289 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Hee Maria, ik snap je gevoel helemaal! Bij mijn 2e punctie zijn er 0 embryo ...
Dankjewel voor je lieve woorden. We zijn inderdaad benieuwd of het ook 2 embryos zullen worden, maar pfff wat is het toch even shit allemaal. Heel veel succes alvast voor maandag. Ik zal voor je duimen!🍀🍀

2 maanden geleden

Reactie op maria-167

Vanmorgen heb ik de punctie gehad. 6 follikels waarvan helaas maar 2 eicell ...
He, balen dat t zo'n tegenvaller voor je is. Je mag ook best even alleen negatief zijn, balen, boos zijn, teleurgesteld of verdrietig zijn. We duimen met z'n allen dat die 2 eicellen zich straks lekker laten bevruchten en dat je 2 embryo's hebt die teruggeplaatst kunnen worden 😉 Doe voor nu rustig aan, drink goed, ga lekker op de bank hangen met een film of serie en neem die paracetamol als je hem nodig hebt. Dat positieve komt vanzelf wel weer. 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

He, balen dat t zo'n tegenvaller voor je is. Je mag ook best even alleen ne ...
Dankjewel 💖

2 maanden geleden

Hoihoi , ik lees overal een beetje mee maar wilde toch ook mijn verhaal met jullie delen. Ik heb terugplaatsing gehad woensdag 26 mei van een 5 daagse cryo met een kwaliteit A. Heb er nu nog 13 over. Heel veel I know … Zit aan de progynova en ustrogestran ivm paar keer tp niet doorgegaan door bloed in baarmoeder. Ik word helemaal gek merk ik, slaap sinds de terugplaatsing heel slecht omdat me hoofd alleen maar door gaat. Heb last van me borsten, steken in me buik af en toe. Ik heb echt een kort lontje en heb me ook echt momenten bijna depressief gevoeld.. Best intens die pillen die je moet nemen. Sommige hebben dit ook lees ik. Ik mag pas dag 13 testen dus moet echt nog even wachten. Groetjes

2 maanden geleden

Reactie op sieeg

Hoihoi , ik lees overal een beetje mee maar wilde toch ook mijn verhaal met ...
Ik snap je verhaal niet zo goed. Is je terugplaatsing van 26 mei dan mislukt? Of heb je 26 juni een terugplaatsing gehad in kunstmatige cyclus? In dat geval kun je nu al wel testen, je zit op dag 14. Je hebt geen triggershot gehad, dus geen kans op vals positief. Met de cryo's wachte ik minder lang met testen dan na de verse terugplaatsing. Ik heb 3x een terugplaatsing in kunstmatige cyclus gehad, ipv de utrogestan gebruikte ik duphaston. Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n last van de medicatie gehad. Ik vond het voornamelijk vermoeiend dat je er 3x per dag mee bezig bent.

2 maanden geleden

Reactie op maria-167

Vanmorgen heb ik de punctie gehad. 6 follikels waarvan helaas maar 2 eicell ...
Helaas hebben we slecht nieuws gehad en is er geen bevruchting geweest :( Voor mij is het deze ronde helaas niet gelukt. Ik zal blijven duimen voor jullie en hoop dat jullie wel goed nieuws kunnen brengen! Een aantal mogen al bijna gaan testen toch?

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ik snap je verhaal niet zo goed. Is je terugplaatsing van 26 mei dan misluk ...
Oh oeps! Ik heb indd woensdag 26 juni terugplaatsing gehad

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ik snap je verhaal niet zo goed. Is je terugplaatsing van 26 mei dan misluk ...
Werd je dan vanzelf ongesteld had die ronde mislukt was ??

2 maanden geleden

Reactie op sieeg

Hoihoi , ik lees overal een beetje mee maar wilde toch ook mijn verhaal met ...
Hoi, Heeft het zh (of kliniek) je geen testdatum gegeven?

2 maanden geleden

Reactie op august21

Hoi, Heeft het zh (of kliniek) je geen testdatum gegeven?
Heeft gezegd op dag 13 na de tp. Dat betekend dus pas dinsdag

2 maanden geleden

Reactie op sieeg

Werd je dan vanzelf ongesteld had die ronde mislukt was ??
Ik werd niet uit mezelf ongesteld als het niet gelukt was. Ik moest dus echt stoppen met de medicatie om vervolgens een menstruatie te krijgen. Maar dat verschilt per persoon, er zijn ook vrouwen die al ruim voor de testdatum ongesteld worden. Bij mij werkten de medicijnen iig erg goed tijdens de cryo's en moest ik echt testen om te weten dat de terugplaatsing niet was gelukt.

2 maanden geleden

Reactie op maria-167

Helaas hebben we slecht nieuws gehad en is er geen bevruchting geweest :( ...
Ach wat verdrietig om te lezen. 😘 Een lichtpuntje: er is nog een volgende kans. Binnenkort zul je wel een vervolggesprek hebben met je behandelend arts en dan bekijken wat de opties zijn om een volgende ronde meer succes te hebben. Lang protocol of eenheden ophogen is dan vaak een optie. Voor nu gewoon je emoties er laten zijn, je mag hier best wel van balen. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en verder mag.

2 maanden geleden

Morgen ochtend om 9:40 de punctie! Zo zenuwachtig! Mag helaas niet onder sedatie omdat het in het weekend is, dus ben gewoon wakker met morfine. Ze verwachten rond de 7 eitjes eruit te kunnen halen

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ik werd niet uit mezelf ongesteld als het niet gelukt was. Ik moest dus ech ...
Oké bedankt voor je reactie! Ik ben door jou reactie gaan testen.. en hij is positief. 🍀 spannend

2 maanden geleden

Reactie op sieeg

Oké bedankt voor je reactie! Ik ben door jou reactie gaan testen.. en hij i ...
Gefeliciteerd! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op sieeg

Oké bedankt voor je reactie! Ik ben door jou reactie gaan testen.. en hij i ...
Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Ik heb vanmorgen een digitale test gedaan en na al die jaren stond er voor het eerst zwanger ☺️ morgen zou officieel mijn testdag zijn

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

Ik heb vanmorgen een digitale test gedaan en na al die jaren stond er voor ...
Oooooh wat fijn❤️🍀 gefeliciteerd !!

2 maanden geleden

Reactie op sieeg

Oooooh wat fijn❤️🍀 gefeliciteerd !!
Dank je wel. Ben heel blij maar maak me ook zorgen! Heb jij dat ook? Hoop dat het goed blijft gaan. En ook rare gedachtes of de test wel klopt omdat ik de cb ultravroeg heb gebruikt, maar als het goed is kan ik niet meer vals positief testen, toch? 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

Dank je wel. Ben heel blij maar maak me ook zorgen! Heb jij dat ook? Hoop d ...
Ik kwam daar vandaag pas achter ik wist niet dat er twee digitale soorten waren