107 Reacties

één jaar geleden

Suc6 🍀

één jaar geleden

Heb je een tp gehad?

Reactie op Sam1996

Heb je een tp gehad?
Nee ik heb vorige week een tp gehad en ben helaas sinds gister avond gaan menstrueren dus wij gaan door naar onze 3e poging ivf . Mijn nod zal dan ergens in februari zijn dus ik dacht ik maak alvast een nieuwe voor degene die ook dan hun nod hebben. Hoe is t met jou ?

Reactie op SammiejDH

Suc6 🍀
Dankjewel ❤️

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Nee ik heb vorige week een tp gehad en ben helaas sinds gister avond gaan m ...
Aah helaas, je gaat ook weer met alles beginnen🥺! Hier goed rommelende buik van onder na die punctie! Hoop dat het voor iets moois mag zijn🥹

Reactie op Sam1996

Aah helaas, je gaat ook weer met alles beginnen🥺! Hier goed rommelende b ...
Neeee ik heb nog 3 cryos over in de vriezer . Dus ik moet aanstaande vrijdag komen voor een echo en dan verwacht ik over ongeveer 2/3 weken weer een tp. Hoe is het gegaan ? Hoeveel dagen geleden is het na de punctie en hoeveel eicellen hebben ze gevonden ?

één jaar geleden

Ik had het vorige januari topic aangemaakt, ik ben hier ook weer van de partij voor februari💖 hoop op een goede maand voor ons allemaal!

één jaar geleden

Ik sluit me ook aan! Als alles deze cyclus normaal verloopt dan ongeveer nod rond 10/11 feb

Reactie op Moana3✨

Ik had het vorige januari topic aangemaakt, ik ben hier ook weer van de par ...
Ja klopt dat had ik gezien , helaas hier ongesteld geworden en zag dat er nog geen topic was van februari . 🙃 Jammer dat ook jij weer aan moet sluiten. Hopen op een goede afloop volgende maand 🙏🏼

Reactie op Maxmia

Ik sluit me ook aan! Als alles deze cyclus normaal verloopt dan ongeveer no ...
Oehhh, net voor Valentijns dag , spannunnndd 💕💙🥰

één jaar geleden

Alz ik een tp krijg is me nod 2-2🥺

één jaar geleden

Mijn NOD is rond 3-2

één jaar geleden

NOD is 5 februari!

één jaar geleden

Mijn NOD is 2-2

één jaar geleden

Ik sluit mij ook aan😊🖐 bezig met iui ronde 2... als alles goed gaat waarschijnlijk midden feb mijn NOD

één jaar geleden

Mijn NOD is 5 februari gok ik.
Spannend dames , ik duim voor ons allen 🤞🏼 Ik heb aanstaande vrijdag een echo en krijg dan te horen wanneer onze 3e tp is . Ik verwacht dat ergens midden februari mijn nod zal zijn

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Spannend dames , ik duim voor ons allen 🤞🏼 Ik heb aanstaande vrijdag een ...
Spannend!! 💕💕

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Spannend dames , ik duim voor ons allen 🤞🏼 Ik heb aanstaande vrijdag een ...
Dat is ook heel spannend! Ik duim voor je

één jaar geleden

Reactie op Karoliv

Mijn NOD is 2-2
Hier het zelfde! 🤞🏼🍀🍀