634 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Sunland
Hoe is het met de andere dames? Zijn er inmiddels ook van het wachtbankje a ...
Ik ben van het wachtbankje af en weer druk aan het spuiten. Vrijdag weer een echo, hoop volgende week ergens inseminatie. Dat was de vorige keer op CD15, zou dan halverwege volgende week zijn.
9 maanden geleden
Reactie op Sunland
Ik zit inmiddels op 13 dagen na inseminatie. Gisteren af en toe wat krampen waardoor ik dacht dat vandaag toch menstruatie zou gaan beginnen maar nog niks en vandaag ook nergens last van. Ik lees overal dat als je 14 dagen erna nog niet ongesteld bent dat je er dan vanuit kunt gaan dat je zwanger zal zijn. Ik moet morgen dus nog even afwachten en mag zaterdag testen.
9 maanden geleden
Reactie op Sunland
Hier nog aan het wachten, stiekem al wel op dag 10 getest. Negatief maar ook nog niet ongesteld. Zaterdag is 14 dagen dan nog maar eens testen als ik nog niet ongesteld ben. Nog verder geen tekenen van menstruatie. Hoop blijft leven.
9 maanden geleden
Reactie op Sunland
Spannend! Hopelijk zit het goed en heb je zaterdag een mooie test!
Ja ik hoop het zo🤞🏻
9 maanden geleden
Even een vraagje, wie weet kunnen jullie me helpen. Situatie is; geen reden voor onvruchtbaarheid gevonden, eigen cyclus varieert tussen 28 en 39bsageb en nu in ronde 1 iui met ovaleap stimulatie. Follikel groei schiet alle kanten op behalve de juiste (op cd8 al 1 van 12.5 en 2 wat kleinere, verwachting cd11 iui maar ondertussen op cd 11 opgehoogd van 50 naar 62.5 omdat er nog maar 1 van 14 zat en 5 van 8 of kleiner, en gister cd15 2 van 13 en 1 van 11) en nu cd18 weer komen voor echo. Ze twijfelde tussen cd17 en 18 maar omdat het vrijdag al vol zat werd het dag 18. Echter test ik ook nog met ovulatietesten omdat dat bij mij altijd klopt en heel duidelijk is en is het sinds vanmorgen een stuk verhoogd. Nergens staat dat ovaleap/gonalF deze testen onbetrouwbaar maakt en ik kan er nu vanuit gaan (op basis van maanden aan deze test ervaring) eat morgen of overmorgen de piek is en de dag daarna dan de eisprong maar ik twijfel dus of ik de kliniek moet mailen/bellen. Imo lijkt het dan als hij op z'n laatst zaterdag springt dat we dan te laat zijn als we dan nog een iui afspraak moet plannen..
Mijn idee is nu om dan vanmiddag nog eens te testen en te zien wat er dan uitkomt en dan bij sterker resultaat de kliniek te mailen of ik niet morgen alsnog langs moet komen.
Wat zouden jullie doen? Heb als voorbeeldje even huidige en 2 oudere cyclussen toegevoegd.