289 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Wat lief! Alle vier zijn gelukt! Dinsdag de terugplaatsing!🤞🏻
Wat fijn! 💖

2 maanden geleden

Dinsdag heb ik de uitgangsecho :)

2 maanden geleden

Hoi, ik heb gisteren de 2e echo gehad om te kijken hoe de eiblaasjes groeien. Vandaag moest ik nog een keer omdat mijn eierstokken niet genoeg gezakt waren. Nu hebben ze wel de punctie gepland voor woensdag. Er zijn maar 4 eiblaasjes groot genoeg, waarvan 23 mm. Nog een 5e is ruim 14 mm, maar ze zei dat 15mm de ideale grootte is. Ik ben er best van geschrokken dat het er maar 4 zijn. Donderdag zei ze nog dat er 3 goed aan het groeien waren en er nog meer waren die bijna 10 mm waren en nu zijn er maar 4..

2 maanden geleden

Reactie op august21

Hoi, ik heb gisteren de 2e echo gehad om te kijken hoe de eiblaasjes groeie ...
Ik snap je schrik! Ik had er ook maar 3 en uiteindelijk bij de punctie afgelopen donderdag 4. Vrijdag belden ze dat alle 4 bevrucht zijn. Geef je hoop niet op! 🙏🏻

2 maanden geleden

Hey dames. Ik heb zondagmorgen een terugplaatsing gehad. Nu deze morgend heb ik getest met ovulatietest test. En er waren 2 streepjes. Maar telt het dan ook gewoon zoals een zwangerschapstest? "Kweet das raar. Maar wou persee testen

2 maanden geleden

Reactie op Anira

Hey dames. Ik heb zondagmorgen een terugplaatsing gehad. Nu deze morgend ...
Hee, volgens mij kan je een ovulatietest niet gebruiken als zwangerschapstest. Internet zegt ook dat je een zwangerschapstest moet gebruiken. Hopelijk is die ook positief!

2 maanden geleden

Reactie op august21

Hee, volgens mij kan je een ovulatietest niet gebruiken als zwangerschapste ...
Oké, maar ik durf niet die zwangerschap test te doen😕 zou dat te vroeg zijn 2 dagen na punctie

2 maanden geleden

Reactie op Anira

Oké, maar ik durf niet die zwangerschap test te doen😕 zou dat te vroeg zij ...
Dat is veel te vroeg. Heeft jouw ziekenhuis jou geen testdatum gegeven?

2 maanden geleden

Reactie op Anira

Oké, maar ik durf niet die zwangerschap test te doen😕 zou dat te vroeg zij ...
2 dagen na de tp is het zeker nog te vroeg ja. Ik dacht dat je de eerste week zelfs geen positieve test hoeft te verwachten.

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

Dat is veel te vroeg. Heeft jouw ziekenhuis jou geen testdatum gegeven?
Ik moet morgenvroeg bloed prikken dat alleen

2 maanden geleden

Reactie op august21

2 dagen na de tp is het zeker nog te vroeg ja. Ik dacht dat je de eerste we ...
Okey, kga afwachten dan

2 maanden geleden

Iemand ook zo’n hoofdpijn? Ik denk dat het door de Utrogestan komt.

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

Iemand ook zo’n hoofdpijn? Ik denk dat het door de Utrogestan komt.
Deze ronde heb ik het niet, maar andere keren (ik heb het nu voor de 7e keer) wel. Kan heel goed van de utrogestan kan komen! Probeer veel water te drinken, dat wil soms al wat helpen. Sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Deze ronde heb ik het niet, maar andere keren (ik heb het nu voor de 7e kee ...
Gelukkig heb jij het dit keer niet. Bedankt voor de tip, ik ga meer water drinken.

2 maanden geleden

Reactie op Anira

Hey dames. Ik heb zondagmorgen een terugplaatsing gehad. Nu deze morgend ...
Nee. Een ovulatietest is geen zwangerschapstest en werkt niet hetzelfde. Je lichaam maakt pas rond dag 11 hcg aan, dus vanaf dat moment kun je zelf met een zwangerschapstest kijken of het gelukt is. Met een bloedtest kan dat al wel eerder.

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

Gelukkig heb jij het dit keer niet. Bedankt voor de tip, ik ga meer water d ...
Hihi, heb gelukkig wel bijwerkingen hoor, want stel je voor 🤭😉 Doe maar! En het is ook ineens heel warm en daar moet lijf ook wat mee. Dus die werkt kneiterhard. Pak je rust, water en evt paracetamol! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Hihi, heb gelukkig wel bijwerkingen hoor, want stel je voor 🤭😉 Doe maar! ...
Ik heb ook nog veel andere bijwerkingen maar die hoofdpijn is wel heel vervelend. Had daarvoor ook nog heel veel last gehad van de punctie. Maar we weten waar we het voor doen! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Nee. Een ovulatietest is geen zwangerschapstest en werkt niet hetzelfde. Je ...
Hey, maar heb ook een zwangerschap test gedaan en ik meen het er is een lichte streep. Ge kunt het gewoon zien Pet de blote oog. Maar tijdens de terugplaatsing zei de dokter dat de embryo van hele goeie kwaliteit is. .. dus ja.. zoals je zegt afwachten afwachten. Pfff das niet gezond voor mij zo lang wachten

2 maanden geleden

Reactie op Anira

Hey, maar heb ook een zwangerschap test gedaan en ik meen het er is een lic ...
Het is beter als je niet zo vroeg test, hoe later hoe betrouwbaarder. Wachten is heel moeilijk, ik weet het..

2 maanden geleden

Reactie op Anira

Hey, maar heb ook een zwangerschap test gedaan en ik meen het er is een lic ...
Maar je hebt ook ovitrelle gebruikt. De ovitrelle kan nog wel 12 dagen in je lijf zichtbaar zijn en een positieve zwangerschapstest geven. Dit is o.a. waarom de artsen zeggen dat je na ~ 2 weken pas moet testen. Vanaf ongeveer dag 11 is het je eigen hcg die zichtbaar is bij een zwangerschapstest.