289 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Anira

Ja morgenvroeg , ik word helemaal inslaap gedaan ik vind dat zo eng allemaa ...
Het is echt niet eng! Zeker niet als ze je 'in slaap brengen'. Dat is juist heel relaxed omdat je er niets van mee krijgt. Je hebt dus ook geen pijn als ze je eitjes gaan aanprikken. Daarna uitrusten en paracetamol en een kruikje als je nog wat buikpijn daarna hebt.

3 maanden geleden

Reactie op An4485

Goed genoeg voor de punctie donderdag!! Super spannend! Heb alleen nu sind ...
Heel veel succes morgen, ga voor je duimen 🍀🤞🏽 Laat je weten hoe het ging? Dat wat je beschrijft had ik ook hoor. Ga voor een goede nachtrust👌🏽 Je kan het 💪🏽

3 maanden geleden

Reactie op char8613

Heel veel succes morgen, ga voor je duimen 🍀🤞🏽 Laat je weten hoe het gi ...
Het viel 100 procent mee! Ik was vooral naar (en nog) van de morfine. De punctie vond ik goed te doen en werd qua ademen goed er doorheen geleid. Resultaat helaas maar 4 eicellen. Morgen hoor ik wannneer de terugplaatsing is. Rest van de dag mag ik niets dan in bed of bank doorbrengen en pijnstilling nemen. Blij dat dit gedeelte voorbij is!

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Het viel 100 procent mee! Ik was vooral naar (en nog) van de morfine. De pu ...
Wat fijn dat ze je er goed doorheen hebben geholpen. Misschien zijn het wel 4 hele goede 😉🤞🏽🍀 Nu lekker chillen. Ik ga weer voor je duimen. Ps ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd

2 maanden geleden

Precies en ik heb er maar 1 nodig 😉 Dank je wel!! P.s. ik heb 'm geaccepteerd! 🩷

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Het viel 100 procent mee! Ik was vooral naar (en nog) van de morfine. De pu ...
Wat fijn dat het meeviel! Nu even lekker voor jezelf zorgen 😘 benieuwd wanneer de terugplaatsing is en dan heel hard hopen dat het je veel moois gaat brengen! 🍀🍀

2 maanden geleden

Reactie op Anira

Ja morgenvroeg , ik word helemaal inslaap gedaan ik vind dat zo eng allemaa ...
Hoe is het vandaag bij jou gegaan Anira? Hopelijk viel het een beetje mee!

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Het viel 100 procent mee! Ik was vooral naar (en nog) van de morfine. De pu ...
Fijn dat het meeviel! Hopelijk zitten er mooie bij! Ik duim voor je!

2 maanden geleden

Ik had vandaag de eerste echo om te kijken of de eiblaasjes goed groeien. Er waren er 3 van 10 mm of meer en nog een aantal van 8/9 mm. Zondag de 2e echo. Mijn linkereierstok ligt verstopt achter mijn baarmoeder dus aan die kant was het wel pijnlijk, maar ze hopen/verwachten dat die eierstok nog gaat zakken door het gewicht van de eiblaasjes.

2 maanden geleden

Reactie op maria-167

Hoe is het vandaag bij jou gegaan Anira? Hopelijk viel het een beetje mee! ...
Het viel echt mee, ik werd helemaal inslaap gedaan. Na 20 min was ik wakker en kon in stappen en naar toilet gaan. Na 1uur kon ik naar huis. En geen pijn niets voel ik. Ze hebben 6 eicellen kunnen "opzuigen"(punctie) Morgen gaan ze bellen om te zeggen hoeveel er bevrucht zijn. Hoe was het bij u ? Vertel me alles 💞❤️

2 maanden geleden

Heb een rare vraag, wat is beter ??? ICSI OF IVF ?

2 maanden geleden

Reactie op Anira

Heb een rare vraag, wat is beter ??? ICSI OF IVF ?
Er is absoluut geen 'beter' als het gaat tussen ivf en icsi. Er is een medische reden waarom er voor het een of het ander gekozen wordt. Het verschil is dat bij ivf zelf een willekeurige zaadcel de eicel binnendringt en dat bij icsi de zaadcel daar mee geholpen wordt. Bij beide heb je nog steeds geluk nodig dat er een bevruchting van komt, want dat is nooit een garantie.

2 maanden geleden

Reactie op august21

Fijn dat het meeviel! Hopelijk zitten er mooie bij! Ik duim voor je!
Lief! 🙏🏻

2 maanden geleden

Net telefoon gekregen. Dus, alle 6 eicellen zijn bevrucht,

2 maanden geleden

Reactie op Anira

Net telefoon gekregen. Dus, alle 6 eicellen zijn bevrucht,
Wat een mooi nieuws 🥰

2 maanden geleden

Ik heb morgen mijn punctie :) ik weet sws al dat ik geen verse terugplaatsing heb in verband met pcos. Spannend!

2 maanden geleden

Reactie op maria-167

Hoe is het vandaag bij jou gegaan Anira? Hopelijk viel het een beetje mee! ...
Hoe is het bij u gegaan Marie ?

2 maanden geleden

Reactie op Anira

Net telefoon gekregen. Dus, alle 6 eicellen zijn bevrucht,
Mooi nieuws!

2 maanden geleden

Reactie op Anira

Hoe is het bij u gegaan Marie ?
Mijn menstruatie moet nog doorkomen 😅 had hem vandaag verwacht maar nog niks 🙈

2 maanden geleden

Reactie op august21

Fijn dat het meeviel! Hopelijk zitten er mooie bij! Ik duim voor je!
Wat lief! Alle vier zijn gelukt! Dinsdag de terugplaatsing!🤞🏻