22 Reacties

2 jaar geleden

Hoi Sofie, Toevallig heb ik vandaag exact een maand geleden de eerste lucrin injectie gehad en ga aankomende maandag de tweede halen voor de 2de maand. Ik heb ook endometriose, 4 weken geleden geopereerd. (Twee grote endometriosecystes van mijn eierstokken verwijderd en wat verklevingen losgemaakt) en hebben hierna hebben de artsen besloten om 3 maanden lucrin te gaan gebruiken om alles rustig te maken voordat ik start met mijn eerste poging IUI met hormoonstimulatie. Ik heb zelf dus nog geen ervaring met IVF of andere trajecten. Rond april/mei, ga ik voor mijn eerste poging. Wat betreft de bijwerkingen. Ikzelf heb nu, afgelopen maand nog niet echt bijwerkingen ervaren. (Denk ik) Soms kan ik wel meer vermoeid zijn, maar dit kan ook nog komen door de narcose die ik 4 weken terug heb gehad. Verder heb ik tot nu toe echt nog niks gemerkt. Mijn gynaecoloog zei wel dat je na de 2de injectie meer last zou kunnen krijgen van de bijwerkingen omdat het hormoon dan nog beter is opgenomen door je lichaam. Ik wil in de loop van volgende week nog wel een update geven over hoe ik mij dan voel als je dit prettig vind?

2 jaar geleden

Dankjewel voor je reactie. Wat fijn dat je je tot nu toe goed voelt. Hoe is de operatie gegaan? Ik ben zelf ook al 3 keer geopereerd, de laatste keer tijdens het traject omdat er vocht in mijn baarmoeder zat wat een innesteling in de weg zat. Nu zou het theoretisch gezien moeten lukken.. maar dat is dus nog niet gebeurd. Mijn vriend en ik hebben ook afgesproken alles te benoemen als we veranderingen merken. Daar is de test maand tenslotte voor. Hopelijk blijft het bij jou goed gaan en heeft het een positief effect op je eerste poging! Als je me een update wilt geven zou ik dat heel fijn vinden 🥰

2 jaar geleden