289 Reacties

3 maanden geleden

Wij zijn vandaag terug naar het ziekenhuis gegaan. Morgen echo en zou dan mogen starten met eerste stimulatie voor punctie

3 maanden geleden

Ik kreeg vandaag fijn nieuws. Ik mag met 3 weken starten met de decapeptyl , over 4,5 de fostimon en als m'n eitjes groeien zoals het hoort heb ik rond de 22e juli mijn punctie en 25e de terugplaatsing. Dit is een lang schema voor de ivf. Maar dit is dus als alles helemaal goed gaat zonder enkele tegenslag. Ik had al genoeg pech gehad het afgelopen jaar, deze keer gaat het gewoon allemaal goed. 🤞🏼

3 maanden geleden

Reactie op Lotte10386392

Wij zijn vandaag terug naar het ziekenhuis gegaan. Morgen echo en zou dan m ...
Mooi nieuws succes 🤞🏽🍀

3 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ik kreeg vandaag fijn nieuws. Ik mag met 3 weken starten met de decapeptyl ...
Wat goed. Ik hoop het zo voor je🤞🏽🍀 Heb je sowieso een terugplaatsing na 3dg? Of hangt dat nog af van het aantal eitjes dat zijn bevrucht?

3 maanden geleden

Reactie op char8613

Wat goed. Ik hoop het zo voor je🤞🏽🍀 Heb je sowieso een terugplaatsing na ...
Ze doen sowieso op dag 3 een terugplaatsing, tenzij er 0 bevruchtingen zouden zijn. Ik geloof niet dat een terugplaatsing op dag 5 een optie is. Oh en bij heftige overstimulatie denk ik ook dat er geen terugplaatsing zal zijn, maar dat zijn 2 uitersten.

3 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ze doen sowieso op dag 3 een terugplaatsing, tenzij er 0 bevruchtingen zoud ...
Agh okay. Bij ons is het afhankelijk van het aantal bevruchtte eitjes. Dag 3 of 5. Laten we van het positieve uitgaan voor je 🥰🍀🤞🏽

3 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Had je last van de utrogestan in de vorm van 'het is een vies goedje' of ha ...
Beiden... het zijn idd vieze 'kledderbollen' 😝, maar alle 6x had ik ook heel veel last van de mentale werking. Ik ga nu maar per keer. Nu eerst de ovaleap en hopen dat er veel follikels rijpen. Goede tip iig, die ga ik onthouden. Dank!!

3 maanden geleden

Reactie op char8613

Zal voor je duimen. Met de injecties gaat het goed? Spannend voor je 😇 O ...
Heel erg lief!! Dank je wel 🙏🏻 Het prikken gaat wel goed! Het is wel even een ding, maar soi 😉 Merk wel dat ik er heel moe van word, hoofdpijn heb en onrustige darmen. Mega spannend! En duurt voor mijn gevoel ook veel te lang. Met iui had je in principe 'maar' 16 dagen. Nu is de aanloop veel langer en intensiever. Hoop zo op goed resultaat! 🤞🏻 Gaat het met jou een beetje? 🩷

3 maanden geleden

Reactie op An4485

Beiden... het zijn idd vieze 'kledderbollen' 😝, maar alle 6x had ik ook he ...
Wel bijzonder van de mentale bijwerkingen die mensen noemen. Ik voelde me namelijk stukken beter in m'n vel toen ik de duphaston er bij moest nemen in de 1e verse ronde. Bij de cryo rondes merkte ik niet echt een verschil.

3 maanden geleden

Wat spannend allemaal! Ik lees alvast stil mee, 26 juli hebben we de 2e intake voor ICSI met instructies. Als het goed is begin ik in de week van 5 augustus met medicatie in m’n natuurlijke cyclus. Heeel veel succes allemaal 🙏🏼🍀

3 maanden geleden

Reactie op maria-167

Oah Jaa heerlijk nog ff los gaan en hopen dat t daarna niet meer mag. Ik ge ...
Weet je al wanneer je mag starten met spuiten?

3 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Weet je al wanneer je mag starten met spuiten?
Even mijn menstruatie afwachten voor de uitgangsecho en dan starten. Zal rond 24 juni zijn ergens.

3 maanden geleden

Reactie op An4485

Heel erg lief!! Dank je wel 🙏🏻 Het prikken gaat wel goed! Het is wel even ...
Snap ik heel goed. Die vermoeidheid had ik idd ook. Tuurlijk is het spannend. Goed voor jezelf blijven zorgen. En hopen op genoeg, niet teveel 😉, rijpe follikels 🍀🤞🏽. De aanloop is idd lang en nog bewuster dan ooit. Je kan dit 💪🏽 succes🫂

3 maanden geleden

Reactie op maria-167

Even mijn menstruatie afwachten voor de uitgangsecho en dan starten. Zal r ...
Weet je dan al of je een lang of kort schema hebt qua prikken?

3 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Weet je dan al of je een lang of kort schema hebt qua prikken?
Het korte schema :) Wanneer verwacht jij je menstruatie denk je?

3 maanden geleden

Reactie op char8613

Snap ik heel goed. Die vermoeidheid had ik idd ook. Tuurlijk is het spannen ...
Dank je, echt heel lief! 🥹🩷

3 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Wel bijzonder van de mentale bijwerkingen die mensen noemen. Ik voelde me n ...
Super fijn toch dat jij er juist lekkerder in je vel zat! Denk dat het bij ieder anders is. En misschien toch verschil in soort hormoon?

3 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ga ergens volgende week (wanneer mn menstruatie start) beginnen met onze laatste ronde icsi. Dit keer een schema met antigonist. Ik hoop dat er iets uit mag komen en anders houdt het hierna op voor ons…

3 maanden geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Hoi allemaal, ik ga ergens volgende week (wanneer mn menstruatie start) beg ...
Wat spannend voor je de laatste ronde,. Ik hoop voor je mee dat er iets moois uit mag komen. Wat houdt een schema met antigonist in? Heel veel succes voor deze rond 🍀🍀

3 maanden geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Hoi allemaal, ik ga ergens volgende week (wanneer mn menstruatie start) beg ...
Heel veel succes 🍀🤞🏽