289 Reacties

2 maanden geleden

Vanmorgen de terugplaatsing gehad! Waar ik anderen vaak gerust kan stellen, lukt dat bij mezelf nu niet zo goed. Is het normaal om een beetje kramp te hebben? Ik kan me dat van de iui's niet herinneren... nu het natuurlijk al een embryo...

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Vanmorgen de terugplaatsing gehad! Waar ik anderen vaak gerust kan stellen, ...
Ja hoor, zeker. Dat was bij mij achteraf gezien een goed teken.

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Vanmorgen de terugplaatsing gehad! Waar ik anderen vaak gerust kan stellen, ...
Dat kan ook nog van de punctie zijn, is normaal

2 maanden geleden

Hi Dames, Leuk deze groep! Ik heb vandaag een cryo terugplaatsing gehad

2 maanden geleden

Reactie op Simone-J

Ja hoor, zeker. Dat was bij mij achteraf gezien een goed teken.
Ah, dat stelt wat gerust. Dank je wel! En wat fijn voor jou!!

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

Dat kan ook nog van de punctie zijn, is normaal
Dat stelt wat gerust. Dank!

2 maanden geleden

Reactie op Sjehnaaz 🌟 🌟

Hi Dames, Leuk deze groep! Ik heb vandaag een cryo terugplaatsing gehad
Spannend 🍀

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Ah, dat stelt wat gerust. Dank je wel! En wat fijn voor jou!!
Helaas wel een missed abortion geworden na 9 wkn dus hopelijk hebben wij volgende tp meer geluk!

2 maanden geleden

Na 14 eicellen, waarvan 12 geschikt voor bevruchting, 10 daadwerkelijk bevrucht en maar 4 die overbleven voor het pgt onderzoek heb ik helaas van de week te horen gekregen dat ik maar 1 gezonde embryo heb overgehouden. Omdat ik een cyclus tussen de 35 en 56 dagen heb word die terug gezet in een kunstmatige cyclus. Dus van de week met de medicatie beginnen om de menstruatie op te wekken en daarna de medicatie ter voorbereiding van de terug plaatsing.

2 maanden geleden

Reactie op Simone-J

Helaas wel een missed abortion geworden na 9 wkn dus hopelijk hebben wij vo ...
Oh shit. Dat is super verdrietig...😪 Zelf ook een gehad met 7 weken... Ik duim voor je mee!

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten230

Na 14 eicellen, waarvan 12 geschikt voor bevruchting, 10 daadwerkelijk bevr ...
Jeetje wat zal dat schrikken zijn geweest! Hopelijk is die ene jullie mooie kindje!

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Vanmorgen de terugplaatsing gehad! Waar ik anderen vaak gerust kan stellen, ...
Krampjes, buikpijn, gerommel in je buik, last van je darmen of gewoon het gevoel dat je ongesteld moet worden: allemaal 'normaal' . Als je dit allemaal niet hebt: ook 'normaal'. Herkenbaar wat je ook zegt over het gerust stellen, je weet t wel, maar t komt niet binnen bij jezelf. Bij mij is wat buikpijn niet bij alle terugplaatsingen aanwezig geweest en mijn (voor)gevoel klopte niet altijd. Maar bij de eerste terugplaatsing had ik wat pijn in m'n buik, dacht dat het nog kwam van de punctie en bleek zwanger en bij de 5e had ik niet echt buikpijn en bleek ik ook zwanger. Bij de 3e was ik overtuigd zwanger te zijn en was t mislukt. Kortom, het kan echt alle kanten op! Maar voor nu ben je zwanger tot het tegendeel bewezen wordt.

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Krampjes, buikpijn, gerommel in je buik, last van je darmen of gewoon het g ...
Ja, je bent pupo 🥰

2 maanden geleden

In februari heb ik lucrin gehad voor mijn endometriose. En in mei begonnen met de decapeptyl en een paar dagen later aan de rekovelle. 19 mei de punctie gehad. 12 Eitjes en 3 embyo’s goed genoeg voor de diepvries. Helaas kreeg ik op 23 mei last van overstimulatie en ik heb toen 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Nu weer fit (mijn conditie is nog weg maar komt weer rustig aan terug). We hebben ervoor gekozen om niet in Juni te starten met de terugplaatsing (dan zou het allemaal net rond de vakantie zijn en we willen graag relaxt beginnen enzo) dus nu gaan we voor onze eerste terugplaatsing in Juli 😊 Als alles volgens schema loopt zal het rond 22 juli zijn 😊

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Krampjes, buikpijn, gerommel in je buik, last van je darmen of gewoon het g ...
Door het hele proces, door alle hormonen, merk ik ook dat alles anders voelt en ik mezelf echt gek kan maken. Denk dat dit ook het zwaarst is van het traject. Nu moet je gewoon wachten. Je antwoord stelt gerust. Ik probeer het echt allemaal wat los te laten, maar poeh... Dank voor je reactie! 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op Okkies

Ja, je bent pupo 🥰
Dacht dat ik redelijk op de hoogte was van alle termen, maar moest deze toch even googlen 🙈

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Door het hele proces, door alle hormonen, merk ik ook dat alles anders voel ...
Ik begrijp het helemaal. Ik heb vandaag ook zomaar ineens even krampen. Vannacht werd ik er zelfs een keer wakker van.

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Door het hele proces, door alle hormonen, merk ik ook dat alles anders voel ...
En weet je wat vervelend is? Als je dan straks zwanger mag zijn dan moet je wachten tot de eerste echo en die tijd duurt echt eeuwen! 😉 Het hele proces vanaf het moment dat je denkt 'ik zou wel een kindje willen' tot aan dat het kindje er is, is echt alleen maar wachten en afwachten. Telkens naar een volgende mijlpaal toe werken. Maar laten we hopen dat we allemaal op de goede weg zitten om die mijlpalen tegen te komen. 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

En weet je wat vervelend is? Als je dan straks zwanger mag zijn dan moet je ...
Klopt...ik heb het in maart/april mogen ervaren. Ik heb uiteindelijk gesmeekt om een eerdere echo, omdat mijn voorgevoel zei dat het niet goed was. En dit bleek ook helaas... Het is inderdaad vooral heel veel wachten, van moment naar moment...en dan heb je nog niet eens zekerheid dat het lukt. Ik hoop ook echt van harte dat iedereen hier uiteindelijk krijgt waar ze zo naar verlangt en zoveel voor heeft doorstaan! 🤞🏻

2 maanden geleden

Vanmorgen de punctie gehad. 6 eiblaasjes aangeprikt en in alle 6 zaten eicellen. Zaad was ook allemaal goed (36 miljoen). Dus nu hopen op embryo's!! Zaterdag horen we meer.