289 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Stabij01

Hoi allemaal👋🏻 ik heb gisteren een echo gehad en daar waren behoorlijk wa ...
Hoi! Hier ook morgenochtend de punctie en wederom geen verse tp vanwege risico OHSS.

2 maanden geleden

Ik had vanmorgen een echo. Helaas was er een cyste te zien, dus moet ik nog een week langer decapeptyl spuiten voordat ik aan de fostimon mag beginnen. Alles is dus iig een week uitgesteld.

2 maanden geleden

Reactie op Stabij01

Hoi allemaal👋🏻 ik heb gisteren een echo gehad en daar waren behoorlijk wa ...
Ik zag ook erg op tegen de punctie, maar vond het heel erg meevallen. Misschien helpt dit iets? Het komt goed, jij gaat dit ook kunnen!succes morgen!

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ik had vanmorgen een echo. Helaas was er een cyste te zien, dus moet ik nog ...
Werkt decapeptyl tegen cystes? Of wat is de reden dat vanwege een cyste je langer moet doorprikken? Wel heel vervelend… je kijkt al lang uit naar de punctie en dan wordt het nóg langer uitgesteld. En die decapeptyl injecties zijn ook geen pretje

2 maanden geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Werkt decapeptyl tegen cystes? Of wat is de reden dat vanwege een cyste je ...
Nee de decapeptyl is niet tegen cystes. Ik volg het lange traject, dus starten met decapeptyl (remmer) en dan later fostimon (stimulatie). Door langer te spuiten, of eigenlijk door pas later te beginnen met stimuleren, krijgt de cyste de tijd om zelf te verdwijnen. Ik had het vorig jaar in mijn 1e ronde ook al helaas. Ik heb trouwens geen last van het zetten van de decapeptyl spuit. Wel een beetje van de vermoeidheid en de emoties.

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Ik zag ook erg op tegen de punctie, maar vond het heel erg meevallen. Missc ...
Ja thanks! Positieve ervaringen helpen😉 mag gelukkig om half 9 al, dus weinig tijd morgen om er tegenop te zien!

2 maanden geleden

Hoi hoi Ik krijg aanstaande vrijdag 12 juli weer een cryo’s terugplaatsing, super spannend😊 Dit is mijn tweede keer ivf. Van de eerste keer ivf/punctie kreeg ik 6 embryo’s waarvan ik van de vierde zwanger werd en een zoontje van inmiddels twee jaar heb gekregen🥰 Ik had toen nog twee cryo’s over, waarvan ik verleden jaar van de tweede zwanger geraakt ben. Helaas werd dit met 7 weken een miskraam… Dit jaar heb ik opnieuw geprikt en een punctie gehad, waar 7 embryo’s uitkwamen. Van de verse terugplaatsing kreeg ik een bio chemische zwangerschap en daarna waren er nog 6 cryo’s over… Aanstaande vrijdag dus weer een terugplaatsing, ik zit aan de “progynova” en utrogestan.. alles kunstmatig dus… super spannend weer! Hopelijk vind ik hier mensen met wie ik verhalen kan uitwisselen en dat we elkaar kunnen steunen 😊

2 maanden geleden

Net weer getest. Hij loopt op, maar tot vrijdag (testdag) duurt het nog lang!

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

Ik heb vanmorgen een digitale test gedaan en na al die jaren stond er voor ...
Wauw wat goed!! Gefeliciteerd 🤩

2 maanden geleden

Reactie op august21

Net weer getest. Hij loopt op, maar tot vrijdag (testdag) duurt het nog lan ...
Ik snap dat het een hele opgave is, maar is het niet veel fijner om gewoon te wachten met testen tot testdatum? Ik heb alle keren dit wel gedaan en was uiteraard ook bloednieuwsgierig. Maar door elke dag zo te testen, lijkt mij echt gekmakend! Geef het de tijd! Tuurlijk is het ieder voor zich hoor, maar het lijkt mij zo slopend om er zo mee bezig te zijn 🙄

2 maanden geleden

Reactie op Liset1986

Hoi hoi Ik krijg aanstaande vrijdag 12 juli weer een cryo’s terugplaatsing ...
Even een reactie op mijn eigen verhaal, ik was even al jullie verhalen inclusief de mijne aan het lezen en zag een typfout… mijn miskraam was met 5,5 week en niet met 7 weken heel vreemd dit…

2 maanden geleden

Reactie op august21

Net weer getest. Hij loopt op, maar tot vrijdag (testdag) duurt het nog lan ...
Wow wat maak je het jezelf spannend meid!!! Ik duim voor je🤞🏻

2 maanden geleden

Ik vind het ook allemaal erg spannend en onzeker. Ik mag morgen officieel testen (maandag 1 juli een 5daagse TP in natuurlijke cyclus). Ik heb vanmorgen getest en het was echt een heeeel zwak streepje. Maakt me zo onzeker, dit gaat morgen geen dikke streep zijn. Ik heb in april een miskraam gehad, dat helpt ook niet qua vertrouwen..

2 maanden geleden

Reactie op Banna

Ik vind het ook allemaal erg spannend en onzeker. Ik mag morgen officieel t ...
Wat spannend zeg! Heel veel succes morgen! Ik haal altijd de digitale testen van clearblue met weken indicator, vind die erg fijn

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Ik heb ook positief getest en mag ook stoppen met utrogestan. Je lichaam ga ...
Wanneer heb jij je echo? ❤️

2 maanden geleden

Reactie op sieeg

Wanneer heb jij je echo? ❤️
29 juli! Dus nog even geduld. Vorige keer was de eerste echo niet goed en werd een miskraam, dus ik vind het wel spannend!

2 maanden geleden

Reactie op An4485

29 juli! Dus nog even geduld. Vorige keer was de eerste echo niet goed en ...
Oh zo spannend. Ik heb hem 24 juli ☘️ ik durf geen sex te hebben of in bad te gaan of te zwemmen. Zo spastisch allemaal I know. Maar voelt gewoon niet fijn ofzo. Hebben meerdere dit ??

2 maanden geleden

Morgen mijn terugplaatsing vind echt spannend weer🙈 hoop zo op een mooie cryo, dat geeft op de een of andere manier toch altijd wat meer hoop

2 maanden geleden

Toch echt gelukt! 30 juli de echo. Heel blij en opgelucht en tegelijkertijd ben ik meer bang dat het nog mis kan gaan dan bij de zwangerschap van mijn dochter.

2 maanden geleden

Reactie op august21

Toch echt gelukt! 30 juli de echo. Heel blij en opgelucht en tegelijkertijd ...
Gefeliciteerd!!!!🤩