289 Reacties

één maand geleden

Helaas net een negatieve test op mn testdag, Dus onze eeste tp is niet gelukt helaas. Gelukkig hebben we nog 8 cryos in de vriezer dus we hebben nog een hoop kansen maar blijft toch naar. Straks denk het ziekenhuis gelijk maar bellen of kan ik beter wachten tot ik ongesteld ben?

één maand geleden

Reactie op rachel98

Helaas net een negatieve test op mn testdag, Dus onze eeste tp is niet gelu ...
Jammer dat het niet gelukt is deze eerste poging. Ik belde altijd gelijk het ziekenhuis, want ik werd pas ongesteld als ik met de medicatie stopte en dat mocht ik pas na akkoord van het ziekenhuis. Fijn dat je nog een boel cryo's hebt. Weet je al of je die in natuurlijke of kunstmatige cyclus gaat laten terugplaatsen?

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Jammer dat het niet gelukt is deze eerste poging. Ik belde altijd gelijk he ...
Heb net inderdaad gebeld, en moet nu wachten tot ik ongesteld word en dan terugbellen. Heb ik zelf de keuze of dit in natuurlijke cyclus is of kunstmatig? Ik denk dat ik zelf eerst een natuurlijke cyclus wil proberen en als dat niet lukt een kunstmatige. Tenzij mijn arts anders adviseert.

één maand geleden

Reactie op rachel98

Heb net inderdaad gebeld, en moet nu wachten tot ik ongesteld word en dan t ...
Soms krijg je de keuze. Ik heb de vorige ronde voor kunstmatig gekozen omdat ik dan maar 1x voor controle naar het ziekenhuis hoefde en omdat mijn terugplaatsing dan altijd door kon gaan (ruimer in te plannen). Je moet dan wel langer de medicijnen slikken, maar als je zwanger wordt heb je dat er voor over. Nadeel is dat je door de medicatie vaak niet na een mislukte ronde ongesteld wordt en dus pas door te testen weet of het goed of fout is gegaan. Volgens mijn arts is het een niet beter dan het ander. Ik zag natuurlijk alleen niet zitten omdat je dan met ovulatietesten aan de slag moet en die werken bij mij niet goed en/of met meerdere echo's om te weten of het goed is. En aangezien ik een enkele reistijd van 2,5 uur heb, had ik daar niet zo'n zin in. Dus of je mag kiezen weet ik niet, maar je kunt al wel vast een mening vormen over de mogelijkheden.

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Soms krijg je de keuze. Ik heb de vorige ronde voor kunstmatig gekozen omd ...
Ohh ja daar heb eigenlijk wel gelijk in met vaak naar het ziekenhuis. Dat is wel iets om in de overweging mee te nemen, maar eerst maar ongesteld worden en dan kijken we weer verder

één maand geleden

Reactie op rachel98

Ohh ja daar heb eigenlijk wel gelijk in met vaak naar het ziekenhuis. Dat i ...
Ik ben nu zwanger van een TP in natuurlijke cyclus. Soms doen ze geen andere medicatie, maar wel ovitrelle. Ik had ook geen ovitrelle. Uiteindelijk twee keer ziekenhuis: 1 keer echo en 1 keer TP.

één maand geleden

Reactie op Liset1986

Wat goed zeg!!!! Gefeliciteerd 😀 bij mijn eerste was ik de vierde tp zwang ...
Kan me voorstellen dat je wel een beetje je zinnen had gezet op deze vierde TP. Dat het ziekenhuis gewoon drie weken dicht gaat… pfff. Of is het ook wel fijn een maandje niks?

één maand geleden

Reactie op rachel98

Helaas net een negatieve test op mn testdag, Dus onze eeste tp is niet gelu ...
Jammer dat het bij jullie ook niet gelukt is😣 wat heb je veel cryo’s zeg, dat is wel fijn zeg

één maand geleden

Reactie op Banna

Kan me voorstellen dat je wel een beetje je zinnen had gezet op deze vierde ...
Ja de hele afdeling heeft tegelijk vakantie zodat er geen gedoe met bezetting is… eigenlijk vind ik een maandje rust wel even lekker🥺 ben er wel even klaar mee..de teleurstellingen steeds… en dan volgende ronde er weer volop voor gaan

één maand geleden

Reactie op Liset1986

Jammer dat het bij jullie ook niet gelukt is😣 wat heb je veel cryo’s zeg, ...
Ja daar waren we ook heel verbaasd over! Dus we hebben nog genoeg kansen gelukkig maar blijft balen natuurlijk

één maand geleden

Reactie op Banna

Ik ben nu zwanger van een TP in natuurlijke cyclus. Soms doen ze geen ander ...
Ohh dat is niet veel! Ik ga het gewoon bespreken met mn arts en dan kijk ik we wat het word

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Jammer dat het niet gelukt is deze eerste poging. Ik belde altijd gelijk he ...
Hoelang duurde het na het stoppen met de medicijnen tot je ongesteld werd? Normaal wil ik niet dat het komt maar het kan me nu niet snel genoeg komen

één maand geleden

Reactie op rachel98

Hoelang duurde het na het stoppen met de medicijnen tot je ongesteld werd? ...
Op de 5e dag na het stoppen pas. Duurde bij mij vrij lang. 'ze zeggen' dat het met 2 a 3 dagen vaak komt, maar ik was dus een uitzondering.

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Op de 5e dag na het stoppen pas. Duurde bij mij vrij lang. 'ze zeggen' dat ...
Ohh dan wachten we nog even!

één maand geleden

Vanacht mn menstuatie gekregen, nu is het toch echt echt zeg maar 😅 gelijk het ziekenhuis gebeld een een afspraak in gepland om te bespreken hoe nu verder met de cryos omdat ik alleen nog maar een verse terugplaatsing heb gehad. Dus 1 maandje rust en dan weer een terugplaatsing hopelijk

één maand geleden

Dan is je menstruatie mooi snel gekomen. Zo'n maandje rust vliegt best snel voorbij als je tussendoor nog een gesprek hebt met de arts. Zodra je groen licht hebt voor een nieuwe terugplaatsing is die datum er voordat je er erg in hebt.

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Dan is je menstruatie mooi snel gekomen. Zo'n maandje rust vliegt best snel ...
Jaa voor ik het weet is het alweer zover! Misschien ook wel goed voor mn lijf een maandje rust

één maand geleden

Reactie op rachel98

Jaa voor ik het weet is het alweer zover! Misschien ook wel goed voor mn li ...
Sowieso wel fijn om al die hormonen een beetje kwijt te raken en om weer in een gewoner ritme te komen omdat je even niets hoeft te spuiten of slikken. Kun je een beetje meer van de zomer genieten nu.

één maand geleden

Ik moest er heel lang op wachten voor ik weer mocht starten en vervolgens was er nog weer een boel uitstel, maar ik heb woensdag eindelijk mijn punctie. Op de valreep nog net in juli. Aan beide kanten 4 mooie follikels, dus we zijn tevreden. Hopelijk net zo'n mooie uitkomst als vorig jaar. 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Ik moest er heel lang op wachten voor ik weer mocht starten en vervolgens w ...
Ohh eindelijk!! Wat fijn, Dat is een prima aantal! Hopen dat er veel embryo’s uitkomen! ❤️