volgt het lange schema en ben vrijdag begonnen met deca ...
Bij mij zat hier 13 dagen tussen. Rond "cyclusdag" 14 is de punctie. Kan ook dag eerder of later zijn.

3 maanden geleden

Reactie op mrveer

Bij mij zat hier 13 dagen tussen. Rond "cyclusdag" 14 is de punctie. Kan oo ...
Dankjewel voor je reactie! Cyclusdag 1 is dan dus de eerste dag gonal f?

3 maanden geleden

Reactie op mrveer

ICSI 1 was in NL, vrij standaard protocol, met maximale gonal-f. Een 2e pog ...
Oh ook bij umcu.. daar zitten wij ook, gaan nu onze 2e ronde starten.. hopelijk levert dat wat op, hoor idd over Duitsland en Belgi毛 wel goeie verhalen!

3 maanden geleden

Hi dames, Na afgelopen november te vroeg te zijn bevallen van onze tweeling verwachten wij in februari weer opnieuw te starten met icsi. Over 2 weken zullen we eerst een uitgangs echo hebben om de voorraad eicellen in kaart te brengen zodat we de dosering van de medicatie kunnen afstemmen en dan mag ik de cyclus erop weer starten.

3 maanden geleden

Reactie op Loor29

Dankjewel voor je reactie! Cyclusdag 1 is dan dus de eerste dag gonal f?
Ja volgens mij kan je t zo een beetje zien. Bij korte protocol start je op cd 2 met stimuleren.

3 maanden geleden

Reactie op Babywensbijcf

Jaa vonden het een grote rollercoaster dan we hadden gedacht.. maar gaan m ...
Ja je weet eigenlijk ook niet wat je staat te wachten tot je echt begint. Wat is precies het verschil tussen een lang en kort schema? Wij hebben hierin geen keuze gekregen, er was 茅茅n route zegmaar. Yes, gisteren de eerste gezet. Ik had de vorige ronde ook decapeptyl maar ik start nu een week eerder omdat ze verwachten dat de eicellen dan beter rijpen (ze vermoeden dat dit de reden was dat de vorige keer niks is gelukt).

3 maanden geleden

Reactie op Aliciaxx

Heyhey! Wij zijn begonnen aan onze eerste ivf poging. Ik was vrijdag begon ...
Super spannend! Dank je wel ga ook voor jullie duimen 馃檹

3 maanden geleden

Reactie op Evanaomi86

Hi dames, Na afgelopen november te vroeg te zijn bevallen van onze tweelin ...
Wow ik kan me niet voorstellen door wat voor verschrikkelijke zware periode jullie zijn gegaan.. super dapper dat jullie ook weer de kracht vinden om door te gaan! Was je eerder ook zwanger geraakt via ICSI?

3 maanden geleden

Reactie op T941

Ja je weet eigenlijk ook niet wat je staat te wachten tot je echt begint. W ...
Fijn dat ze daar overna heb en gedacht en dat de eicellen dan nu meer tijd krijgen. Hopelijk levert dat jullie nu een mooi aantal op馃グ. Vorige keer keer had ik kort schema, (12 dagen spuiten met gonal en na paar dagen cetrotide erbij, daarna punctie) Nu moet ik eerst 21 dagen aan de pil, vanaf dag 14 ongv starten met decapeptyl spuiten en dan de laatste dagen met Gonal-f. Zo kunnen ze het beter sturen en hopelijk levert dat meer en betere eicellen op. (Omdat we zaad via een Tese hebben, moet je vaak al aan een lang schema). Dus ik ben benieuwd.. bij lang schema ben je stuk langer aan het spuiten, dat is het enige nadeel. 馃檪

3 maanden geleden

Reactie op Evanaomi86

Hi dames, Na afgelopen november te vroeg te zijn bevallen van onze tweelin ...
Wat ontzettend pittig hebben jullie het gehad (en nog steeds waarschijnlijk) zeg.. Heel veel succes!鉂わ笍 Wordt dut jullie 2e icsi?

3 maanden geleden

Reactie op T941

Wow ik kan me niet voorstellen door wat voor verschrikkelijke zware periode ...
We zijn een aantal jaren terug gestart met iui daarna gevolgd door 2 ivf pogingen in Nederland. Hier voelde ik mezelf echt niet gehoord en zijn we voor de laatste poging naar Duitsland gegaan en daar icsi gehad en direct zwanger geworden van onze tweeling. Ondanks het grote verdriet kijken we er ook naar uit om weer te gaan starten.