634 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Humbly89

Hier gisteren voor de eerste keer ovitrelle gezet, mijn angst was nergens v ...
Veel succes!! Hopelijk dat je deze ronde een mooie positieve test krijgt te zien 🤞🏼🤗

9 maanden geleden

Onze tweede IUI poging is helaas mislukt, vandaag namelijk ongesteld geworden 😔. Ben/was er even goed ziek van. Zo balen, het vertrouwen in je eigen lichaam krijgt zo telkens weer een flinke knauw. Nu maar weer door voor IUI nummer 3. Hopen op dit keer beter zaad en een betere uitkomst.🍀 Hoe gaat het bij jullie?

9 maanden geleden

Reactie op LP0109

Onze tweede IUI poging is helaas mislukt, vandaag namelijk ongesteld geword ...
Ja heel herkenbaar.. En elke keer weer moed en energie verzamelen om een nieuwe cyclus in te gaan vergt ook gewoon veel van je. Ik verwacht dit weekend ook ongesteld te worden. Gister nog een heel ienieminie bijna indroog achtig streepje door het triggershot, 10 dagen na het zetten. Alles in me voelt precies als de paar dagen voor ik ongesteld word dus kan bijna niet missen. Ik heb dagelijks hoofdpijn maar daarnaast echt een hele specifieke hoofdpijn de dagen voor mijn menstruatie en toen ik zwanger was was al mijn hoofdpijn weg dus zeer waarschijnlijk is dat een betere test dan een zwangerschapstest haha. Het is nog even afwachten maar ik ga er niet vanuit dat het dit keer anders is. Wij slaan de komende ronde heel waarschijnlijk over. Het komt qua dagen net niet lekker uit. Partner gaat een lang weekend naar Engeland, we hebben nog wat andere dingen gepland staan waardoor het gewoon niet handig is om steeds naar de kliniek te moeten. Daarnaast ga ik niet prikken met de wetenschaps dat het zeer wrs alsnog afgebroken wordt omdat hij in het buitenland zit. Voelt wel een beetje stom omdat we net ronde 1 gehad hebben maar het moet ook haalbaar blijven. We hebben vooraf tegen elkaar gezegd dat aangezien we nu toch al 2.5 jaar bezig zijn een maand meer of minder het verschil niet gaat maken en dat de leuke dingen ook gewoon door moeten gaan dus dan maar een extra rondje rust / zelf proberen als het toevallig wel goed uitkomt. Mocht mijn menstruatie bijv een paar dagen later starten dan verwacht dan gaan we even herberekenen en dan een definitieve keuze maken maar dat gaan we meemaken. Ben ook benieuwd hoe het met de rest is!

9 maanden geleden

Reactie op LP0109

😭 nooit leuk. Laat jezelf even alles goed voelen wat voelt en dan weer met goede moed verder naar nummer 3🍀

9 maanden geleden

En dat je dan juist vanmorgen wakker wordt zonder hoofdpijn(unicum) en misselijk/maagzuur achtig waardoor je toch ineens hoop krijgt en vervolgens de test nu echt witwit is waardoor de klap toch weer harder aan komt dan verwacht omdat je in een split second Al droomt dat je je partner kan verrassen op het werk met een positieve test😅. Wat een rollercoaster is dit toch😬. Het druilerige weer maakt het er ook niet beter op trouwens.. 🫠

9 maanden geleden

Reactie op LP0109

Wat balen zeg, en inderdaad die opstapelende tegenslagen zijn niet niks, herkenbaar helaas. Opnieuw 🤞dat het de volgende keer positief uitpakt! Ik zit in ronde 8, afgelopen maandag de IUI gehad. Gek genoeg heb ik dit keer bijna geen last gehad van de Ovitrelle, voorheen kreeg ik erg pijnlijke borsten en dat kon zo 1,5 week aanhouden. Voel me nu prima dus ook heel erg aan het hopen dat dit eindelijk eens een goed voorteken is...

9 maanden geleden

Hier geen bericht is goed bericht. Althans zit nog in de wachtdagen. Woensdag is de IUI 14 dagen geleden, dus nog even afwachten. Wel de intake IVF gehad, zit geen wachttijd tussen, mogen meteen door, mits de testuitslagen allemaal binnen zijn. Maar wat veel info met de intake. Samen besloten eerst af te wachten wat de IUI heeft gedaan en daarna als het nodig is pas bloedprikken voordat we doorgaan met IVF. Hierdoor waarschijnlijk een wachtmaand, maar vind dat relaxter dan overhaasten.

9 maanden geleden

Reactie op Sunland

Hier geen bericht is goed bericht. Althans zit nog in de wachtdagen. Woensd ...
Ik ga duimen dat IVF niet nodig blijkt te zijn!

9 maanden geleden

Reactie op Sunland

Hier geen bericht is goed bericht. Althans zit nog in de wachtdagen. Woensd ...
Aah ik hoop echt dat het niet nodig is maar maandje even niks lijkt me indd ook wel lekker. Hier is menstruatie definitief doorgebroken. Gisteravond al 1x helder rood bloed verlies maar daarna niks meer maar zonet ging het los. Erg jammer maar niks aan te doen. We hebben de kliniek gemaild hoe of wat nu verder ivm de vakantie van mijn partner maar ik verwacht dat het ook op een rustmaand uitdraait. We gaan 't meemaken. Ik duim voor je @sunland!

9 maanden geleden

Reactie op xmoo

Aah ik hoop echt dat het niet nodig is maar maandje even niks lijkt me indd ...
Hé bah balen 😥 soms is een rustmaand ook wel eens lekker, hier na 4 pogingen ivm bestellen van nieuwe rietjes

9 maanden geleden

We mogen deze ronde iui in natuurlijke cyclus doen ipv met hormonen als het dan beter uit komt qua eisprong. Op deze manier hebben we niet de moetjes seks maar voelt het ook niet als een verloren ronde. Natuurlijke eisprong is wrs een stuk later waardoor mijn partner al weer thuis is en zo niet, dan slaan we een maand over maar heb ik niet overbodig geprikt. Had niet verwacht dat het mocht. Ovulatietesten zou ik sowieso al doen dus dikke prima zo haha. Hoe is het met de rest?

9 maanden geleden

Ik mag aanstaande woensdag testen! Tot nu toe blijft de menstruatie nog uit, dus we wachten in spanning af🙈

9 maanden geleden

Reactie op Stabij01

Ik mag aanstaande woensdag testen! Tot nu toe blijft de menstruatie nog uit ...
Spannend zeg! Ik ga voor je duimen 🍀

8 maanden geleden

Reactie op xmoo

We mogen deze ronde iui in natuurlijke cyclus doen ipv met hormonen als het ...
Fijn dat het zo kan! Hier nog aan het wachten. Voel me gelukkig best goed/rustig. Nu op cyclusdag 21 van de normaal 25 dagen. Hopen dat ik niet weer eerder ongesteld wordt zoals afgelopen keer (dag 22 ) nu dus nog geduldig wachten tot ik kan testen

8 maanden geleden

Het is niet te geloven. Had niet verwacht, wel gehoopt, dit bericht te schrijven. Op de valreep voor IVF. Voor het eerst positieve testen in handen🥹🧸… Zo spannend en hopen dat alles goed zit 🤍

8 maanden geleden

Reactie op Sunland

Het is niet te geloven. Had niet verwacht, wel gehoopt, dit bericht te schr ...
Wat ontzettend fijn! Ik duim voor je dat het goed verloopt!

8 maanden geleden

Ik voel me gevoelloos... Kan dat? Ronde 8 IUI, de laatste, is ook weer op niks uitgedraaid... Gister had ik nog goede hoop maar die werd vanochtend abrupt om zeep geholpen door fikse krampen en bloedverlies. Ik was al voorzichtig weer aan het rekenen en fantaseren wanneer we dan nu misschien eindelijk ook een kindje zouden krijgen ergens rond Sinterklaas... Maandenlang durfde ik dat niet, het voelde steeds niet goed maar nu juist weinig last gehad van kwaaltjes, voelde me kiplekker en positief. Nu hard op zoek naar afleiding om de dag en dit paasweekend door te komen. 5 april gesprek met de arts en tot die tijd proberen er niet teveel over te piekeren.

8 maanden geleden

Reactie op Sunland

Gefeliciteerd!!!

8 maanden geleden

Reactie op MJ16

Ik voel me gevoelloos... Kan dat? Ronde 8 IUI, de laatste, is ook weer op n ...
Heel herkenbaar meid. Ik zit nu op 9 dpo en sinds gisteren al krampen en drukkend gevoel in de schaamstreek dus einde verhaald. Nu afwachten tot de menstruatie begint. En dan door naar ronde 12 alweer.. Gaan jullie door naar ivf?

8 maanden geleden

Reactie op Sunland

Wauw wat spannend maar gefeliciteerd 💛. Dat er over 8 maanden maar een heerlijk klein frummeltje in je armen mag liggen!