38 Reacties

één jaar geleden

Heel veel succes! Ik heb dinsdag mijn eerste terug plaatsing gehad na een rustmaand vanwege overstimulatie. Ik vond het achteraf allemaal mee vallen alleen de punctie vond ik echt niet fijn, maar er zijn wel 24 eicellen verkregen. Het prikken viel ook reuze mee vond ik, heb geen bijwerkingen gehad en kon gewoon lekker door werken alleen kreeg ik wel overstimulatie maar ook daar niet veel van gemerkt. Ik hoop dat het voor jou ook mee valt! Succes 🍀💙💗

één jaar geleden

Reactie op Selin1995

Heel veel succes! Ik heb dinsdag mijn eerste terug plaatsing gehad na een r ...
Dat zijn er veel, 24 ! Had dat ook een reden dat je er zoveel had of gewoon door de hormonen? Toen ik een echo had zeiden ze dat ik veel meer eiblaasjes heb dan een gemiddelde vrouw. Dus daardoor denk ik ook dat ik veel eitjes ga krijgen

één jaar geleden

Reactie op qqww

Dat zijn er veel, 24 ! Had dat ook een reden dat je er zoveel had of gewoon ...
Hier hetzelfde gehoord idd, daarom krijg ik 112.5 gonal F ipv 150 Heb jij ook een lagere hormoon dosering voorgeschreven gekregen?

één jaar geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Hier hetzelfde gehoord idd, daarom krijg ik 112.5 gonal F ipv 150 Heb jij ...
Ik weet het nog niet haha, moet me gesprek nog krijgen.. wat voor schema ga jij in? Hoeveel ei blaasjes had jij?

één jaar geleden

Reactie op qqww

Ik weet het nog niet haha, moet me gesprek nog krijgen.. wat voor schema ga ...
18 per kant En ik weet niet of het een kort of lang traject heet, alleen dat ik geen pil hoef te slikken en op CD 20 begin ik met decapeptyl

één jaar geleden

Reactie op Alessa_Ariana

18 per kant En ik weet niet of het een kort of lang traject heet, alleen da ...
Ik had ook zoiets inderdaad!! Zonder pil is geloof ik korte schema ( dacht ik )

één jaar geleden

Reactie op Alessa_Ariana

18 per kant En ik weet niet of het een kort of lang traject heet, alleen da ...
Volgens mij is dat lang traject. Kort traject start op CD2

één jaar geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord en voor je advies! Heb je erna nog v ...
Vandaag de terugplaatsing gehad, en er zijn in totaal nu nog 3 embryos over, die laten ze morgen nog even doorgroeien en als het goed gaat worden ze daarna ingevroren🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op chantal1712

Vandaag de terugplaatsing gehad, en er zijn in totaal nu nog 3 embryos over ...
Spannend zeg!! Hopen dat hij blijft zitten 🙏 Weet iemand hoe het zit met je cyclus door de hormonen? Gaat je cyclus erg door de war erdoor? Of zijn de voorspellingen nog wel aardig aan te houden? Wij gaan namelijk juni op vakantie, en de vakantie heb ik zo gepland dat ik dan niet ongesteld ben Ivm dat ik daar erg ziek van ben. Stel we kunnen mei al starten met het traject, zou dat dan invloed hebben.. ik wil natuurlijk het liefst zsm beginnen, maar heb ook erg lang uitgekeken naar de vakantie en het ook echt even nodig 😫 Andere optie is om in juli pas te beginnen maar dat duurt nog zolang..

één jaar geleden

Reactie op Arnean

Spannend zeg!! Hopen dat hij blijft zitten 🙏 Weet iemand hoe het zit met ...
Denk dat dit heel persoon afhankelijk is. De eerste keer is mijn cyclus 3 dagen opgeschoven omdat de stimulatie langer duurde dus TP later. Deze keer ging stimulatie zeer snel, heb de TP gehad op de dag dat ik volgens mijn app zou ovuleren. Nu moet ik wachten met testen tot dag 3 NOD, dus weer een kleine verschuiving van 2/3 dagen. Maar is denk ik ook afhankelijk welk traject je krijgt. Weet je dat al?

één jaar geleden

Reactie op Rooslm1990

Denk dat dit heel persoon afhankelijk is. De eerste keer is mijn cyclus 3 d ...
We krijgen ICSI. Vandaag worden we gebeld over wanneer de intake met de IVF arts zal zijn, maar mijn gynaecoloog zei dat er geen wachtlijst is dus ik verwacht we dat de afspraak snel zal zijn (hoop ik)

één jaar geleden

Reactie op chantal1712

Vandaag de terugplaatsing gehad, en er zijn in totaal nu nog 3 embryos over ...
Wat een mooi resultaat! En nu hopen dat die alle 3 ingevroren kunnen worden en dat jullie die voorlopig niet nodig zullen hebben🤞🏼🤞🏼🤞🏼

één jaar geleden

Alweer een tijdje terug dat de terugplaatsing heeft plaatsgevonden, bij mij heeft het zeer positief uitgepakt! Het embryo wat is teruggeplaatst heeft zich nog een keer gesplitst in mijn baarmoeder dus ik ben momenteel bijna 8 weken zwanger van een eeneiige tweeling!🥰 Hoe is het met jullie?

één jaar geleden

Wij zitten ook in een icsi traject! Ik ben op 20 mei begonnen met injecties 1 juni heb ik de punctie gehad waarbij ze 7 eicellen hebben gevonden nu in spanning afwachten hoeveel er bevrucht zijn dit hoor ik vandaag Als alles goed gaat morgen de terugplaatsing

één jaar geleden

Reactie op chantal1712

Alweer een tijdje terug dat de terugplaatsing heeft plaatsgevonden, bij mij ...
Wooow! Dat is heel bijzonder en wat geweldig!!! Gefeliciteerd❣️

één jaar geleden

Reactie op Lysanne1995x

Wij zitten ook in een icsi traject! Ik ben op 20 mei begonnen met injectie ...
Wat spannend allemaal! Volgensmij heb je het korte traject dan Ik ben 13 mei begonnen met de decapeptyl, vanaf afgelopen dinsdag met gonal-f erbij en nu woensdag pas de 1e follikelmeting Veel succes morgen met de terugplaatsing🤞🏼

één jaar geleden

Hi allemaal, 22 mei heb ik mijn punctie gehad , deze dag heb ik 6 klikjes ovitrelle gezet (een hele kleine hoeveelheid van de 250). En 27 mei heb ik een verse 5 daagse terugplaatsing gehad. Op dag 10dpo (10 dagen na punctie) heb ik een zw test gedaan om te kijken of de ovitrelle al uit mijn lichaam is. Deze test bleek positief, van de ovitrelle dacht ik.. de volgende dagen bleef de test oplopen. Inmiddels 13 dagen na punctie en 8 dagen na tp een aardige positieve test. Officieel mag ik pas over 3 dagen testen maar ik heb hoop dat dit goed gaat. 🥹