155 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Loesb

He dames Weer even uppen van dit topic. Wij gaan deze maand starten met o ...
Spannend! Dinsdag staat me 3de punctie op de planning🥹

één jaar geleden

Reactie op Rooslm1990

Wij zitten te wachten tot man kan testen voor kwaliteit na 3 maanden antibi ...
Oh wat spannend en nog even geduld ook he.

één jaar geleden

Reactie op Sam1996

Spannend! Dinsdag staat me 3de punctie op de planning🥹
Oeh wat spannend he! Met roesje of zonder? Hangt toch n hoop vanaf allemaal he

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Oeh wat spannend he! Met roesje of zonder? Hangt toch n hoop vanaf allemaa ...
Nee met een roesje. 2x met gedaan.

Reactie op Sam1996

Spannend! Dinsdag staat me 3de punctie op de planning🥹
Spannend wens je veel succes 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Spannend wens je veel succes 🤞🏼
Thnx heb em nu achter de rug! Ik hoop op een mooie aantal eitjes❤️ nu even in de uitslaapkamer aan het wachten op de arts! Jij al je tp gehad? Heb niet terug gelezen en zoja wnr mag je testen?

één jaar geleden

Ik mag over 2 weken met de pil starten en dan gaan we er ook tegen aan! Voor de eerste keer icsi, we hebben verder geen andere trajecten gehad. Ben heel erg benieuwd en ook wel een beetje bang voor wat komen gaat.... Alle medicatie is in huis. Ovaleap en orgalutran. 🙏🙏

één jaar geleden

Reactie op S1994-

Ik mag over 2 weken met de pil starten en dan gaan we er ook tegen aan! Vo ...
Spannend allemaal hè. Wij krijgen 8 februari uitleg over de medicatie, het schema en prik instructies. Hoef niet te starten met de pil, heb het gevraagd en zij gaf aan dat ik niet eerst aan de pil hoef. Weet jij waarom je eerst aan de pil moet?

één jaar geleden

7 feb hopelijk menstruatie en dan mag ik starten met de pil eind feb dan decapeptyl injecties starten en 10 maart eerste echo🤞

Reactie op NH5*

Spannend allemaal hè. Wij krijgen 8 februari uitleg over de medicatie, het ...
Bij sommige vrouwen doen ze dat om zo het schema beter in te plannen meen ik Ik moest toen ook aan de pil voordat we aan ivf 1 begonnen, zodra je stopt met de pil begint zeg maar je cyclus vanaf dag 1

één jaar geleden

Reactie op NH5*

Spannend allemaal hè. Wij krijgen 8 februari uitleg over de medicatie, het ...
Zeker spannend! Ze gaven aan omdat ze dan beter kunnen plannen. Wanneer ze weten dat ik begin met de pil, krijg ik meteen een schema door wanneer ik moet stoppen etc. Ik moet waarschijnlijk voor 3 weken aan de pil Medicatie etc is allemaal in huis. Ergens zo blij dat ik mag beginnen ergens ook heel bang want ja, icsi is toch wel een soort van eind station..... maar ik probeer positief te blijven!

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Bij sommige vrouwen doen ze dat om zo het schema beter in te plannen meen i ...
Ik heb het gevraagd aan de arts (EMC) en zij gaf aan dat zij nooit vrouwen eerst aan de pil zetten. Medicatie heb ik nog niet binnen die krijg ik 8 februari mee denk ik

één jaar geleden

Reactie op S1994-

Zeker spannend! Ze gaven aan omdat ze dan beter kunnen plannen. Wanneer ze ...
Het is voor ons ook de eerste keer allemaal, ben heel blij maar vind het zo spannend. Mijn vriend heeft een TESE gehad waardoor wij nu toch een ICSI traject kunnen starten. Heel dankbaar, maar we beseffen wel dat we er nog lang niet zijn. Kan je snel starten met de pil?

één jaar geleden

Reactie op S1994-

Zeker spannend! Ze gaven aan omdat ze dan beter kunnen plannen. Wanneer ze ...
Waneer is jou start datum van de pil?

één jaar geleden

Reactie op NH5*

Het is voor ons ook de eerste keer allemaal, ben heel blij maar vind het zo ...
Oh dat is ook een moeilijke weg met een tese. Gelukkig zijn er zaadcellen gevonden! Mijn vriend heeft ook slecht zaad, daarom gaan wij ook icsi doen. Bij mijn eerstkomende menstruatie moet ik starten met de pil voor 3 weken. Ik verwacht dat dit over ongeveer 2 weken zou zijn.

één jaar geleden

Reactie op Rojaemco

Waneer is jou start datum van de pil?
Ik verwacht over ongeveer 2 weken

één jaar geleden

Reactie op NH5*

Ik heb het gevraagd aan de arts (EMC) en zij gaf aan dat zij nooit vrouwen ...
Dan denk ik dat bij elk ziekenhuis een ander beleid is. Wij zitten in het Radboud umc. En ze gaven aan dat het dan beter te plannen is.

één jaar geleden

Blijft bijzonder dat t zo per zk verschilt toch he. Ik ben ook gestart met pil. 30-1 starten met triptofem en weekje later met gonaf f. En 14-2 1e echo. Heel benieuwd. Ik heb zelf altijd meer last vd pil en hormonen dan van die spuiten 3😅 @sam. Al nieuws over hoeveelheid eitjes?

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Blijft bijzonder dat t zo per zk verschilt toch he. Ik ben ook gestart met ...
Ben ik @sam🤣! Jaa heb 15 eitjes waarvan 12 mooi rijp waren♡ vrijdag hoor ik meer ! Hoeveel er bevrucht zijn😍

één jaar geleden

Reactie op Sam1996

Ben ik @sam🤣! Jaa heb 15 eitjes waarvan 12 mooi rijp waren♡ vrijdag hoor i ...
Wat een mooi aantal! Welke hormonen had jij?