45 Reacties

vorige week

Ik sluit aan 🥰 Ik heb waarschijnlijklijk 1 april de inseminatie. Wij zitten nu in IUI #4. Wel maar 1x de inseminatie gehad. Deze ronde spuit ik 50 eenheden gonal f. Aanstaande donderdag de eerste echo hoop op 2/3 eitjes.

vorige week

Reactie op eliz123

Ik sluit aan 🥰 Ik heb waarschijnlijklijk 1 april de inseminatie. Wij zitt ...
Oh tellen ze die ronde dan wel mee?☺️ ik denk dan blijf ik op 1 Spannend hoor ik ga voor je duimen 🙏🍀

vorige week

Reactie op Carolaaa1987

Oh tellen ze die ronde dan wel mee?☺️ ik denk dan blijf ik op 1 Spannend ho ...
Ja bij ons tellen ze wel gewoon mee. Omdat we wel gemeenschap hebben gehad alleen de inseminatie niet. Wij hebben de diagnose onverklaarbare subfertiliteit gekregen. En de arts vertelde dat de verhoogde kans voornamelijk zit in het ovuleren van meerdere eitjes. De inseminatie zelf geeft niet echt verhoogde kans.

vorige week

Reactie op eliz123

Mijn twee eerste rondes IUI zijn ook niet kunnen doorgaan. Ik hoop eigenlijk ook dat ze dit toch willen meetellen….. Zou mij er veel beter bij voelen om nu nog 4 pogingen te doen ipv 6, en dan eventueel naar ivf. Bij mij is het ook onverklaarbare vruchtbaarheid.. Of ja, er werd een baarmoederinfectie geconstateerd in oktober, maar daar kreeg ik een antibioticakuur voor.. Dus eigenlijk zou er nu niks meer aan de hand moeten zijn.

6 dagen geleden

Ik sluit ook aan!

5 dagen geleden

Reactie op eliz123

Wij lopen qua cyclus precies gelijk dan! Ik heb morgen ook een echo. Waarschijnlijk 1 april inseminatie. Voor ons gaat dit IUI #1 zijn. Ik spuit 75 eenheden ovaleap. Maar het vruchtbaarheidsprobleem ligt bij mijn vriend. Ik heb enkel een "te lange" cyclus waardoor ze mij aan de hormonen wilden hebben. Ik hoop voor jullie dat het goed gaat deze ronde🥰

5 dagen geleden

Ik sluit ook aan! Vanmorgen uitgangsecho gehad, vermoedelijk volgend weekend IUI, 4e ronde, 3e inseminatie. Afgelopen ronde 6 follikels dus geen inseminatie gehad. Ik heb eerste 2 rondes 75 IU puregon gespoten, telkens 1 eitje. 3e ronde verhoogd naar 100 —> 6 eitjes 😱 Nu moet ik dus naar 87,5 IE

5 dagen geleden

Reactie op TessaEK

Wij lopen qua cyclus precies gelijk dan! Ik heb morgen ook een echo. Waars ...
Hoe is de echo gegaan? Ik ben hier net terug van de follikel meting. 3 Eitjes(20.3mm,19.2 en 15.3mm) ik heb nu zondagochtend de inseminatie gepland gekregen. En moet morgenavond de ovitrelle zetten.

4 dagen geleden

Ik heb mijn eerste IUI gisteren gehad 😊. Zit net beetje tussen maart en april in 🫣. Maar ik volg hier ook graag mee!

4 dagen geleden

Reactie op eliz123

Hoe is de echo gegaan? Ik ben hier net terug van de follikel meting. 3 Eitj ...
Net de echo gehad. Ik heb ook 3 eitjes. (13.2mm, 13mm en 12.3mm) Ik moet zaterdag terug om te kijken hoe het er dan voor staat. Ze zitten bij mij allemaal op rechts. Links was alles klein. Even een vraag die ik gewoon vergeten ben te stellen gezien de eerste keer. Bestaat de kans er nog steeds dat het er wel meer dan 3 worden? Zou het naar vinden als het alsnog afgebroken zou kunnen worden🫣

4 dagen geleden

Ik sluit ook graag aan! Wij mogen in mijn volgende cyclus starten met IUI. De eerste ronde wilt de arts graag in de natuurlijke cyclus proberen, daarna over op hormoonstimulatie. Ik vind het spannend maar ben echt super blij dat we eindelijk geholpen gaan worden! Ik ben de tel langzaam aan het kwijt raken maar volgensmij zitten wij in ronde 21 inmiddels.

4 dagen geleden

Reactie op TessaEK

Net de echo gehad. Ik heb ook 3 eitjes. (13.2mm, 13mm en 12.3mm) Ik moet za ...
Had ik helaas wel bij de volgende echo en is toen geannuleerd vorige week :(

4 dagen geleden

Reactie op Carolaaa1987

Had ik helaas wel bij de volgende echo en is toen geannuleerd vorige week : ...
Ahh dan weet ik dat die mogelijkheid er dus nog steeds is🥲 Heel naar dat die van jullie geannuleerd is! Hopelijk volgende beter.

4 dagen geleden

Reactie op jipje1

Ik sluit ook graag aan! Wij mogen in mijn volgende cyclus starten met IUI. ...
Ik had ook mijn eerste iui gisteren, en ook zonder hormonen! Ik zit aan ronde 17 maar begin de tel ook kwijt te raken..

4 dagen geleden

Reactie op TessaEK

Net de echo gehad. Ik heb ook 3 eitjes. (13.2mm, 13mm en 12.3mm) Ik moet za ...
Jaa dat zou best eens kunnen. Bij mij is ook rechts heel actief en links minder. Ik heb al eens gehad dat ik er dan 3 op rechts had en dan last minute er eentje bijkwam op links. Heel vervelend is dat. Maar hopelijk blijft dat je bespaart.

4 dagen geleden

Spannend weer meiden! Ik sluit ook aan, ronde #5 (eigenlijk #6, 1x gecanceld). Spuit 75eh gonal f en meestal groeien er dan mooi 2 eitjes. Mag 1 april weer voor echo. Voor ons laatste ronde IUI dus ben super benieuwd! 🍀

4 dagen geleden

Reactie op Belly1

Ik had ook mijn eerste iui gisteren, en ook zonder hormonen! Ik zit aan ro ...
Spannend zeg!! Dus jij zit nu op het wachtbankje. Hoe voel je je er bij? Ik ben aan de ene kant heel hoopvol maar aan de andere kant wil ik ook niet té hoopvol zijn, uit zelfbescherming. Hoe vaak gaan ze bij jou zonder hormonen proberen?

4 dagen geleden

Reactie op jipje1

Spannend zeg!! Dus jij zit nu op het wachtbankje. Hoe voel je je er bij? Ik ...
Bij mij gaan ze 1 keer zonder (dit was woensdag dus) en dan 2 keer met Letrozole proberen. Ik ging eigenlijk al in januari beginnen, maar het kon 2 keer niet doorgaan wegens missen eisprong.. Nu kennen ze mijn lichaam gelukkig al wat beter.. Na drie keer mag ik naar IVF, maar mag ook zelf kiezen om toch 6 keer IUI te proberen. Daar ben ik nog niet uit…. Ik ben onverklaarbaar onvruchtbaar. Dat maakt het zo moeilijk om te begrijpen. Heb al een dochter die deze maand 4 wordt. Ben al 17 rondes aan het proberen. Er werd in oktober wel een chronische baarmoederinfectie ontdekt, waar ik antibiotica voor kreeg. Dit is volgens mijn gynaecoloog volledig weg. Dus eigenlijk zit alles goed, maar toch wil het niet lukken. Bij mijn dochter en tweede zwangerschap (miskraam) was ik telkens in de tweede ronde zwanger. Eerlijk gezegd ben ik niet super hoopvol, omdat IUI de kansen nu ook niet gigantisch vergroot bij onverklaarbare onvruchtbaarheid.. Maar ik doe mijn best om hoop te houden! En hoe willen ze het bij jou doen? Succes!

3 dagen geleden

Ik ben gisteravond ongesteld geworden. Ik sluit ook graag aan. Ik mag nu starten met IUI. Ik krijg maandagochtend te horen wanneer ik mag beginnen met spuiten. Ik ben benieuwd wat de hormonen gaat doen. Ik hoop zo dat ik geen overstimulatie krijg. Ik moet gonal-f 75 prikken. Na hoeveel dagen krijgen jullie je eerste echo?

3 dagen geleden

Reactie op Kinderwens39

Ik ben gisteravond ongesteld geworden. Ik sluit ook graag aan. Ik mag nu st ...
Spannend! Op cyclusdag 10 had ik mijn eerste echo. Dat was voor mij afgelopen donderdag. Vandaag weer 1 om de groei te bekijken.