Hoi allemaal,
Mijn vriendin en ik zitten nu ongeveer een jaar in het traject voor een kindje. Ik heb 9 IUI’s gehad waarvan 2 vroege miskramen. Ik ben ongeveer drie weken geleden begonnen aan de eerste keer IVF. Ze zagen op de eerste echo 25 follikels. Ze hebben er met de punctie 23 kunnen weghalen. 18 daarvan zijn bevrucht. Ze waren in de kliniek heel positief dat we zoveel weggehaald en bevrucht was. Ik kreeg afgelopen woensdag telefoon dat de vruchtjes gestopt zijn met delen en geen een ingevroren kan worden. Ik ben er kapot van. Ik had echt gehoopt dat het nu zou gaan lukken.
Volgens alle onderzoeken (bloed, echo’s etc.) zijn de omstandigheden om zwanger te worden heel goed. Ik ben 32 jaar en heb een regelmatige cyclus. Deze klap geeft me toch het gevoel dat er iets niet klopt. Hoe kan het dat van de 18 vruchtjes, geen 1 geschikt is om in te vriezen. Ik heb 14 augustus een afspraak waarbij besproken wordt hoe we nu verder gaan.
Heeft iemand ook deze ervaring en hebben jullie met IVF poging 2 of 3 beter nieuws gekregen. Ik kan totaal niks vinden op internet waar het aan zou kunnen liggen.
Ik hoor graag van jullie.
Veel liefs