289 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

Dank je wel. Ben heel blij maar maak me ook zorgen! Heb jij dat ook? Hoop d ...
Jaa ik ben onwijs onrustig.. en heb ook (te vroeg getest) maar vals positief kan niet nee dacht ik. Tenzij je zo’n spuit heb moeten doen voor de tp. Denk dat het spannend blijft sowieso tot de echo En… dinsdag officieel testen en dan zkh bellen

2 maanden geleden

Reactie op sieeg

Jaa ik ben onwijs onrustig.. en heb ook (te vroeg getest) maar vals positie ...
Ja ik heb wel ovitrelle gespoten.. Het is echt heel spannend inderdaad

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

Dank je wel. Ben heel blij maar maak me ook zorgen! Heb jij dat ook? Hoop d ...
Het ligt er aan wanneer je de ovitrelle hebt gespoten. Een ultra vroege test spoort soms het laatste restje nog op. Maar aangezien morgen officieel je testdag is, kun je er van uit gaan dat de ovitrelle uit je lijf is en dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Voor de dames die nu héél pril zwanger zijn: gefeliciteerd! Een paar ongevraagde wijze woorden 😉 Je kunt je nu ook voelen alsof je ongesteld moet worden, da's heel normaal. Buikpijntjes, krampjes, heel moe, rugpijn... Eigenlijk alles is vrij normaal. Een klein beetje bloedverlies komt ook vaak voor, maar dat is meestal niets ernstigs. Het wachten tot aan je eerste echo duurt voor je gevoel wel een half jaar. Misschien twijfel je aan alles en denk je bij alles 'gaat het wel goed?!' Bedenk je dan dat de meeste zwangerschappen gewoon goed gaan. Ja, 1 op 4 krijgt een miskraam en ja, met ivf is er een grotere kans op een biochemische zwangerschap. Maar nog steeds gaan de meeste zwangerschappen gewoon goed. Ik kan je aanraden om dat zinnetje als mantra te gebruiken als je je druk maakt. En als je wilt weten wanneer je precies bent uitgerekend: https://www.freya.nl/kinderwens/zwangerschap-en-kind/zwangerschapsduur-en-uitgerekende-datum/#freyaerr

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Voor de dames die nu héél pril zwanger zijn: gefeliciteerd! Een paar ongevr ...
❤️☘️

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Het ligt er aan wanneer je de ovitrelle hebt gespoten. Een ultra vroege tes ...
De 15e in de avond en de punctie 2 dagen erna. Ik vind het nog zo onwerkelijk en ik heb buikpijn, het lijkt op menstruatiekrampen. Ben blij met je berichtje hierna, bedankt Emmy. Trouwens het stoppen met de Utrogestan na positieve test vind ik ook spannend. Hoop zo dat alles goed blijft gaan

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

De 15e in de avond en de punctie 2 dagen erna. Ik vind het nog zo onwerkeli ...
Ik moet bij een positieve test nog doorgaan met utrogestan.

2 maanden geleden

Reactie op august21

Ik moet bij een positieve test nog doorgaan met utrogestan.
Hé wat gek, dat maakt mij onzeker. Ik moet er mee stoppen

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

Hé wat gek, dat maakt mij onzeker. Ik moet er mee stoppen
Ik moet doorgaan met beide tot 12 weken.

2 maanden geleden

Reactie op sieeg

Ik moet doorgaan met beide tot 12 weken.
Ik heb ook positief getest en mag ook stoppen met utrogestan. Je lichaam gaat de hormonen zelf aanmaken. Het is, volgens mijn arts, wisselend per zh of kliniek. Het schijnt dat het niet per se bewezen is dat het verschil maakt of je door blijft gaan er mee of niet. Dat is mij verteld...

2 maanden geleden

Ik heb vanmiddag een test gedaan om te kijken of de ovitrelle eruit is. Het is dag 11 na ovitrelle en de test was licht positief. Dat zal dus nog wel van de ovitrelle komen toch? Testdag is namelijk vrijdag pas

2 maanden geleden

Vanochtend de punctie gehad, ze hadden verwacht 7 eitjes te vinden maar dit zijn er uit eindelijk 12 geworden 🎉 nu hopen dat er lekker veel bevrucht worden en ik dinsdag gewoon een verse terugplaatsing heb 😊

2 maanden geleden

Reactie op august21

Ik heb vanmiddag een test gedaan om te kijken of de ovitrelle eruit is. Het ...
Volgensmij werkt dat alleen als je nu elke dag gaat testen, anders weet je niet waar het van komt.

2 maanden geleden

Reactie op august21

Ik heb vanmiddag een test gedaan om te kijken of de ovitrelle eruit is. Het ...
Het kan van beide zijn. Om ovitrelle er uit te testen moet je eigenlijk veel eerder beginnen met testen zodat je een aflopende lijn ziet voordat hij kan toenemen. Dus je weet nu eigenlijk nog niks. Jammer hè

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Ik heb ook positief getest en mag ook stoppen met utrogestan. Je lichaam ga ...
Gefeliciteerd wat fijn ❤️ Ja ik vind dat dus zo lastig dat het zo verschillend is!! Ik moest ook door gaan met die progynova. Lees ik ook weinig.

2 maanden geleden

Reactie op sieeg

Gefeliciteerd wat fijn ❤️ Ja ik vind dat dus zo lastig dat het zo verschill ...
Komt omdat jij een cryo terugplaatsing hebt in kunstmatige cyclus en zij een verse terugplaatsing. In de kunstmatige cyclus moest ik ook de progynova en duphaston (ipv utrogestan) door blijven slikken tot 12 weken.

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Komt omdat jij een cryo terugplaatsing hebt in kunstmatige cyclus en zij ee ...
Ah okee op die manier 😊thnx !!

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Het kan van beide zijn. Om ovitrelle er uit te testen moet je eigenlijk vee ...
Ah oké, ik dacht dat dat ook wel kon rond dag 10 na ovitrelle. Ik heb net weer getest en hij lijkt donkerder en het lijntje werd gelijk zichtbaar. Dat was gisteren nog niet. Maar omdat vrijdag pas testdag is, durf ik nog niet te hopen

2 maanden geleden

Reactie op august21

Ah oké, ik dacht dat dat ook wel kon rond dag 10 na ovitrelle. Ik heb net w ...
Oeh, spannend! 🤞🏼

2 maanden geleden

Hoi allemaal👋🏻 ik heb gisteren een echo gehad en daar waren behoorlijk wat eiblaasjes te zien die groot genoeg waren, dus ik heb morgen de punctie. Zie er wel een beetje tegenop, niet alleen tegen de punctie maar ook de week erna. Krijg geen verse tp omdat het risico op OHSS dan te groot was. Dus de eerste terugplaatsing zal augustus of september worden!