634 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op xmoo
Ah wat heerlijk zo'n cyclus. En zo logisch dat na 5x je geduld op raakt.. H ...
Ik heb eind volgende week evaluatie met de arts, en alle IVF info al per post ontvangen van het ziekenhuis (zit dan nog in de laatste wachtdagen). Weet niet of er nog wachttijd is voor IVF als je al patiënt bent op de afdeling, zal het dan allemaal horen denk ik.
9 maanden geleden
Oeps te snel op enter ipv backspace. Beste 13 dus haha. Weet eigenlijk of niet of de rest dan uit zichzelf afgevallen is of dat zij gewoon het beste selecteerden. Zo klonk het wel iig.
Nu die ellendige wachtweken door. Ik ga enorm voor je duimen voor een positieve test over 14 dagen 🤞🏻.
Zag nog de vraag of ik nog iets leuks gepland heb om het door te komen maar nee niet echt haha. Partner is ook veel weg en ik werk maar 2x3.5uur per week door lichamelijke aandoening dus heel veel tijd om na te denken 😅. Vind 't ergens wel fijn dat ik door dat trigger shot nu ook allemaal hcg in me heb en daar wat kwaaltjes van denk te hebben. Hierdoor voel ik me rustiger dan normaal omdat ik nu gewoon echt niet weet straks of wat ik ook denk te voelen nog door die trigger komt of door een evt zwangerschap. Ik test de gonasi er wel uit omdat ik van mezelf weet dat als ik in het alllleergunstigste geval wel een positieve zwangerschaptest krijg over 12 dagen dat ik dan toch ga twijfelen of het een zwangerschap of gonasi is maar vooralsnog nog een dikke vette lijn. Weet dus niet of ik die rust kan bewaren als die lijn straks weg is en ik alsnog kwaaltjes denk te hebben haha maar dat gaan we zien.
Heb jij nog leuke dingen gepland?
@stabij,hoe is het bij jou gegaan?
9 maanden geleden
Reactie op LP0109
Wat veel! Spannend!
Krijg jij altijd een echo op de dag van de inseminatie ...
Neehoor ik krijg ook geen echo dan. Ik ging uit van de echo daarvoor, waarop gebaseerd werd dat ik de ovitrelle mocht spuiten en de IUI mocht inplannen. Toen had ik links en rechts allebei een grote, hopelijk zijn ze beide gesprongen…
9 maanden geleden
Reactie op xmoo
Bij ons ook niet indd
@sunland, jeetje wat veel en wat goed. Brengen ze da ...
Bij ons ook niet, was gebaseerd op de vorige echo.
Ja echt veel, het is moet ik zeggen altijd wel goed hoor (tussen de 14 en 80 mljn) Maar dit was wel de allerbeste score ever na opwerken. Alles wordt idd ingebracht. Wij mogen ook altijd even kijken onder de microscoop, zo bijzonder om te zien ook.
9 maanden geleden
Reactie op Sunland
Spannend! Dag 10 echo? Fijn hoor dat het je rust geeft…
Yup omdat mijn kliniek op zondag dicht zit doen ze nu een echo zodat ze eventueel zaterdag nog een iui kunnen doen als het eitje groot genoeg is, denk het zelf niet maar dan plannen we gewoon een nieuwe echo