633 Reacties

9 maanden geleden

Mag ik vragen van welke bijwerkingen je last had? Ik voel me ook niet goed. ...
Ik werd er echt heel erg depressief van. Was echt niet mezelf. Nu met de ovaleap en ovitrelle heb ik dat helemaal niet.

9 maanden geleden

Reactie op Sharonx94

Hoi! Ik schuif aan. Zaterdag beginnen met Gonal F spuiten, voor ons eerste ...
Ik sluit hier ook graag aan. Heb vanuit de miskraam een heel fijn groepje daar iedereen heeft daar ondertussen al een kindje of is zwanger van de 2e zelfs al dus hoop hier eenzelfde soort groepje te vinden. Van je af kunnen schrijven en steun krijgen van mensen die in eenzelfde situatie zitten is toch heel waardevol vind ik. @sharon en sari, wij op een paar dagen na gelijk qua verhaal en tijdlijn. Hier ook onverklaarbaar en 1e ronde iui. Het is januari 22 wel gelukt maar helaas is dit misgegaan op 12+3. Hierna nooit weer zwanger geweest. We mochten al wel eerder onderzoeken doen maar daar was ik nog niet aan toe. Begin januari de eerste onderzoeken gehad en hier is zowel bij mij als bij mijn partner niks uitgekomen dus we hopen nu met iui dat het weer gaat lukken. Ik ben gister op cd2 begonnen met het spuiten van 50IE ovaleap en heb as woensdag op cd8 mijn 1e echo om te kijken of de dosering juist is qua gewenste ontwikkeling. Ik vond het prikken gister bij nader inzien veel spannender dan ik vooraf en tot het moment daar was had gedacht. Ik ben supernuchter, kan goed tegen pijn en naalden etc maar het bij mezelf doen bleek toch een heel ander verhaal. Na 20minuten aanmodderen en twijfelen uiteindelijk dat ding er maar ingejast en het viel zoals ik had verwacht qua pijn heel erg mee. Voelde er niks van eigenlijk, achteraf beetje branderig. Zonet de 2e gezet en nu voelde ik het wel een stuk meer, waarschijnlijk door gebrek aan adrenaline, wat ik gister iets teveel had haha. Aangezien ik vanavond alleen thuis ben moest ik het van mezelf gewoon binnen 5minuten afgerond hebben anders wordt het alleen maar moeilijker. Hoop gewoon dat het op deze manier elke dag een stukje makkelijker wordt. Ik weet dat je de huid vooraf ook wat kan verdoven met ijsblokjes maar wil daar eigenlijk niet aan beginnen, lijkt me zo onhandig als je dan een keer buitenhuis bent haha. Je voelt het een seconde ofzo dus het is ook niet zo dat heel lang pijn blijft doen vind ik alleen dat branderige achteraf voelt wat naar maar denk dat dat ook een soort gewenning is. Ik ben vooral ook echt benieuwd wat dit allemaal gaat doen. @Sharon, hoe sta jij verder in het hele proces? Succes alvast morgen!

9 maanden geleden

Ik sluit mij ook graag aan hier. Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste IUI gehad. Ik heb meriofert gebruikt en ik doe mee met de lumo studie en vanmorgen de eerste capsule ingebracht.

9 maanden geleden

Reactie op xmoo

Ik sluit hier ook graag aan. Heb vanuit de miskraam een heel fijn groepje d ...
Hoi hoi! Vandaag mijn eerste prik gehad, gonal F, ik vond het heel erg spannend maar achteraf viel het mee. Mijn vriend heeft mij geprikt en dat ging prima. Ik sta er heel positief in en hoop natuurlijk vooral dat het lukt en iets doet, daardoor is het ook spannend en weet je niet altijd wat je te wachten staat. Bij ons is ook niks gevonden in onderzoeken wat wel aangeeft dat het dus niet onmogelijk is, daar probeer ik wel positiviteit uit te halen. Ik hoop ook inderdaad steun te krijgen uit deze groep of tips, misschien andere steunen en positiviteit in te brengen, want dat is soms moeilijk. 😃

9 maanden geleden

Reactie op Sharonx94

Hoi hoi! Vandaag mijn eerste prik gehad, gonal F, ik vond het heel erg span ...
Ah fijn dat het zo goed ging zeg 💪🏻. Mijn partner heeft nogal snel de neiging flauw te vallen bij zulke dingen dus hij wil het wel doen maar weet niet hoe de uitwerking dan is dus dat gaan we maar niet testen haha. Vandaag ging het hier weer een stuk moeizamer. Moest mezelf echt 20minuten lang die drempel overtrekken en snap nog niet zo goed waarom. Gewoon het idee dat je jezelf willens en wetens een naald insteekt belemmert me ofzo. Ook al is het voor het goede doel en heb ik tot nu toe helemaal geen last van bijwerkingen oid en voel je die naald echt 2 seconden ofzo. Vind 't vooral gewoon vervelend dat mijn hoofd er blijkbaar dus zo'n groot ding van kan maken, dat is zo niet passend bij m'n karakter haha. Ik hoop dat dat de komende dagen naar mate ik meer gewend ben beter wordt want anders worden het lange weken ben ik bang 😬.

9 maanden geleden

Reactie op xmoo

Ah fijn dat het zo goed ging zeg 💪🏻. Mijn partner heeft nogal snel de nei ...
Na een paar dagen prikken is die drempel weg😉 ik heb deze cyclus ook voor het eerst moeten prikken. Bij mij ging het vanaf dag 3 soepel, hopen dat dat bij jou ook het geval is!

9 maanden geleden

9DPIU en nog steeds negatief 🥲..

9 maanden geleden

Reactie op gzdx66

9DPIU en nog steeds negatief 🥲..
😭

9 maanden geleden

Ik heb een hele rare vraag maar voor de dames die ook aan de LUMO studie deelnemen, hebben jullie ook meer afscheiding nadat je de capsule in gebracht hebt? Of is het iets van de capsule wat naar buiten komt?

9 maanden geleden

Reactie op Naomiiixxx

Ik heb een hele rare vraag maar voor de dames die ook aan de LUMO studie de ...
Ik doe niet mee aan de studie maar ik gebruik wel 2x per dag utrogestan. Het is de capsule wat eruit komt. Vies goedje hoor!

9 maanden geleden

Reactie op xJoyceH

Ik doe niet mee aan de studie maar ik gebruik wel 2x per dag utrogestan. He ...
Ik dacht al zoiets. Ik doe nu maar een inlegkruisje in.

9 maanden geleden

Reactie op Stabij01

Na een paar dagen prikken is die drempel weg😉 ik heb deze cyclus ook voor ...
Ik hoop het.. Dag 1 was drama maar ingecalculeerd, dag 2 ging prima maar deed het meer zeer en daardoor denk ik dag 3 ook weer een nieuwe drempel. Hoop dat ik dat vanavond wat beter gaat maar voel me de hele dag al gespannen ervoor dus dat beloofd niet heel veel goeds. Heb jij de inseminatie van ronde 1 al gehad?

9 maanden geleden

Hoi dames, Nieuw hier en onderzoekend. Zaterdag onze 2e IUI gehad zonder hormonen. Nu kreeg ik vanmiddag enorme pijn links onderin. Was wel na 15 min weg maar blijft toch een zeurend gevoel houden. Zal het wel even moeten afwachten. Voor mij al heel fijn dat ik met meerdere kan sparren en ervaringen delen omdat je zo onzeker wordt. Succes voor iedereen in Februari dat er maar veel positieve testen mogen volgen

9 maanden geleden

Reactie op xmoo

Ik hoop het.. Dag 1 was drama maar ingecalculeerd, dag 2 ging prima maar de ...
Ja, anderhalve week geleden. Mag eind van de week testen als ik niet ongesteld wordt voor die tijd!

9 maanden geleden

Reactie op AngelTukker93

Hoi dames, Nieuw hier en onderzoekend. Zaterdag onze 2e IUI gehad zonder ...
Spannend! Heel veel succes!

9 maanden geleden

Reactie op AngelTukker93

Hoi dames, Nieuw hier en onderzoekend. Zaterdag onze 2e IUI gehad zonder ...
Wat spannend! Ik had dit ook 2-3 dagen na de iui. Ik zit nu op 6 dagen na de iui en ik voel mij met de dag slechter😅

9 maanden geleden

Reactie op Moonzz

Wat spannend! Ik had dit ook 2-3 dagen na de iui. Ik zit nu op 6 dagen na d ...
Zou dat een goed teken zijn? Laten we het voor je hopen. Vorige maand was ik echt ziek van de medicijnen nu nergens last van🤷 maar die klop ik ook gelijk even af.

9 maanden geleden

Reactie op Stabij01

Ja, anderhalve week geleden. Mag eind van de week testen als ik niet ongest ...
Spannend, ga voor je duimen 🤞🏻!

9 maanden geleden

Hi ladies, Ik ben ook voor de eerste keer gestart met iui. Tot nu toe alleen gespoten en vandaag mijn eerste meting gehad. Van de week weer de 2e en daarna hopelijk een datum voor de inseminatie. Heel spannend allemaal!! Ik zag wat staan over Utrogestan. Gebruikt iedereen dit na de inseminatie of is dat speciaal iets? Heel veel succes allemaal 🙏🏾

9 maanden geleden

Reactie op Engeltje09

Hi ladies, Ik ben ook voor de eerste keer gestart met iui. Tot nu toe allee ...
Ik gebruik helemaal niks geen hormonen, alles in natuurlijke cyclus 👍