57 Reacties
2 maanden geleden
Hè meiden, ik was jullie een beetje kwijt. Ik had maar half meegekregen dat we een nieuw topic hadden gekregen.
Update van mijn kant:
Momenteel zwanger, maar er absoluut niet gerust op.
Had donderdag met 5+6 een echo met kloppend hartje, maar nu een week later heb ik 4x wat bloedverlies gehad. Ben bang voor weer een ma.
Bizar dat we gewoon al een jaar verder zijn sinds de start van dit topic.
Kylie wat ontzettend mooi om te lezen dat je vrijdag je terugplaatsing hebt! Dat had je een tijdje terug toch niet kunnen dromen!
Ik ben zo blij voor je dat je op deze manier een kans krijgt om je kindje te dragen. Ik zal vrijdag duimen en kaarsjes aansteken en alles doen wat maar kan helpen.
Char, ik hoop dat je ondertussen wèl lekker kunt genieten van je verlof. Is het nestelen al volledig begonnen?
JW, je bent nu op de helft alweer! Ik hoop dat ik straks net als jij dat vertrouwen mag krijgen .
Fijn dat ik jullie weer heb gevonden, zal binnenkort wel weer een update doen.
2 maanden geleden
Reactie op Emmy W
Hè meiden, ik was jullie een beetje kwijt. Ik had maar half meegekregen dat ...
Wat een goed nieuws dat je weer zwanger bent! En een kloppend hartje hebt gezien!
Hopelijk blijft het allemaal goed gaan, maar kan me voorstellen dat het lastig is om vertrouwen te hebben. Eerst maar van echo naar echo leven. Deed dat ook in het begin , kon het echt niet geloven dat het deze keer wel goed zou gaan. Maar gelukkig nu al meer dan 36 weken zwanger.
Tijd gaat snel hier. Wel veel moe en af en toe weer misselijk dus kan niet veel doen op een dag behalve lekker uitrusten. Vaak 1 a 2 dingen doen in huis en dan ben ik al weer moe en moet ik op de bank liggen 🤭 maar hoort er wel een beetje bij natuurlijk.
En tijd gaat snel zeg! Al weer een jaar geleden dat we de puncties hadden en dat dit groepje ontstond. Hopelijk iedereen met succes zwanger straks!
Emmy wanneer heb je weer een echo? En laat je weten hoe het gegaan is?
En Kylie heel veel succes morgen! Laat maar weten hoe het gelopen is en hoe het met de embryos is gegaan 🙏
2 maanden geleden
Reactie op Char321
Wat een goed nieuws dat je weer zwanger bent! En een kloppend hartje hebt ...
Nou we kwamen binnen en ze vertelde meteen we hebben goed en slecht nieuws😢 dus we wisten al meteen genoeg. Het goede nieuws was dat de terugplaatsing door ging, maar het slechte nieuws was dat dit ook onze enige eitje was die goed doorgedeeld was😢.
Ik heb ook gezegt tegen iedereen; ik stond er positief in en het voelde hiervoor goed en dat ga ik vasthouden. De vorige keer voelde het ook goed alleen was het gewoon stomme peg. Ik mag namelijk nu niet breken, want dat is niet goed voor de embryo.
Dus nu hoop ik echt zo erg dat deze blijft zitten want anders weet ik het ook even niet meer.
Als er nog iemand tip heeft om de innestelling te bevorderen hoor ik het graag❤️🙏🙏🙏🙏
Ik drink al meer rooibos thee en granaatappelsap en maandag om 9 uur mag ik na de accupuntuur toe🙏🙏
2 maanden geleden
Reactie op kyliiee
Nou we kwamen binnen en ze vertelde meteen we hebben goed en slecht nieuws� ...
O kan me voorstellen dat dit niet het nieuws is wat je graag wil horen.
Gelukkig dat er wel 1 embryo goed is doorgegroeid!
Dit moet m dan gewoon worden 🙏🏼♥️
Hoop het echt zo voor jullie! Is je echt gegund!
Voor de innesteling is het belangrijk dat je jezelf goed warm houd volgens mij. Dus warm eten kan helpen, warme thee drinken en lekker dikke sokken aan doen. Ook zijn er bepaalde voedingstoffen waar je lichaam warm van wordt bijvoorbeeld gember. Maar er zijn er meer, dit zou je meer kunnen toevoegen aan je dieet of thee van maken.
En natuurlijk gezond leven en gezond eten.
En vooral jezelf niet helemaal gek maken met allerlei dingen die je moet doen om het te laten slagen. Helaas heb je het niet altijd zelf in de hand (tenzij je heel hard gaat drinken, roken en drugs gebruiken natuurlijk dan worden je kansen wel echt kleiner🤭, maar ga ervan uit dat je dat niet gaat doen 😉)
Veel sterkte aankomende tijd! Zoek wat afleiding en ga lekker iets leuks doen. Bewegen is ook goed voor je doorbloeding. Dus lekker een wandelingetje maken als de zon buiten schijnt.
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen!
2 maanden geleden
Reactie op Emmy W
Ik had vandaag een goede echo!
Ergens begin ik nu te geloven dat dit kindj ...
Wat een goed nieuws!!!
Zo fijn een goede echo, fijn dat het vertrouwen weer een beetje terug komt.
Mag je binnenkort weer een echo maken?
Ik leefde echt van echo naar echo in het begin 🤭
2 maanden geleden
Reactie op Char321
Wat een goed nieuws!!!
Zo fijn een goede echo, fijn dat het vertrouwen wee ...
Ja ik mag donderdag alweer voor een echo, dan op de pop-poli.
Ik ga vandaag de verloskundige bellen en ik wil het dan zo proberen te plannen dat ik de komende tijd iedere week een echo heb. Ik hoop dat het lukt.
2 maanden geleden
Reactie op Emmy W
Ja ik mag donderdag alweer voor een echo, dan op de pop-poli.
Ik ga vandaa ...
A wat fijn dat je donderdag al weer kan. Iedere week is echt fijn als dat lukt!
Vond het soms echt lang wachten tussen de echo's. Dus kan me helemaal voorstellen dat je vaker wil.
2 maanden geleden
Dankjewel nog voor jullie reacties❤️ ik ben met maten wel zenuwachtig en heel benieuwd. Het lijkt erop dat ik ook al wat symptomen heb, maar ik durf het bijna niet te zeggen🫣 en misschien ook voor zelf bescherming.
Emma; gefeliciteerd en het is je zo gegund❤️ en inderdaad echt heel fijn dat je donderdag weer een echo mag laten maken, dan voel je je zelf ook iets meer geruster door alles
2 maanden geleden
Reactie op Sha05
Wat super fijn dat je een goede echo hebt!! Ik zit vandaag precies op
5 wkn ...
Hè, niet om heel vervelend te zijn, maar dit is een groepje wat oktober/november vorig jaar in 2023 gestart is. Er is ook een nieuwe groep oktober van 2024, ik denk dat je daar terecht hoort en niet hier.
2 maanden geleden
Reactie op kyliiee
Ik denk ook dat ik morgen al wel een testje erop waag, heb toch wel lichte ...
De echo ging goed! De baby ligt helemaal op schema. Wel afgesproken dat ik voor mijn gemoedsrust iedere week een echo krijg, iig t/m het termijn waarbij ik met Nova te horen kreeg dat ze niet levensvatbaar zou zijn.
Heel veel succes morgenochtend met testen, èn niet meteen teleurgesteld zijn als de test nog negatief is 😘
2 maanden geleden
Reactie op Emmy W
De echo ging goed! De baby ligt helemaal op schema. Wel afgesproken dat ik ...
Wauw wat goed nieuws dat de echo goed was, en zo fijn dat je iedere week een echo mag! Kan me helemaal voorstellen dat je wil weten hoe het gaat deze keer.
Weten ze eigenlijk wat de oorzaak was dat het bij Nova niet goed ging ?