22 Reacties

3 dagen geleden

Hi! Ik begin volgende week zaterdag met spuiten.. onze 1e poging, wij doen ICSI! zie er erg tegenop!

3 dagen geleden

Reactie op Lovi12

Hi! Ik begin volgende week zaterdag met spuiten.. onze 1e poging, wij doen ...
Succes!! Waar zie je het meeste tegenop? Spuiten en bijwerkingen vind ik tot nu toe erg meevallen (het is alleen een gedoetje natuurlijk 馃槃). Heb je een lang of kort protocol?

3 dagen geleden

Reactie op Tiny88

Succes!! Waar zie je het meeste tegenop? Spuiten en bijwerkingen vind ik to ...
Voornamelijk tegen de teleurstelling.. zie iedereen om me heen zwanger worden en ben gewoon bang dat het niet gaat lukken! Ik volg het lange protocol, en jij?

3 dagen geleden

Hi! Ik heb 1 ivf ronde gehad en 1 icsi. De eerste ronde is alweer 4 jaar geleden en ik weet nog dat ik nergens last van had en het viel me alles mee.. dus zo ging ik er dit jaar ook weer in.. nou dat was even een grote tegenvaller toen de hormonen heel anders vielen en ik alles veeel pittiger ervaarde lichamelijk maar ook geestelijk! Maar goed je doet het natuurlijk ergens voor dus uiteindelijk kunnen we het wel aan 馃挭馃徏 鈽猴笍 en idd de rollercoaster van goed nieuws naar minder nieuws naar goed nieuws naar minder nieuws etc .. uiteindelijk 1 verse terugplaatsing gehad deze ronde 1 cryo beide niet blijven plakken en nu in de wachtweken van onze laatste cryo uit deze ronde 馃馃徏鉂わ笍

2 dagen geleden

Reactie op Lovi12

Voornamelijk tegen de teleurstelling.. zie iedereen om me heen zwanger word ...
Herkenbaar... Zijn jullie ook al lang bezig? Ik volg het korte protocol.

2 dagen geleden

Reactie op Lilylisa

Hi! Ik heb 1 ivf ronde gehad en 1 icsi. De eerste ronde is alweer 4 jaar ...
Wat ontzettend spannend! Ik duim dat dit hem wordt! Heb je aan de poging 4 jaar terug een zwangerschap overgehouden?

2 dagen geleden

Reactie op Tiny88

Herkenbaar... Zijn jullie ook al lang bezig? Ik volg het korte protocol.
Wij zijn een jaar bezig, dus ik mag zeker niet klagen hoor! Jullie dan?

2 dagen geleden

Reactie op Lovi12

Wij zijn een jaar bezig, dus ik mag zeker niet klagen hoor! Jullie dan?
Wij ook! Dus ik ben enerzijds heel blij dat we zo snel "door" mochten en ook relatief snel met het traject konden starten. Anderzijds vind ik het soms nog erg jammer dat het bij ons op de natuurlijke manier niet lukt. Hoop en wanhoop wisselen elkaar af!

2 dagen geleden

Reactie op Tiny88

Wij ook! Dus ik ben enerzijds heel blij dat we zo snel "door" mochten en oo ...
Heel herkenbaar, wanneer heb je je punctie?

2 dagen geleden

Hi! Ik begin in december met tweede ronde icsi vind het super spannend. Was in juli begonnen met de eerste icsi ronde en helaas 1 miskraam en veder bleef niks plakken. Dus ik probeer de hoop erin te houden.

茅茅n dag geleden

Reactie op Chey99

Hi! Ik begin in december met tweede ronde icsi vind het super spannend. Was ...
Succes!! Heel spannend, hopelijk wordt dit jullie gouden ronde 鈾ワ笍

茅茅n dag geleden

Reactie op Lovi12

Heel herkenbaar, wanneer heb je je punctie?
Ha Lovi, ik had vanochtend een echo voor controle. De eiblaasjes moeten nog ietsje doorgroeien, dus woensdag weer controle. Hoogstwaarschijnlijk vrijdag de punctie, onwijs spannend!

茅茅n dag geleden

Reactie op Tiny88

Ha Lovi, ik had vanochtend een echo voor controle. De eiblaasjes moeten nog ...
Spannend zeg!! Dan gaat het ineens allemaal snel en komt het dichtbij, wat is fijn! Heel veel succes

茅茅n dag geleden

Reactie op Tiny88

Succes!! Heel spannend, hopelijk wordt dit jullie gouden ronde 鈾ワ笍
Dankjewel! Ik wens je ook veel succes you got this!馃馃徎馃馃徎

茅茅n dag geleden

Wij zijn in januari 2023 gestart met 1e ronde ivf. Zowel verse als cryo hebben helaas niks opgeleverd. April tweede rond ivf gestart,,verse terugplaatsing bleef zitten. Helaas bij tweede echo geen kloppend hartje meer. Vandaag terugplaatsing gehad van cryo. Dus het wachten is weer begonnen.

茅茅n dag geleden

Reactie op Lovi12

Voornamelijk tegen de teleurstelling.. zie iedereen om me heen zwanger word ...
Heel herkenbaar. Ik lees ook even mee. Wij zijn sinds febr 2023 bezig voor kindje 2. In mei 2023 heb ik helaas een missed abortion gehad en sindsdien blijft een volgende zwangerschap uit. Dus dit jaar icsi/pgt opgestart. Icsi 1 heeft in sept. geen embryo's opgeleverd. Nu bezig met icsi 2... Vind het vooral slopend dat je steeds in onzekerheid leeft en enorm veel spanningen bij alle echo's en afspraken. En om je heen gaat iedereen w猫l verder met zn leven en voortplantingen

茅茅n dag geleden

Reactie op mrveer

Heel herkenbaar. Ik lees ook even mee. Wij zijn sinds febr 2023 bezig voor ...
Ja, slopend vind ik het ook! Alleen al de afspraken en het spuiten. Ik vind het spuiten op zich niet erg, maar maak me steeds veel zorgen dat ik per ongeluk iets niet goed doe 馃檲 Vanaf vandaag ook flink wat buikkrampjes, hopelijk is dat geen overstimulatie...

茅茅n dag geleden

Ik heb vorig jaar mijn eerste IVF ronde gehad en had veel geluk want eerste terugplaatsing was meteen raak. Nu zijn we begonnen met terugplaatsing van de overige embryo鈥檚 die nog ingevroren zijn. Had vorige week een terugplaatsing die helaas mislukt is. Als het mee zit hebben we begin december weer een terugplaatsing. Ik vond de ivf Opzich wel meevallen. Ja het was wel spannend, maar de artsen waren heel vriendelijk en begripvol. Het kan ook helpen dat ik al 6 Iui pogingen achter de rug had. Het ergste van de ivf was de eicelpunctie. De punctie zelf was niet pijnlijk want je had verdoving, maar daarna was het wel heel pijnlijk.

17 uur geleden

Hoi hoi Mij heb gister een terugplaatsing gekregen van een vijfdaagse embryo鈽猴笍 super spannend weer馃榾 heel veel succes iedereen馃榾

11 uur geleden

Reactie op Liset1986

Hoi hoi Mij heb gister een terugplaatsing gekregen van een vijfdaagse embry ...
Heel erg spannend! We duimen voor je! Wat is je verhaal?