155 Reacties

één jaar geleden

Aaah spannend! Bedankt en jij ook veel succes!

Reactie op Sam1996

Aaah spannend! Bedankt en jij ook veel succes!
Zit jij al lang in het traject ?

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Zit jij al lang in het traject ?
Officieel april begonnen met hormonen en 2 puncties achter de rug. Maar 2 jaar al ziekenhuis in en uit🥺

één jaar geleden

Oh en een maand wachten na verse tp wat vraagt dat veel van je hè!! Ik vond het echt lastiger dan spuiten of wat dan ook! Gelukkig nu afgelopen zondag terugplaatsing nr 2 gehad!

Reactie op Sam1996

Officieel april begonnen met hormonen en 2 puncties achter de rug. Maar 2 j ...
Afgelopen april begonnen ? Heb je momenteel ook nog cryos over ? Wij ook allerlei controles, kijk operatie etc etc en toen zeiden ze dus vorig jaar oktober 2021 na de operatie probeer het nog maar een halfjaar zelf, helaas zonder resultaat en april 2022 begonnen met 4 x iui, maar toen bleek vanwege mijn endometriose dat iui totaal geen zin heeft. Wanneer heb jij weer een tp?

Reactie op AM2023

Oh en een maand wachten na verse tp wat vraagt dat veel van je hè!! Ik vond ...
Jup, nou die maand erna is het verschrikkelijkst 😆 ik werd 1 week na tp al ongesteld, dus baalde als een stekker . Spannend meid, wanneer mag jij testen ? Was het een 5 daagse ?

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Afgelopen april begonnen ? Heb je momenteel ook nog cryos over ? Wij ook ...
Hello, nee heleaas 1ste punctie geen bevruchting. 2de pungstie verse tp is geeeindigd in een miskraam. Binnenkort voor de 3de punctie gaan

één jaar geleden

@ AmberRozeMarijn Dankjewel! Jullie ook ik hoop voor jullie mooi in het nieuwe jaar wel mag lukken daar gaan we voor!🤞🏾 Ben je niet de enige dat je er nu achter komt dat er ook een groep is aangemaakt voor dit soort trajecten. Me to😅🤭

Reactie op Sam1996

Hello, nee heleaas 1ste punctie geen bevruchting. 2de pungstie verse tp is ...
Wat een ontzettende domper moet dat voor jou zijn . Hadden ze tijdens de punctie of de eicel groei ook al weinig eicellen of ? Ik hoop voor jou met ivf 3 op meer geluk !

Reactie op Yultje ✨

@ AmberRozeMarijn Dankjewel! Jullie ook ik hoop voor jullie mooi in het nie ...
Haha ik was er wel eens naar opzoek geweest , er zijn wel andere groepen maar dit zat er niet tussen.. sinds van de week zag ik het er wel tussen zitten ! Wel fijn. Zit jij ook pas net in een ivf traject of ?

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Wat een ontzettende domper moet dat voor jou zijn . Hadden ze tijdens de pu ...
Nee dat niet. Hadden beide keren 10 eicellenn

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Haha ik was er wel eens naar opzoek geweest , er zijn wel andere groepen ma ...
Ah zo oké, ik zat in de geboorteclub 2023, toen zij iemand dat ik met mijn verhalen beter in de fertillteittracject kan plaatsen dus bij deze.. Ja dit jaar zitten wij in het ivf traject ik heb net mijn 3e terugplaatsing gehad ik mag volgende week Maandag testen! Zo spannend!!🍀🙏🏾

één jaar geleden

Wij kregen 23 november te horen dat we 9 januari ‘23 gebeld worden, ik hoop dat dat de intake al is en we de volledige planning te horen krijgen voor onze 1e ICSI

één jaar geleden

Reactie op NH5*

Wij kregen 23 november te horen dat we 9 januari ‘23 gebeld worden, ik hoop ...
Spannend! Ik hoop het voor je!

één jaar geleden

Hoi lieverds ! Ik weet niet of ik deze vraag hier in mag stellen maar ik heb een vraagje .. in maart zal ik starten met icsi traject ik woon nu gewoon in Nederland .Nu is het zo dat ik een huis aangeboden heb gekregen wat echt op mijn laatste staat wat moet gebeuren omdat ik nu in een kleine woning zit . Weet iemand hoe dat dan gaat als met het traject als in die tussen tijd verhuisd naar België ?

één jaar geleden

Reactie op RMBX

Hoi lieverds ! Ik weet niet of ik deze vraag hier in mag stellen maar ik h ...
Ik zou even contact opnemen met je zorgverzekering ☺️ lijkt me dat je die moet aanpassen en dan ligt het eraan of het vergoed wordt. Ik zelf woon in Nederland, maar heb het traject in België🤭

één jaar geleden

Reactie op c95

Ik zou even contact opnemen met je zorgverzekering ☺️ lijkt me dat je die m ...
Super bedankt voor je antwoord , wordt dat dan ook vergoed als je het traject in België hebt ?

één jaar geleden

Reactie op RMBX

Super bedankt voor je antwoord , wordt dat dan ook vergoed als je het traje ...
Ja, mijn zorgverzekeraar heeft een contract met het ziekenhuis in belgië

één jaar geleden

He dames Weer even uppen van dit topic. Wij gaan deze maand starten met onze 2e punctie voor icsi.Helaas zijn de 4 embryos van punctie 1 allemaal niet blijven plakken waarvan 1 miskraam. We dachten dat er nog wachtlijst was maar ik ben alweer begonnen met de pil nu mn menstrustatie weer gestart is vandaag. Wel weer even 'inkomen' want alle info is alweer jaartje geleden haha. Eerste echo is gepland in februari en tc consult met anethesist ivm roesje. Hoe is t met jullie en waar zit jij nu?

één jaar geleden

Reactie op Loesb

He dames Weer even uppen van dit topic. Wij gaan deze maand starten met o ...
Wij zitten te wachten tot man kan testen voor kwaliteit na 3 maanden antibiotica. In maart mag hij testen en qua timing mogen we als de uitkomst goed is direct die week starten met het lange protocol voor punctie 2