219 Reacties

één jaar geleden

Wij starten op 29december met decapeptyl en daarna gonalf. 1e poging ICSI

één jaar geleden

Reactie op babycrew

Wij starten op 29december met decapeptyl en daarna gonalf. 1e poging ICSI
Spannend! Dit is onze 2e ivf poging. De vorige poging heb ik menopur gespoten

één jaar geleden

Ik start op 1 januari met decapeptyl en 11 januari met de Gonal-f. Erg spannend en zeer benieuwd wat mij te wachten staat

één jaar geleden

Reactie op Wendy-bam

Ik start op 1 januari met decapeptyl en 11 januari met de Gonal-f. Erg span ...
Is ook allemaal heel spannend! Ik mag eind januari beginnen. Ze hebben nu winterstop

één jaar geleden

Reactie op c95

Is ook allemaal heel spannend! Ik mag eind januari beginnen. Ze hebben nu w ...
De 2de ronde ivf voor jou lees ik. Hoe heb je het ervaren als ik vragen mag?

één jaar geleden

Reactie op Wendy-bam

De 2de ronde ivf voor jou lees ik. Hoe heb je het ervaren als ik vragen mag ...
Spuiten viel reuze mee, was alleen moe en begon op te zwellen🤣 had wel de hoogste dosis menopur gespoten (300). Punctie is bij ons onder narcose, dus niks van meegekregen☺️ wel een paar dagen last gehad erna. Het wachten vond ik het ergste🤭

één jaar geleden

Reactie op c95

Spuiten viel reuze mee, was alleen moe en begon op te zwellen🤣 had wel de ...
Het spuiten zie ik niet tegen op ben verpleegkundige en heb mijzelf eerder gespoten met bloedverdunners. Wel zie ik erg op tegen mogelijke bijwerkingen van de hormonen. Ja het wachten zal ook wel heel spannend zijn... en het feit dat je nergens controle over hebt. Heel veel succes en geluk met de volgende ronde!

één jaar geleden

Reactie op Wendy-bam

Het spuiten zie ik niet tegen op ben verpleegkundige en heb mijzelf eerder ...
Ik ben juist echt als de dood voor het spuiten. Dus als je nog tips hebt voor deze dame met een naalden/prik fobie hahhahaha

één jaar geleden

Reactie op babycrew

Ik ben juist echt als de dood voor het spuiten. Dus als je nog tips hebt vo ...
Zou het helpen als je partner je spuit? Anders koelen voor het spuiten, dan verdoofd de spuitplek

één jaar geleden

Reactie op c95

Zou het helpen als je partner je spuit? Anders koelen voor het spuiten, dan ...
Denk niet dat hij het ook durft hahahahha. Maar die tip van het koelen vind ik wel een goede 👍🏼☺️

één jaar geleden

Reactie op babycrew

Ik ben juist echt als de dood voor het spuiten. Dus als je nog tips hebt vo ...
Probeer je te bedenken dat het maar even is en dat je een subcutane spuit geen echte pijn zal doen. De kou werkt schijnbaar goed tegen de jeuk. Wat bij mij werkte was de gedachte oké ik vind dit niet prettig maar ik doe het voor een goed doel. En de gedachte dat ik met een naaldje wel een vochtblaasje durf open te prikken maar dan is dit eng.

één jaar geleden

Reactie op babycrew

Ik ben juist echt als de dood voor het spuiten. Dus als je nog tips hebt vo ...
Probeer de vloeistof ook rustig in te spuiten, te snel kan voor ongemakken zorgen. Zorg voor echt een goede huidplooi ook.

één jaar geleden

Hij zit erin!! De eerste prik is gezet. Het ging niet makkelijk, en vanaf het moment dat ik wist dat ie er over 15 min in moest werd ik echt nerveus, hartkloppingen, trillen en al, maar samen met m’n vriend gezet! Ik zelf de prik en samen de dosis erin gespoten. We zijn er nog lang niet maar het begin is gemaakt!! 😁 Naderhand stroompje bloed (tuuuurlijk heb ik weer) en na staan trillen. Nu met hoofdpijn en misselijkheid naar bed, de spanning komt eruit.

één jaar geleden

Reactie op babycrew

Hij zit erin!! De eerste prik is gezet. Het ging niet makkelijk, en vanaf h ...
Goed gedaan! 🥰

één jaar geleden

Reactie op babycrew

Hij zit erin!! De eerste prik is gezet. Het ging niet makkelijk, en vanaf h ...
Je hebt het toch maar gedaan, top! Hopelijk wordt vanaf nu elke prik wat makkelijker

één jaar geleden

Reactie op Wendy-bam

Je hebt het toch maar gedaan, top! Hopelijk wordt vanaf nu elke prik wat ma ...
Ik hoop het echt, vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen hahah 🥲

één jaar geleden

De beste wensen allemaal, dat dit jaar voor ons allemaal ons jaar mag worden! ♥️🎇

één jaar geleden

De beste wensen allemaal! Gisterenavond de eerste prik Decapeptyl gezet. De eerste poging icsi is nu dan echt begonnen

één jaar geleden

Reactie op babycrew

Ik hoop het echt, vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen hahah 🥲
Hoe gaat het nu met het prikken bij je?

één jaar geleden

Reactie op Wendy-bam

De beste wensen allemaal! Gisterenavond de eerste prik Decapeptyl gezet. D ...
Op naar heel veel eitjes🍀🍀