107 Reacties

één jaar geleden

Nog iemand op 8 dpo vandaag? Ik vind deze dagen echt slopend! Ik denk dat ik zaterdag (10dpo) of zondag (11dpo) al eens een testje waag... Momenteel voel ik gewoon NIKS, enkel wat steken in mijn linkerborst en hoge rugpijn, niks dat ik herken van mijn vorige zwangerschappen (MK gehad eind november)

één jaar geleden

Reactie op Karoliv

Nog iemand op 8 dpo vandaag? Ik vind deze dagen echt slopend! Ik denk dat i ...
Me🤣

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Spannend dames , ik duim voor ons allen 🤞🏼 Ik heb aanstaande vrijdag een ...
Heb je een goede echo gehad en een datum gekregen voor de tp?

Reactie op Ballo

Heb je een goede echo gehad en een datum gekregen voor de tp?
Wat lief dat je er naar vraagt wou zonet een update geven 😊 Ik krijg 03-02 onze 3e terugplaatsing , dus mijn nod zal dan 13 -02 zijn, vanavond 23:00 spuit ik de ovitrelle . 🤞🏼 Nu het volgende, vandaag gingen ze dus op meten hoe groot het eitje was die dan in een eigen cyclus gaat springen .. bleken er 2 grote te zitten een van 18mm en aan de andere kant een van 21mm 🥹 de arts zat echt met stomme verbazing te kijken naar het echo scherm 😂 en ik trouwens ook .. en ze plaatsen dus volgende week een embryo terug (5 daagse) dus 3 dubbel kans deze maand 😭 Hoe is het met jou ? En met de rest van de afwachtende dames ? 💕💙🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Wat lief dat je er naar vraagt wou zonet een update geven 😊 Ik krijg 03- ...
Zo spannend, ik vind dat persoonlijk de leukste fase van het proces, weten dat je een terugplaatsing krijgt van een 5-daagse. Wat bedoel je met 3 dubbele kans deze maand?

Reactie op Karoliv

Zo spannend, ik vind dat persoonlijk de leukste fase van het proces, weten ...
Nou ze doen de terugplaatsing op mijn eigen cyclus , dus elke maand groeit er 1 follikel zodat er een eisprong komt , maar nu zagen ze bij mij op de echo dat er 2 gaan springen, linkt en rechts

één jaar geleden

Oh ben je dan ook nog op de natuurlijke manier aan het proberen terwijl? Want de eitjes die nu groeien en zullen springen die "verdwijnen" toch gewoon normaal gezien bij een terugplaatsing? Ik hoop dat je embryo zal innestelen! 🤞☀️

Reactie op Karoliv

Oh ben je dan ook nog op de natuurlijke manier aan het proberen terwijl? Wa ...
Nee die verdwijnen niet 😂

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Nee die verdwijnen niet 😂
Haha! Nee ze verdwijnen misschien niet letterlijk maar je hebt ze toch niet "nodig" voor een terugplaatsing? Maar ik neem aan dat jullie tegelijk ook nog op de natuurlijke manier aan het proberen zijn tijdens de IVF cyclus, wat geweldig is! ❤️ Bij ons is dat helaas niet mogelijk. Het kan enkel via IVF / ICSI. Dat heeft ons al een mooie dochter van 3 jaar gegeven, en nu zijn we al enkele cycli aan het proberen voor een tweede kindje via ICSI. Succes! 🤞

één jaar geleden

Bij mij zat er eindelijk een goed eitje. Maandag moet ik weer terugkomen voor een echo/meting om te kijken of hij dit weekend springt! Zo spannend.

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Wat lief dat je er naar vraagt wou zonet een update geven 😊 Ik krijg 03- ...
Fijn dat de datum van de terugplaatsing bekent is. Wel spannend dat er ook nog 2 eitjes groeien. Proberen jullie deze ook te benutten? Zelf zit ik inmiddels een week op het wachtbankje. Heb heel veel griepklachten dus niet echt bezig met of ik mogelijk zwanger ben. Maar toen vanochtend ook de misselijkheid kwam dacht ik stiekem toch wel even van o zou het 😂

één jaar geleden

Reactie op Maxmia

Bij mij zat er eindelijk een goed eitje. Maandag moet ik weer terugkomen vo ...
Spannend! Maak je gebruik van oi? Moet je ook bloedprikken een week nadat je ei is gesprongen?

één jaar geleden

Hey meiden! Het is nu 6 dagen na mijn eisprong, sinds 5 dagen ervaar ik vaak duizeligheid en heb ik last van super dikke witte cremerige afscheiding, zo dik dat het eigenlijk niet in mijn onderbroek komt. Heb dit nog nooit gehad. Zou dit temaken kunnen hebben met een bevruchting denken jullie?

Reactie op Karoliv

Haha! Nee ze verdwijnen misschien niet letterlijk maar je hebt ze toch niet ...
Wij proberen het ook zelf, maar er zit gelukkig geen druk meer op sinds wij in dit traject zitten. Merk wel dat dat mij echt rust geeft . Wat leuk dat je een dochtertje hebt , ik wens dan ook voor haar een lief broertje of zusje 🙏🏼💕💙 Hoeveel cryos hebben jullie ?

Reactie op Ballo

Fijn dat de datum van de terugplaatsing bekent is. Wel spannend dat er ook ...
Deze kans laten wij niet aan ons voorbij schieten ☺️ Oh hè , beterschap wat vervelend hopelijk ben je snel weer beter 😣 Spannend zeg, ik wou je vragen of je genoeg afleiding hebt deze week maar je bent natuurlijk ziek.. Welk traject volg je en hoeveelste poging ? Probeer maar ook niet te veel te lezen op internet of op dit forum over een innesteling etc , de meeste vrouwen voelen niks tijdens dat proces Liefs xx 😘

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Deze kans laten wij niet aan ons voorbij schieten ☺️ Oh hè , beterschap wa ...
Snap ik ook wel dat jullie deze kans niet voorbij laten gaan. Denk dat ik dat ook zou doen. Ik maak gebruik van ovulatie inductie. Zit nu in ronde 2. Heb al een zoontje uit april 21. Ik ben toen ook met behulp van oi zwanger geworden. Mocht gelukkig nu ook meteen weer starten met 7.5 Letrozol.

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Wij proberen het ook zelf, maar er zit gelukkig geen druk meer op sinds wij ...
Ja, snap ik dat het je rust geeft op die manier. Fijn dat je die extra kans hebt. Ik duim hard mee voor jou! Het was onze voorlaatste cryo en ik heb zonet licht positief getest 🫣😁, ik probeer nog niet te hard van stapel te lopen na een miskraam in oktober maar ik ben wel heeel blij!

Reactie op Ballo

Snap ik ook wel dat jullie deze kans niet voorbij laten gaan. Denk dat ik d ...
Dus als ik het goed begrijp heb jij pcos ? Wat word precies bedoelt met ovulaties indicatie ? Ik heb dat nooit gehad volgens mij Ik heb wel 5 x iui waarvan 1 werd gestaakt omdat ik overstimulatie had ik moest de eerste 2 x op clomid dat werkte niet bij mij omdat ze toch het liefst 2 eitjes willen met iui Toen kreeg ik bij de 3e keer ook letrozol 7,5 en vanaf de 4e keer ging ik over op puregon (fsh injectie) en toen kreeg ik overstimulatie . Daarna zijn wij overgestapt op ivf

Reactie op Karoliv

Ja, snap ik dat het je rust geeft op die manier. Fijn dat je die extra kans ...
Ohhh echt!! Ik hoop voor jou dat die op loopt deze aankomende dagen 🙏🏼 wanneer was je nod ?

één jaar geleden

Duidelijker kan niet! Over 4 dagen.me NOD