634 Reacties
9 maanden geleden
Zojuist eindelijk mogen testen en ik ben zwanger! Voor het eerst in 2 jaar een positieve zwangerschapstest in handen!
9 maanden geleden
Reactie op Naomiiixxx
Zojuist eindelijk mogen testen en ik ben zwanger! Voor het eerst in 2 jaar ...
Wauw, gefeliciteerd! Geniet er van 🥰
9 maanden geleden
Reactie op xmoo
Myyohmyy. Het is me een rollercoaster wel. Uiteindelijk vanmiddag toch lang ...
Wat een pittige en emotionele week voor jou zeg. Fijn dat ze in het ziekenhuis de tijd hebben genomen om een plan te maken zodat deze maand niet voor niks is geweest. Bij mij zit er ook altijd 36 uur tussen ovitrelle en IUI. Succes morgen met de IUI en daarna wachten en duimen 🤞🏼
9 maanden geleden
Nou het was me het dagje wel (iets met een auto die niet wilde starten op het moment supreme van vertrek 😅) maar alles is goedgekomen en 13miljoen zaadjes zijn opweg naar hun eindbestemming 🤞🏻. Nu begint het lange wachten tussen hoop en vrees 😬.
Hoe is het met jullie allemaal?
9 maanden geleden
Reactie op xmoo
Nou het was me het dagje wel (iets met een auto die niet wilde starten op h ...
Gelukkig dat alles goed gekomen is. En wat veel zaadjes!
Hier zaterdag de 2e inseminatie gehad. Dus de wachtweken zijn ook aangebroken. Helaas na het opwerken wel maar 1 miljoen zaadjes overgebleven.
De arts gaf aan dat als het de volgende keer weer een laag aantal is, we misschien wel moeten gaan overstappen op een andere methode.. dus weer spannend!
9 maanden geleden
Reactie op xmoo
Oeh dat is inderdaad spannend 😬. Hoeveel folikkels had je deze ronde? Hope ...
Ik had aan de linker en rechterkant in beide één dominante follikel zitten.
Inderdaad hopen op de lucky one. Ookal heb je maar een goede zaadcel nodig, toch wel weer extra spannend.
Jij succes weer met de wachtweken!
9 maanden geleden
Reactie op LP0109
Gelukkig dat alles goed gekomen is. En wat veel zaadjes!
Hier zaterdag de ...
Fijn dat het erop zit! Hopelijk zit die ene ertussen die de weg vindt… Afwachten en duimen draaien en dan is de volgende keer misschien niet nodig? 🤞🏼
Was de opbrengst vorige keer anders?
9 maanden geleden
Hier vandaag eerste follikel meting, meteen de IUI gepland voor as woensdag. Fijn dat het een makkelijke cyclus is. Had links en rechts een ei, van ik meen 17 en 18 mm (zo slecht in onthouden).
Nu de zesde alweer, mijn vertrouwen en geduld is wel een beetje aan het opraken merk ik.😑
9 maanden geleden
Reactie op Sunland
Fijn dat het erop zit! Hopelijk zit die ene ertussen die de weg vindt… Afwa ...
De opbrengst vorige keer was 1,7 miljoen. De arts zei dat het perfect was, maar op internet lees je verhalen met opbrengsten stukken hoger.
Jij mag woensdag ook weer zie ik. Fijn dat je al zo snel twee dominante follikels hebt! Spannend!