282 Reacties

2 maanden geleden

Wij krijgen eind april onze punctie , tweede icsi ronde

2 maanden geleden

Haii, wij hopen in april ook op 2e ronde icsi

2 maanden geleden

Spannende tijden weer meiden. Ik zie nu vooral op tegen die hele stapel medicijnen en die punctie laat ik maar over me hebben komen... Ik geniet nu nog even van 3weken rust na 4x IUI achter elkaar

2 maanden geleden

Reactie op Loesje010

Spannende tijden weer meiden. Ik zie nu vooral op tegen die hele stapel med ...
Als je eventueel vragen hebt over de medicatie en punctie je mag ze altijd vragen

2 maanden geleden

Reactie op Femm090994

Als je eventueel vragen hebt over de medicatie en punctie je mag ze altijd ...
Dat is lief van je, dank je wel❤️🍀

2 maanden geleden

Hoi! Ik hoop dat ik hier mag gaan aansluiten. Vorige week uitslag van zaadonderzoek gehad en alleen icsi kan bij ons qua traject (zaad is te slecht voor ivf). Ik hoor morgen hoe of wat en wanneer ik dan eventueel mag beginnen. Hopelijk snel, al weet ik dat mijn vriend over 4 weken opnieuw zaad moet inleveren omdat de eerste uitslag dus zo slecht is…. Hopelijk kan ik mijn volgende cyclus wel vast beginnen met spuiten

2 maanden geleden

Ik sluit ook graag hier aan. Komende woensdag hebben wij ons opstart gesprek in Gent. Als alle seinen op groen staan, start ik met mijn eerstvolgende cyclus over 2 weken. Voor ons is het de tweede ronde. Nu wel icsi in plaats van ivf en in een ander ziekenhuis, maar merk dat ik er wel weer tegenop zie. Niet zozeer het prikken en de punctie zelf, maar vooral de hele mentale rollercoaster. Fijn om hier weer wat mensen te vinden in het zelfde schuitje 😊

2 maanden geleden

Fijn dat jullie aansluiten. Vind ons allemaal ontzettend stoer, wij kunnen dit 🩷🍀

2 maanden geleden

Ik ga ook in april starten! Verwacht rond de 22e mijn menstruatie, dus dat duurt nog wel even. Wat duurt dat wachten weer lang als je eenmaal weet dat je mag beginnen🙈 1e ronde voor ons. Geen andere behandelopties voor ons, ivm een seer ernstige oligozoöspermie bij mijn partner. 2x0 / 1x 11 / 1x 22 zaadcellen gevonden, waarvan maar een paar van goede kwaliteit :( Al met al super spannend en ook onzeker! Ik krijg ook gonal-F en cetrotide.

vorige maand

Ik verwacht in april mijn cryo terugplaatsing! Heb nog 4 cryo’s 🤗 mijn verse TP was helaas niet gelukt. Op 31 maart heb ik een afspraak in het ziekenhuis en dan bepalen we of het een terugplaatsing wordt in kunstmatige of natuurlijke cyclus. Ik denk dat laatste mijn voorkeur heeft.

vorige maand

Wij starten ook opnieuw in april. Deze maand gestart met een eerste poging, met gonal-f 150 en cetrotide. Helaas reageerde ik niet goed op de dosering en had ik slechts één grote follikel, de rest allemaal klein. Daarom de poging afgebroken en toen wel nog een IUI gehad. Nu dus weer in de wachtweken, maar verwacht er niks van. Begin april dan weer starten met IVF. Hopelijk met een dosering die wel gaat werken!

vorige maand

Reactie op Kinderwens01__

Ik verwacht in april mijn cryo terugplaatsing! Heb nog 4 cryo’s 🤗 mijn ver ...
Waar is zo'n keuze van afhankelijk of het in een kunstmatige of natuurlijke cyclus wordt gedaan?

vorige maand

Reactie op mw94

Wij starten ook opnieuw in april. Deze maand gestart met een eerste poging, ...
Welke dosing had je tijdens de IUI, was die veel lager dan 150? Ik had in de IUI 75 eenheden (en dan meestal 2 tot 3 flinke follikels) en ga nu naar 225... Ben heel benieuwd wat dat teweeg gaat brengen

vorige maand

Reactie op Loesje010

Welke dosing had je tijdens de IUI, was die veel lager dan 150? Ik had in d ...
Ik had bij IUI 75 eenheden ovaleap, en 1 of soms 2 follikels. Wat is jouw amh waarde?

vorige maand

Reactie op mw94

Ik had bij IUI 75 eenheden ovaleap, en 1 of soms 2 follikels. Wat is jouw ...
Mijn AMH waarde is niet getest, doen ze niet bij ons, omdat er geen aanleiding voor is. Moet zeggen dat ik er ook wisselende berichten over lees; Kans op 'verkeerde' uitslag is groot. Schijnt nog niet allemaal bewezen goede test te zijn... Ene maand kan het dit zijn, en de maand erna een hele andere waarde. Ik wil ook geen valse ongerustheid of valse geruststelling. Voor nu hebben we steeds goed aantal follikels dus ik houd hoop

vorige maand

Reactie op Loesje010

Mijn AMH waarde is niet getest, doen ze niet bij ons, omdat er geen aanleid ...
Ahh ja gek dat het toch overal zo verschilt. Bij mij zeiden ze dat ze o.a. op basis daarvan bepalen welke dosering je gaat krijgen. Ik vind het echt gek dat jij dan nu al veel hoger krijgt terwijl je al veel beter reageerde tijdens de IUI. Ben echt benieuwd wat ze mij de volgende keer gaan geven. Mag toch hopen dat het nu wel voldoende gaat zijn

vorige maand

Reactie op mw94

Ahh ja gek dat het toch overal zo verschilt. Bij mij zeiden ze dat ze o.a. ...
Ja echt iedereen heeft iets anders. Lees nooit iets vergelijkbaars... Ik laat uiteraard even weten wat het effect is van die 225

vorige maand

Reactie op Loesje010

Ja echt iedereen heeft iets anders. Lees nooit iets vergelijkbaars... Ik la ...
Wanneer mag je ongeveer gaan beginnen? Succes alvast!

vorige maand

Reactie op mw94

Wanneer mag je ongeveer gaan beginnen? Succes alvast!
Dank je wel! Ik verwacht mn menstruatie het 1e weekend van april. En dan op dag 2 beginnen met de Gonal

vorige maand

Reactie op Loesje010

Dank je wel! Ik verwacht mn menstruatie het 1e weekend van april. En dan op ...
Ahh ik ook! Dan gaan we bijna gelijk lopen :)