289 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Klopt...ik heb het in maart/april mogen ervaren. Ik heb uiteindelijk gesmee ...
Ik geloof dat we rond dezelfde tijd een miskraam hadden inderdaad. Ik wist toen ook door m'n voorgevoel al dat het niet goed was. Maar dit is een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

2 maanden geleden

Vandaag bericht gekregen dat maandagmiddag de terugplaatsing is, op dag 5 na de punctie. Geen idee hoeveel embryo's er zijn. Het was een standaardbericht via de app.

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ik geloof dat we rond dezelfde tijd een miskraam hadden inderdaad. Ik wist ...
Wat verdrietig dat jij het ook hebt moeten meemaken. En wat bijzonder dat we nu weer bijna samen op gaan! Ik hoop voor ons beiden wat geluk deze keer 💕

2 maanden geleden

Hebben jullie ook bijwerkingen gehad van het spuiten? Ik heb echt de hele dag hoofdpijn sinds ik begonnen ben en sinds gister ook continu een zeurend gevoel in mijn buik. 😵‍💫.

2 maanden geleden

Hadden jullie nog dagen na de punctie ook pijn in je buik?

2 maanden geleden

Reactie op august21

Hadden jullie nog dagen na de punctie ook pijn in je buik?
Ja

2 maanden geleden

Reactie op maria-167

Hebben jullie ook bijwerkingen gehad van het spuiten? Ik heb echt de hele d ...
Ja, die bijwerkingen zijn vrij 'normaal'. Wel vervelend, maar ze trekken weg zodra je stopt met spuiten. Het gevoel in je buik is van de groeiende follikels.

2 maanden geleden

Reactie op august21

Hadden jullie nog dagen na de punctie ook pijn in je buik?
Jazeker. Al ervaarde ik meer ongemak dan echt pijn. Pijn had ik op de dag van de punctie en de dag erna. De dagen daarna was het wat ongemak, en daarna liep het bij mij toen over in het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar toen bleek ik zwanger. Dat je wat pijn hebt is natuurlijk niet zo raar, ze hebben met een dikke naald in je lijf lopen porren. Maar het moet niet extreem veel pijn zijn, want dan zou ik even bellen met je arts.

2 maanden geleden

Vandaag heb ik de eerste echo gehad en gelijk 3 eiblaasjes die al groot genoeg zijn. Nog 2 kleinere eiblaasjes dus hopen dat deze nog goed mee gaan groeien. Donderdag de punctie 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op maria-167

Vandaag heb ik de eerste echo gehad en gelijk 3 eiblaasjes die al groot gen ...
Dat is goed nieuws. Hopelijk gaan die andere ook nog groeien!!

2 maanden geleden

Net thuis na de terugplaatsing. Uit de 6 eicellen zijn er 5 embryo's ontstaan. 2 zitten er al in de vriezer, 2 andere worden morgen in de vriezer gedaan als ze nog goed gaan. De 5e dus teruggeplaatst :)

2 maanden geleden

Reactie op august21

Net thuis na de terugplaatsing. Uit de 6 eicellen zijn er 5 embryo's ontsta ...
Veel succes met wachten 🍀🍀🍀 wat spannend allemaal

2 maanden geleden

Reactie op august21

Net thuis na de terugplaatsing. Uit de 6 eicellen zijn er 5 embryo's ontsta ...
Succes 🤞

2 maanden geleden

Misschien een gekke vraag maar ik zit nu op dag 15 en heb gister een echo gehad en morgen weer eentje. want rechts waren de eitjes nog niet groot genoeg en hij wilde liever dat deze groter waren omdat dit er meer waren dan aan de linker kant. Maar nu heb ik sinds vanochtend vreselijke pijn aan de linker kant van mijn buik. Betekent dit dat de eitjes aan het loslaten zijn aan die kant? Of is dit iets waar ik beter de dokter voor kan bellen? Wil deze cyclus niet weer voor niks door zijn gegaan

2 maanden geleden

Reactie op rachel98

Misschien een gekke vraag maar ik zit nu op dag 15 en heb gister een echo g ...
Ik zou je arts dan even bellen om te overleggen.

2 maanden geleden

Reactie op rachel98

Misschien een gekke vraag maar ik zit nu op dag 15 en heb gister een echo g ...
Vreselijke pijn klinkt niet goed, maar waarschijnlijk is het omdat die eitjes veel groter zijn en dan kan dat pijn gaan doen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk niet uit zichzelf springen omdat je daar medicatie tegen neemt. Je kunt altijd je arts even bellen en vragen hoe of wat, zal misschien fijn zijn voor de geruststelling. Ik hoop dat je rechter eitjes ook gegroeid zijn en dat ze dan morgen na de echo zeggen dat je klaar bent voor de punctie.

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Vreselijke pijn klinkt niet goed, maar waarschijnlijk is het omdat die eitj ...
Misschien is het dat inderdaad wel moet morgen ochtend om 7:50 al dus ik wacht het wel even af! Dank je wel voor je reactie

2 maanden geleden

Vanmorgen heb ik de punctie gehad. 6 follikels waarvan helaas maar 2 eicellen. Ik ben erg teleurgesteld en vond de punctie zelf ook best heftig. Ben even overladen met emotie en daar waar ik normaal altijd wel positief ben lukt mij dat nu even niet. :(

2 maanden geleden

Reactie op maria-167

Vanmorgen heb ik de punctie gehad. 6 follikels waarvan helaas maar 2 eicell ...
Snap ik. Maar je hebt er maar 1 nodig, misschien is dat wel een super embryo! Hou hoop ❤️

2 maanden geleden

Reactie op maria-167

Vanmorgen heb ik de punctie gehad. 6 follikels waarvan helaas maar 2 eicell ...
Hee Maria, ik snap je gevoel helemaal! Bij mijn 2e punctie zijn er 0 embryos uitgekomen en toen ik wakker werd uit de punctie was ik ook overladen met emoties (wat ik niet eerder gehad heb) Ik was ook even mn hele vertrouwen in het traject kwijt… nu aankomende maandag onze laatste punctie en ik heb wel een kleine hoop gekregen dat het misschien toch goed komt. Ik hoop voor jullie dat jullie ook nog weer positief kunnen kijken, 2 eicellen kunnen altijd nog 2 embryos worden , en wie weet 2 prachtige kinderen❤️