289 Reacties

3 maanden geleden

Hee allemaal, ik sluit me ook weer aan! Vorige ronde vroegtijdig gestopt door te weinig eitjes die groeide! Nu zit ik alweer op dag 12 met decapeptyl prikken, hopen dat ik snel mijn menstruatie krijg en ik kan beginnen met de gonal-f! De vorige ronde had ik na 8 dagen prikken al mijn menstruatie maar nu blijft hij nog weg, zijn er meerdere mensen die zo’n verschil hadden? Als ik op dag 14 nog niet mijn menstruatie heb moet ik bellen naar de assistente want dan duurt het te lang volgens mijn ziekenhuis

3 maanden geleden

Hoi, ik zit nu op dag 6 van het prikken en ik voel helemaal niks aan bijwerkingen. Misschien een rare vraag, maar is er iemand die dat ook niet heeft gehad? Ik word er onzeker van dat ik niks voel.. ben bang dat de prikken niks doen.

3 maanden geleden

Reactie op august21

Hoi, ik zit nu op dag 6 van het prikken en ik voel helemaal niks aan bijwer ...
Je prikt met decapeptyl? Hier heb ik ook helemaal geen bijwerkingen van hoor! Pas bij de gonal-f ging ik wat verandering voelen

3 maanden geleden

Reactie op rachel98

Je prikt met decapeptyl? Hier heb ik ook helemaal geen bijwerkingen van hoo ...
Nee, ik prik met rekovelle.

3 maanden geleden

Reactie op rachel98

Je prikt met decapeptyl? Hier heb ik ook helemaal geen bijwerkingen van hoo ...
Ik ben ook nog niet helemaal thuis met alle medicatietermen. Ik heb nu 5x rekovelle geprikt en vandaag komt daar fyremadel bij.

3 maanden geleden

Reactie op august21

Ik ben ook nog niet helemaal thuis met alle medicatietermen. Ik heb nu 5x r ...
Ohh die medicijnen ken ik niet! Daar kan ik je niet bij helpen

3 maanden geleden

Reactie op rachel98

Ohh die medicijnen ken ik niet! Daar kan ik je niet bij helpen
Dat geeft niet, ik ken er ook een hoop niet :) Rekovelle moet zorgen voor de groei van de eiblaasjes/eicellen en fyremadel voor de remming van de eisprong.

3 maanden geleden

Reactie op august21

Hoi, ik zit nu op dag 6 van het prikken en ik voel helemaal niks aan bijwer ...
Je hoeft ook helemaal geen last te hebben van bijwerkingen hoor. Is toch alleen maar fijn dat je er geen last van hebt. Het is echt niet zo dat het niet werkt omdat je er geen last van hebt.

3 maanden geleden

Reactie op An4485

De echo gehad en de 'score' was minimaal om het maar zo te zeggen. 8 eitjes ...
Hoe was je echo ?

3 maanden geleden

Hallo allemaal, hoop dat ik hier mag meelezen. Ik ben 5 mei begonnen met decapeptyl, 17 mei de gonal f er bij en uiteindelijk 29 mei de punctie gehad. Was nog even spannend maar ben net onder de grens van overstimulatie gebleven. Er zijn 14 eicellen gevonden, 12 geschikt voor bevruchting, 10 daadwerkelijk bevrucht. Omdat ik ook het stukje pgt (embryo selectie) doe zijn er maar 4 overgebleven die zover (5/6 dagen) zijn doorgedeeld. Deze zijn nu naar Maastricht gestuurd voor de controle en hoop nog wat over te houden, dit hoor ik aankomende maandag. Daarom nog geen terugplaatsing gehad, deze willen ze in natuurlijke cyclus gaan doen maar dat kan nog wel eens lastig worden.

3 maanden geleden

Reactie op char8613

Hoe was je echo ?
Goed genoeg voor de punctie donderdag!! Super spannend! Heb alleen nu sinds een uurtje pijn in n'n onderbuik en onderkant. Inc wat 'gele troep'. Sorry, klinkt wat vies. Iemand een idee of dit erg is of er gewoon bij hoort? Ik krijg er wat onrust van...

3 maanden geleden

Reactie op An4485

Goed genoeg voor de punctie donderdag!! Super spannend! Heb alleen nu sind ...
Ja hoor heel normaal! Had ik ook en dacht echt dat het helemaal niet goed ging. Hoort er blijkbaar bij. Zeker de afscheiding had ik echt heel veel. Niet druk maken

3 maanden geleden

Reactie op An4485

Goed genoeg voor de punctie donderdag!! Super spannend! Heb alleen nu sind ...
Oahhh wat goed! Veel succes morgen! 🍀🍀

3 maanden geleden

Reactie op rachel98

Hee allemaal, ik sluit me ook weer aan! Vorige ronde vroegtijdig gestopt do ...
Heeyy, ik heb nog geen antwoord op je vraag, gezien ik nog moet starten, maar Is ondertussen je menstruatiel al doorgekomen?

3 maanden geleden

Reactie op An4485

Goed genoeg voor de punctie donderdag!! Super spannend! Heb alleen nu sind ...
Heb je morgen ook een punctie ?

3 maanden geleden

Reactie op maria-167

Heeyy, ik heb nog geen antwoord op je vraag, gezien ik nog moet starten, ma ...
Gelukkig wel! Het is vanacht begonnen dus zondag voor een echo en hopen dat ik dan savonds mag beginnen met gonal-f!

3 maanden geleden

Reactie op Kirsten230

Ja hoor heel normaal! Had ik ook en dacht echt dat het helemaal niet goed g ...
Dat stelt gerust! Dank je wel!

3 maanden geleden

Reactie op maria-167

Oahhh wat goed! Veel succes morgen! 🍀🍀
Dank je! Spannend wel!

3 maanden geleden

Reactie op Anira

Heb je morgen ook een punctie ?
Jaa! Jij ook dus? Succes 🍀🩷

3 maanden geleden

Reactie op An4485

Jaa! Jij ook dus? Succes 🍀🩷
Ja morgenvroeg , ik word helemaal inslaap gedaan ik vind dat zo eng allemaal 😕🥲