107 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op BabydE
Spannend! Zijn jullie al lang bezig met jullie kinderwens?
Jaa inmiddels ronde 17 alweer...jullie?
2 jaar geleden
Reactie op BabydE
Ohhh vreselijk he… wij hebben er geloof ik alweer 29 opzitten 🫠
Oohjee wat verschrikkelijk is het toch he... Ik ben onderhand blij dat we nu eindelijk behandeld kunnen worden... Heb nooit in iui geloofd. We hebben ook maar 3 pogingen gedaan
2 jaar geleden
Reactie op babyboootje
Oohjee wat verschrikkelijk is het toch he... Ik ben onderhand blij dat we n ...
Ja ik snap je gevoel precies. Wij hebben ook 3 keer iui gedaan.
Bij de eerste iui is het allemaal nog wel spannend. Maar alle 3 de keren hadden we een hele slechte zaadopbrengst dat ik er na de 1e keer al niet meer in geloofde. Gelukkig zag het ziekenhuis het nu ook in en mogen we verder.
Liggen de “problemen” bij jullie bij je partner? Is bij jou alles wel oké?
2 jaar geleden
Reactie op BabydE
Ja ik snap je gevoel precies. Wij hebben ook 3 keer iui gedaan.
Bij de ee ...
Ja met mij is gelukkig niks aan de hand. Heb wel wat langere cyclussen. Hier ligt het probleem bij mijn partner. Heeft een spatader in zijn balzak, onlangs aan geopereerd en hele lage zaadscores. Wij mochten 6 x iui doen maar vond het na 3x wel goed geweest. Heb direct een doorverwijzing gekregen en starten in september met icsi
2 jaar geleden
Reactie op vanbussel
Voor een terugplaatsing heb je wel een bevruchting nodig natuurlijk. Helaas ...
Ja zeker. Het blijft natuurlijk spannend. Mijn schildklier waarde was erg afwijkend en had ook tussentijdse bloedingen waardoor ik nu pas groenlicht heb gekregen. Dus ik ben op alles voorbereid. Gaat helaas niet zo simpel.. maar als het gaat zoals het hoort dan heb ik in sept een terugplaatsing. Dit omdat het enorm druk is in de planning waardoor het ziekenhuis eerst een datum plant voor terugplaatsing en zo terugrekent
2 jaar geleden
Reactie op babyboootje
Ja met mij is gelukkig niks aan de hand. Heb wel wat langere cyclussen. Hie ...
Gelukkig is bij jou alles oké en hebben ze een operatie bij je partner kunnen doen. Fijn hoor dat je die 6x niet uit hoeft te zingen.
Bij ons zijn de uitslagen van mn partner zijn zaad ook heel wisselend. Vooral na opwerking blijft er bijna niks over