1193 Reacties

vor 4 Monaten

Hoi hoi, ja kon het al niet meer volgen daar 😅 goed bedacht zo!

vor 4 Monaten

Om het topic te starten zal ik maar een update geven. Vanaf vandaag weer ovulatie testen doen om te kijken of er een ovulatie aankomt. Zodat ik zeker weet dat ik van het weekend niet een vroege ovulatie heb. Maar test was nog super licht dus denk dat er nog niks gaat springen voordat ik maandag de echo heb. Ben benieuwd wat ik ga zien maandag op de echo en of er een eitje groeit en hoe dik mij bms is. Dinsdag maar de huisarts voor mn schildklier. Dus een spannende week aankomende week. Hoop op veel goed nieuws en vooruitgang 🙏 Hoe gaat het met jullie?

vor 4 Monaten

Reactie op Char321

Om het topic te starten zal ik maar een update geven. Vanaf vandaag weer ov ...
Het weekend is bijna voorbij! Dan mag je weer! Fijn!! Hopelijk nu meer duidelijkheid! Ik heb net echo gehad dag 10, links weer allemaal kleintjes, echt vervelend nooit wat op links! En rechts zaten er meerdere en 1 dominate met doorsnede van 14mm bij 19mm.. moet morgenochtend terug komen, maar maandag zit me vriend met de vrachtwagen in Frankrijk dus dat wordt hem niet, dus net ovulatie test gedaan, wat denk je, megaaaaa licht je ziet amper tweede streepje, morgenochtend nog 1 doen dan kan k vragen of ze voor dinsdag dan de iui plannen want dit slaat nergens op! Kan me bms nog ff lekker bouwen, die was wel al 10mm, lekker bedje aant maken! Het zit ff niet mee, ik goed ziek geweest en nog niet echt 100%, me vriend met z'n werk.... maar goed zelf proberen en dinsdag is een goeie optie lijkt me als ovulatie zo onwijs licht is!

vor 4 Monaten

O wat ben ik hier blij mee kon totaal niet meer volgen! O spannend meid! Ik hoop datie snel oploopt! Maar kan zijn dat je cyclus nu iets langer is dat hebben zo ook tegen mij gezegd! Spannend weer

vor 4 Monaten

Reactie op natassssscha

Het weekend is bijna voorbij! Dan mag je weer! Fijn!! Hopelijk nu meer duid ...
Ik heb van de 7 iui maar 1 x links een eitje gehad verder niks! Maar wel fijn dat je bms al lekker dik is lekker warm bedje maken! Maar als die idd nu zo licht nog is gewoon goed bij houden het weekend 🤗

vor 4 Monaten

Ik heb van de 7 iui maar 1 x links een eitje gehad verder niks! Maar wel ...
Ja ik weet van 1 t/m 4 niet waar ze zaten, maar met hormonen maar 1 keer links gehad en dat was eerste keer verder altijd rechts idd... ja bms zag er goed uit! Maar heb echt oprecht idee qua wat k gelezen heb int forum, dat ik te vroeg ovitrelle krijg en te vroeg de inseminatie... dus ik heb zoiets maandag gaat toch niet voor me vriend, kan eitje nog lekker groeien, zaten er ook nog 2 naast waarvan 1 ook vrij groot was wat ik kon zien dus lekker laten groeien nog! Zeker idd als me ovulatie zoo licht nog is!

vor 4 Monaten

Reactie op natassssscha

Het weekend is bijna voorbij! Dan mag je weer! Fijn!! Hopelijk nu meer duid ...
Jeetje wat spannend weer qua timing allemaal. En gek dat er links telkens niks groeit. Hopelijk gaat het allemaal lukken dan met je man die moet werken. Lijkt me best lastig om te timen als hij soms zo ver weg moet 😥 Hopelijk volgende week eindelijk een keer goed nieuws na maandenlange stilstand inderdaad! 🙏 Hoop dat het voor jou ook een goede week mag worden en de inseminatie goed mag gaan.

vor 4 Monaten

Bedankt Char! Want ik zag de berichten echt niet meer, beetje teveel 😅😅 Wat is je BMS al mooi opgebouwd Natas! Laten we hopen dat hij dan dinsdag ingepland wordt. Links had ik ook bijna altijd niks. IUI4 heb ik volgens mij links gehad. Spannend Char! Laten we hopen dat je eindelijk goed nieuws hebt maandag. Ik ga voor je duimen! Hier nog steeds niet volledig doorgebroken. Begin wel beetje bij beetje meer te bloeden, maar dit is ook niks, dat wachten 😅😅

vor 4 Monaten

O wat ben ik hier blij mee kon totaal niet meer volgen! O spannend meid! ...
Bij mij is alles sowieso in de war. Vorige was weer wat korter en daarvoor helemaal geen cyclus. Dus alles ligt bij mij overhoop. Zou het niet gek vinden als het iets later komt. Maar beetje balen met mijn vakantie en dat ze dan mischien geen terugplaatsing willen doen omdat ik dan kans heb op een miskraam door mijn schildklier waardes. En ze nog steeds niet van te voren medicatie willen geven. Alleen met een positieve test. Dan moet ik ineens wel medicatie omdat het dan ineens wel levensgevaarlijk is. Maar van te voren medicatie of de medicatie meegeven op de vakantie voor de zekerheid is blijkbaar onmogelijk. Dus dan moeten we weer opnieuw wachten, terwijl we nu al vanaf oktober wachten 😔 dus hoop wel dat de ovulatie niet te lang op zich laat wachten.

vor 4 Monaten

Reactie op natassssscha

Ja ik weet van 1 t/m 4 niet waar ze zaten, maar met hormonen maar 1 keer li ...
Ja mischien goed om dan langer te wachten. Is het mischien niet zo erg dat je vriend even weg is en het later moet. Wanneer moet je normaal ovitrelle zetten? Hoe groot is de grootste follikel?

vor 4 Monaten

Reactie op Monastar

Bedankt Char! Want ik zag de berichten echt niet meer, beetje teveel 😅😅 ...
A spannend of het doorbreekt of niet. Maar eigenlijk weet je het vaak dan al wel als je dit voelt 😥 Heb je hierna nog een iui of ging je op ivf over ? Inderdaad veel overzichtelijker dit ☺️

vor 4 Monaten

Reactie op Char321

Bij mij is alles sowieso in de war. Vorige was weer wat korter en daarvoor ...
Ik snap dat echt niet. Wees het gewoon voor en geef bij voorhand al medicatie. Waarom wachten? Stel je raakt zwanger, wie zegt dat de medicatie dan genoeg tijd heeft om goed te werken 🙄 soms vraag ik me echt af of artsen wel nadenken…

vor 4 Monaten

Reactie op Char321

Ja mischien goed om dan langer te wachten. Is het mischien niet zo erg dat ...
Ja links rechts 14mm boven naar beneden 19mm... dus 17,5 gemiddeld zei die. En normaal heb ik dan als voorbeeld morgenochtend 9 uur echo en als eitje groot genoeg is zeggen ze dan thuis ovitrelle zetten en is ochtend erna meteen inseminatie dus gemiddeld 24 uur na ovitrelle. Dus dacht als ik hem dan maandag ergens zet en dinsdagochtend 10 uur inseminatie... Heb totaal nog geen streep op me ovulatie, denk dat andere eitjes ook nog mee willen.. maar ja ga dan maar zeggen uhh ja probleempje, morgen kan me vriend niet....

vor 4 Monaten

Reactie op Char321

A spannend of het doorbreekt of niet. Maar eigenlijk weet je het vaak dan a ...
Zoals het er nu uitziet, gaat het wel doorbreken. Gister was ik nog aan het twijfelen. Het is alleen zo doorsukkelen. Elke keer weer zo vroeg bloedingen (dit keer wel licht) en dan zoveel dagen lang voordat de menstruatie echt doorbreekt. Ik heb nu nog 2 IUI over. Heb er 5 gehad, maar IUI4 was natuurlijk afgebroken en heb ik geen inseminatie gehad. Ik wil zo niet aan IVF denken, maar het komt nu wel heel dichtbij…

vor 4 Monaten

Reactie op natassssscha

Ja links rechts 14mm boven naar beneden 19mm... dus 17,5 gemiddeld zei die. ...
Dat zou echt balen zijn als je hem toch maandag hebt. Ik heb het in de vorige groep ook gelezen dat er best veel zo snel na Ovitrelle de inseminatie krijgen. Is dat de regel bij jullie?

vor 4 Monaten

Reactie op natassssscha

Ja links rechts 14mm boven naar beneden 19mm... dus 17,5 gemiddeld zei die. ...
19 is al best wel groot hoor. Bij mij zeiden ze altijd als de grootste groter is dan 18 mm dat ik dan savonds ovitrelle moest zetten en dan 1.5 dag erna inseminatie. Dus nu 19 en dinsdag inseminatie klinkt eerder als laat insemineren dan vroeg als ik het vergelijk met mijn iuis. Maar ieder lichaam is natuurlijk anders. Ovitrelle geeft de eitjes gelukkig nog wel echt een groeispurt.

vor 4 Monaten

Reactie op Monastar

Dat zou echt balen zijn als je hem toch maandag hebt. Ik heb het in de vor ...
Nja maandag kan me vriend niet dus dat gaat hem sowieso niet worden maandag! Ja staat in de folder idd 24 uur na ovitrelle volgt de inseminatie

vor 4 Monaten

Reactie op Monastar

Zoals het er nu uitziet, gaat het wel doorbreken. Gister was ik nog aan het ...
Wat balen zeg! Ja iedere keer natuurlijk hetzelfde patroon. Dus herken je het wel echt. Opzich ook goed dat je weet wat er is. Bij mij is het zo'n puinhoop dat ik niet meer weet waar ik aan toe ben. Is ook niet alles 🤭. Ben blij dat ik een soort van bijna normale menstruatie had de laatste keer. A nog 2 zelf. Snap dat je nog even niet wal ivf wil denken. Is ook wel gelijk intensief. Ookal is dat wel vooral in het begin. Daarna is het wel wat rustiger als je embryos in de vriezer hebt. Hopelijk hoef jij het nooit te doen en lukt het in een van de aankomende pogingen.

vor 4 Monaten

Reactie op Char321

19 is al best wel groot hoor. Bij mij zeiden ze altijd als de grootste grot ...
Ja maar niet 19 mm totaal hè! Ze meten horizontaal en verticaal het eitje! Dus als je horizontaal meet dus van links naar rechts was het 14mm en verticaal 19mm, dus dan is de doorsnede naar mijn idee 16,5!

vor 4 Monaten

Reactie op natassssscha

Ja maar niet 19 mm totaal hè! Ze meten horizontaal en verticaal het eitje! ...
Als die nu al 19mm doorsnede was geweest had k morgen iui gehad en had beste geweest maar dat was niet zo!