289 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op august21

Toch echt gelukt! 30 juli de echo. Heel blij en opgelucht en tegelijkertijd ...
Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test! 🍀 Na een verse terugplaatsing vorige maand die helaas niet is blijven plakken, heb ik aanstaande donderdag een cryo terugplaatsing! 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op Duhnisee

Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test! 🍀 Na een verse terug ...
Wat goed!! Ik ga meeduimen ! 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op Duhnisee

Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test! 🍀 Na een verse terug ...
Hopelijk is het een plakker!🍀

2 maanden geleden

Hi Allemaal, ik sluit ook graag aan! Ik heb 4 juni mijn punctie gehad, met 3 dagen later een verse terugplaatsing. Dit was mijn 2e punctie. Ik heb hiervoor 2 terugplaatsingen gehad, van de eerste verse niet zwanger en de cryo terugplaatsing is uitgelopen in een biochemische zwangerschap.. Op dit moment 7+6 weken zwanger en vanmorgen een mooi hartje zien kloppen 🩵🩷 nu officieel over naar de verloskundige!

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ik had vanmorgen een echo. Helaas was er een cyste te zien, dus moet ik nog ...
En vanavond mag ik eindelijk beginnen met de fostimon. De cyste was iets geslonken en de bloedwaarden waren prima. Door alle uitstel wordt het misschien toch pas augustus voordat t zover is dat ik de punctie heb. En dat terwijl ik in eerste instantie begin mei al zou starten. Maar goed, als het resultaat straks goed is, vind ik het allemaal prima.

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

En vanavond mag ik eindelijk beginnen met de fostimon. De cyste was iets ge ...
Yes! Dat is fijn! Spannend! Maar weer een stapje dichterbij! Ik duim voor je mee 🩷

één maand geleden

Tot nu toe nog totaal geen reactie op mijn berichten geweest🙄 doe een laatste poging en anders is het gewoon mijn groep niet blijkbaar… Mijn terugplaatsing helaas mislukt! Heel veel geluk voor jullie gewenst🙏🏻 blijft spannend altijd!

één maand geleden

Reactie op Liset1986

Tot nu toe nog totaal geen reactie op mijn berichten geweest🙄 doe een laat ...
Wat vervelend om te horen dat het niet gelukt is. Is altijd verdrietig. 😞

één maand geleden

Reactie op Liset1986

Tot nu toe nog totaal geen reactie op mijn berichten geweest🙄 doe een laat ...
Ik vind het ook een moeilijk topic. Blijdschap en verdriet gaan hand in hand. Wat jammer dat je TP mislukt is. Had je er al een (goed of slecht) gevoel bij?

één maand geleden

Reactie op Banna

Ik vind het ook een moeilijk topic. Blijdschap en verdriet gaan hand in han ...
Eigenlijk had ik er wel een goed gevoel bij.. het was een mooie cryo, de eerste die ze gingen ontdooien ging niet goed maar er was nog genoeg tijd om een andere eruit te halen gelukkig.. deze keer heb ik het eigenlijk een beetje “ontkent” .. Probeerde net te doen of er niks aan de hand was tot ik ineens buikkrampen kreeg en een beetje bloed zag.. gister een early test gedaan😣 Ik moet wel dinsdag nog de “officiële” test datum ook een gewone doen, maar dat moet altijd zelfs toen ik vet ongesteld al was😣 btje vervelend altijd dat je dan gewoon nog door moet gaan met medicijnen…

één maand geleden

Reactie op Liset1986

Eigenlijk had ik er wel een goed gevoel bij.. het was een mooie cryo, de ee ...
Balen dat je niet zwanger bent, altijd zo'n verdrietige teleurstelling... Dat nog door moeten gaan met de medicijnen als je terugplaatsing mislukt is vond ik ook altijd ruk, al werd ik nooit al ongesteld, ik wist het pas door te testen. Heb je nog meer cryo's over, of moet je weer een nieuwe ronde starten?

één maand geleden

Reactie op Liset1986

Eigenlijk had ik er wel een goed gevoel bij.. het was een mooie cryo, de ee ...
Pff altijd zo’n rotmoment als je dan bloed ziet. Moet je doorgaan met medicatie tot en met dinsdag? Of nog langer?

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Balen dat je niet zwanger bent, altijd zo'n verdrietige teleurstelling... ...
Nee ik heb er gelukkig nog vier over.. maar hoop wel dat die erbij zit😣

één maand geleden

Reactie op Banna

Pff altijd zo’n rotmoment als je dan bloed ziet. Moet je doorgaan met medic ...
Bloed was al bijna meteen weer weg maar de krampen zijn gebleven maar tot nu toe geen bloed… morgen ziekenhuis bellen en dan stoppen met medicatie en een maandje rust… ziekenhuis afdeling is strakjes drie weken dicht ivm vakantie

één maand geleden

Reactie op Banna

Pff altijd zo’n rotmoment als je dan bloed ziet. Moet je doorgaan met medic ...
Lees ik nu goed dat je een kind in juni 2022 heb gekregen via icsi? Zat even bij je te kijken

één maand geleden

Reactie op Liset1986

Lees ik nu goed dat je een kind in juni 2022 heb gekregen via icsi? Zat eve ...
Ja klopt, voor een tweede kindje. Jij ook zo te zien? Toch anders hè voor een tweede?

één maand geleden

Reactie op Banna

Ja klopt, voor een tweede kindje. Jij ook zo te zien? Toch anders hè voor e ...
Heel erg anders!!! Klopt echt! Ben je al lang bezig voor de tweede en hoe snel was de eerste gelukt?

één maand geleden

Reactie op Liset1986

Heel erg anders!!! Klopt echt! Ben je al lang bezig voor de tweede en hoe s ...
Eerste keer was ik meteen de eerste TP zwanger. Deze ronde voor de tweede was ik de derde TP zwanger (maar helaas missed abortion) en nu pril zwanger van de 4e TP. In totaal twee puncties en ik hoop dat het allemaal de laatste keer was en we in maart een gezond kindje krijgen😊En jij?

één maand geleden

Reactie op Banna

Eerste keer was ik meteen de eerste TP zwanger. Deze ronde voor de tweede w ...
Wat goed zeg!!!! Gefeliciteerd 😀 bij mijn eerste was ik de vierde tp zwanger en nu ik voor de tweede ga… was ik de tweede tp zwanger maar dit werd een miskraam en de derde tp had ik een biochemische zwangerschap en dit was de vierde terugplaatsing..