57 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Char321

Wauw wat goed nieuws dat de echo goed was, en zo fijn dat je iedere week ee ...
Ja, ze bleek de ziekte van Milroy te hebben. Dat is een ziekte waarbij je lymfevaten het niet goed doen. Daarnaast waren ook haar niertjes niet goed en zagen ze wat bij haar darmpjes, maar dat kan ook door haar ziekte komen. Dat weten ze niet met zekerheid te zeggen.

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ja, ze bleek de ziekte van Milroy te hebben. Dat is een ziekte waarbij je l ...
Wat heftig als je dat te horen krijgt. Konden ze dat met de nipt/ vruchtwaterpunctie zien dat ze specifiek die ziekte had? Hopelijk gaat het nu allemaal wel goed en is het kindje helemaal gezond馃檹

2 maanden geleden

Reactie op Char321

Wat heftig als je dat te horen krijgt. Konden ze dat met de nipt/ vruchtwat ...
Ze testen daar niet op met de nipt, maar had een vlokkentest gehad. Ik moet nog vragen of ze die ziekte deze keer wel mee kunnen nemen met de nipt, of een andere genetische bloedtest. Ik heb namelijk wel een iets hogere kans om nogmaals een kindje met deze ziekte te krijgen. Al heb ik nu een andere donor, dus weet ik niet of dat nog steeds zo is.

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ze testen daar niet op met de nipt, maar had een vlokkentest gehad. Ik moe ...
Ze kunnen steets meer testen met die neven bevindingen bij de nipt. Maar als daar iets uitkomt moet je vaak alsnog een vruchtwaterpunctie doen om het echt uit te sluiten. Snap dat je het na wil vragen of ze het kunnen testen via nipt of bloedonderzoek. Kan natuurlijk ook aan de donor liggen inderdaad de miskraam en de afwijking. Lastig te zeggen natuurlijk 50% kans. Hopelijk heb je met de nieuwe donor minder kans op afwijkingen 馃檹

2 maanden geleden

Kyliiee succes morgen bij de testdag. Hopelijk een mooi resultaat 馃挭馃徏鈾ワ笍

茅茅n maand geleden

Lieve Char, je bent mama geworden van Hugo zie ik! Gefeliciteerd! 馃帀馃帀馃帀馃帀 Wat een mooi nieuws zeg! Ik hoop dat het allemaal goed is verlopen en dat het goed gaat met jou en de baby. Hele dikke knuffel 馃珎

茅茅n maand geleden

Ja klopt! 25 oktober om 17.23 is hij geboren. Bevalling was redelijk snel na het inleiden (door naderende Zwangerschaps vergiftiging ingeleid). Maar door de snelheid ook heel intensief. Maar zo fijndat hij er is! Zo bijzonder. Hij is echt mega lief en cute 馃グ en doet het heel goed. Hoe gaat het bij jou? Al weer wat zwangersfhapskwalen?

茅茅n maand geleden

Reactie op Char321

Ja klopt! 25 oktober om 17.23 is hij geboren. Bevalling was redelijk snel n ...
Wat mooi om te horen dat hij er is 猫n dat hij het goed doet! Kun je er al een beetje aan wennen? Ik heb gister mijn termijnecho gehad en t kindje doet t nog steeds goed. De zwangerschapsklachten zijn mild aanwezig, dat is best fijn, dan functioneer ik tenminste nog een beetje. Gister voor nipt geprikt, 13 weken echo is aangevraagd. En ik ga straks mijn eerste vriendinnetje vertellen dat ik zwanger ben. Volgende week de andere. En dat vind ik best wel spannend.

茅茅n maand geleden

Reactie op Emmy W

Wat mooi om te horen dat hij er is 猫n dat hij het goed doet! Kun je er al e ...
Spannend allemaal en fijn dat het zo goed gaat!! Fijn dat de 13 weken echo en nipt dichtbij zijn weer 2 grote mijlpalen! Leuk om het te kunnen delen met mensen. Het voelt vaak nog wel onwerkelijk dat hij er echt is en dat het ons echt gegund is na al die tijd. Maar erg aan het genieten van de kleine man 馃グ

茅茅n maand geleden

Jaaa gefeliciteerd Char! 馃┑

茅茅n maand geleden

Reactie op JW_

Jaaa gefeliciteerd Char! 馃┑
Dank je wel! 鈾ワ笍 Hoe gaat het nu met jou?

茅茅n maand geleden

Reactie op Char321

Dank je wel! 鈾ワ笍 Hoe gaat het nu met jou?
Buitenom de erge vermoeidheid goed. Vandaag 24 weken 馃榿 Hoe maakt kleine Hugo het?

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd Char!鉂わ笍 moest er vorige week nog aandenken dat het niet lang meer ging duren voor jou. Nu lekker genieten samen met je kleine mannetje鉂わ笍 Alles gaat ook goed zo te lezen en dat is heel fijn. Vanuit mijn kant slecht nieuws; ik heb een vroege miskraam gehad waardoor ik het even niet kon opbrengen om het te delen. We hebben samen besloten dat we naar Gent gaan om daar eerst verdere onderzoeken te laten doen. Over Gent lees ik ook goede verhalen en de overige klinieken ook, maar ik denk welk kliniek het ook een beetje een gevoelskwestie is, de 1e spraak staat 18 januari dus we gaan nu even proberen bij te komen van alles.

茅茅n maand geleden

Reactie op kyliiee

Gefeliciteerd Char!鉂わ笍 moest er vorige week nog aandenken dat het niet lang ...
Jeetje wat een droevig nieuws zeg! Het was je zo gegund! Was al bang dat het slecht nieuws was omdat je niet meer reageerde 馃様 Snap helemaal dat dat die positieve verhalen hier dan het laatste is waar je zin in hebt. In Belgi毛 doen ze wel echt veel meer en veel meer ondezoek en kunnen ze mee behandelen. Hoor veel verhalen van mensen die in Nederland uitbehandeld zijn en dat het dan in Belgi毛 ineens wel lukt. Hoop dat jij ook zo'n succesverhaal hebt straks. Goed dat je het gaat doen! Volgens mij is JW ook in behandeling geweest in Gent dus kan mischien iets meer met je delen daarover. Hopelijk kan je nog even tot rust komen met de feestdagen voordat je weer het traject ingaat. Heel veel sterkte 鈾ワ笍馃檹馃徏

茅茅n maand geleden

Reactie op JW_

Buitenom de erge vermoeidheid goed. Vandaag 24 weken 馃榿 Hoe maakt kleine H ...
24 weken al weer. Gaat zo snel! Ja iedereen zegt dat je in het tweede trimester vol van energie zou zitten. Nou heb ik dus ook niet persee zo ervaren. 馃き Ook heel veel moe geweest. Maar het is het allemaal waard uiteindelijk natuurlijk

茅茅n maand geleden

Hier gaat alles goed. Ritme vinden met zn allen. Maar Hugo is echt een hele lieve baby die het echt heel goed doet allemaal. Mijn man heeft ook een maand vrij dus kunnen we echt lekker samen opstarten als gezinnetje 馃槂 het voelt af en toe nog wel echt onwerkelijk dat hij er is na al die jaren.

茅茅n maand geleden

Reactie op kyliiee

Gefeliciteerd Char!鉂わ笍 moest er vorige week nog aandenken dat het niet lang ...
Sterkte! Ik ben inderdaad ook onder behandeling geweest van Gent en ontzettend tevreden. Je mag je vragen altijd aan mij stellen.