117 Reacties

2 jaar geleden

Ik ga dit dus een beetje als dagboek bijhouden.. De 24ste juni was ik jarig. Alweer een jaartje ouder zonder kleintje in ons armen. Het deed pijn, verdriet.. maar ergens het ik er vrede mee omdat we in juli dus eindelijk kunnen starten. Vandaag ben ik ongesteld geworden. De laatste keer zonder stimuleren, De laatste aanloop naar ons icsi verhaal. Hopelijk loopt alles goed en lukt het om een verse terugplaatsing te doen! Zo spannend✨❤️

2 jaar geleden

Spannend zeg! Ben wel benieuwd wat de kwaliteit van je vriend z’n zwemmers was. Als ik morgen negatief test dan hebben we dinsdag een evaluatie gesprek staan met de arts en mijn vriend z’n zwemmers zijn vaak met niet zo super veel🤓

2 jaar geleden

Reactie op Amelie21

Spannend zeg! Ben wel benieuwd wat de kwaliteit van je vriend z’n zwemmer ...
Wij hebben op papier of online geen resultaten gehad. Weet alleen dat hij redelijk onder het gemiddelde zat. Dat de kans op een natuurlijke zwangerschap heel klein was. Daarom was iui ook geen optie helaas.. enkel jammer dat de vrouw bij een ivf of icsi traject alle hormonen enzo moet doorstaan 😅

2 jaar geleden

Reactie op babyvdb2023

Wij hebben op papier of online geen resultaten gehad. Weet alleen dat hij r ...
Ja is het rotte aan heel het traject. Heb toen ik punctie 1 had gehad en in de rustkamer lag in mijn eentje ook even er lekker om gehuild. Luchtte gigantisch op

2 jaar geleden

Spannend! Ik ben benieuwd hoe jou ervaring met ICSI gaat zijn! Ik heb inmiddels 2 IUI's gehad maar omdat de VCM waarde van mijn man beide keren onder de 0,5 zat, heb ik dinsdag een gesprek om ICSI te gaan starten. Ik ben heel benieuwd, ik hoop zo snel mogelijk te kunnen starten. Was er bij jou een wachtlijst of zomerstop?

2 jaar geleden

Spannend. Ik ga je volgen. Wij hebben 27 juli ook onze intake om te starten met Icsi.

2 jaar geleden

Reactie op Koalaz14

Spannend! Ik ben benieuwd hoe jou ervaring met ICSI gaat zijn! Ik heb inmi ...
Neen geen zomerstop, als er een arts in vakantie is pakt een andere arts het even over denk ik.

2 jaar geleden

Onze hopelijk laatste vakantie zonder zwangerschap. Wij hebben ervoor gekozen om 2 cyclussen te wachten met icsi zodat we nog rustig op vakantie konden om onze hoofden leeg te maken voor de hoop informatie en drukte van een traject erbij komt. Vandaag is onze laatste dag en morgen vliegen we weer naar huis toe. En dan is het hopelijk nog maar een dikke week wachten op men menstruatie. Laat maar komen ! 🇬🇷❤️

2 jaar geleden

Ik ben een paar dagen nu menstruatie symptomen aan het hebben, dus gok nog een dag of 2 🥹 Enthousiast en panische angst gaan nu door me uit! 😂 Elk toiletbezoek inspectie naar bloed 🫠 Laat maar komen! 🤞😍

2 jaar geleden

It’s go time! Vannacht ongesteld geworden en vanmorgen meteen naar Jette gebeld. Morgenvroeg voor een bloedonderzoek en ‘s avonds men eerste spuit Gonal-F 150. 🤞🤞🤞

2 jaar geleden

Reactie op babyvdb2023

It’s go time! Vannacht ongesteld geworden en vanmorgen meteen naar Jette g ...
Wat fijn! Heel veel succes💕 Ik moet nog 2 weken wachten op mijn menstruatie en dan mag ik ook gaan starten met mijn eerste ICSI behandeling. Ik moet dan meriofert en fyrmadel spuiten.

2 jaar geleden

Reactie op Koalaz14

Wat fijn! Heel veel succes💕 Ik moet nog 2 weken wachten op mijn menstruat ...
Ik gonal f en cetrotide. En 36uur voor pickup gonalpeptyle en ovitrelle.. 🥹😅

2 jaar geleden

Eerste spuitje zit erin! Nou heb ik me hele dagen druk zitten maken om niks.. 😂 Nog 6x en dan terug een echo en bloedafname 🤞🍀

2 jaar geleden

Reactie op babyvdb2023

Eerste spuitje zit erin! Nou heb ik me hele dagen druk zitten maken om nik ...
Fijn om te horen dat je groen licht heb gekregen en dat het prikken zo mee viel! Echt aftellen altijd vind ik als je een afspraak hebt haha, ik zit letterlijk de dagen af te strepen in mn agenda. Ik heb net decapeptyl gezet, maar dat ging niet helemaal lekker. Heel zelfverzekerd er in gezet en tijdens het erin spuiten dacht ik "dit gaat goed, eindelijk weinig pijn" dus helemaal blij, haal ik het naaldje er uit, spuit het bloed eruit. Dus waarschijnlijk een bloedvaatje geraakt 😒

2 jaar geleden

Reactie op Flora_Flor

Fijn om te horen dat je groen licht heb gekregen en dat het prikken zo mee ...
Oh bleh, dat hoop ik dus niet te zien.. Dan kan je me oprapen 😅

2 jaar geleden

Reactie op babyvdb2023

Oh bleh, dat hoop ik dus niet te zien.. Dan kan je me oprapen 😅
Komt vast goed hoor! heb dit ook nooit eerder gehad, en heb met de iui ook al aardig wat gonal f gezet, dus ik denk echt een incidenteel iets

2 jaar geleden

Reactie op Flora_Flor

Komt vast goed hoor! heb dit ook nooit eerder gehad, en heb met de iui ook ...
Ja waarschijnlijk wel. Er kwam gisteren ook een heel klein beetje bloed mee. Heb ik toen ik geopereerd was bij men fraxiparine niet voorgehad. Denk dat ik me druk heb gemaakt omdat ze tegen me zeide dat het spuitjes zijn waar de vloeistof van pijn deed. Maar ik heb dit dus echt niet gevoeld omdat ik ijs had gelegd.. 😅

2 jaar geleden

Vandaag ook gestart met de cetrotide. Al bij al valt het prikken heel goed mee. Ben wel supervermoeid. Maar komt inorde. Donderdag voor zen echo en bloedafname. Ben benieuwd 🍀

2 jaar geleden

Morgen eerste follikelmeting Ben benieuwd of het stimuleren zen werk doet en ik hopelijk in de komende dagen mag triggeren en gaan voor de punctie! Zoiezo zal dit in de loop van volgende week wel gebeuren! En 5 dagen erna (als ik embabys heb en niet overstimuleer 🙃) zwanger tot het tegendeel is bewezen 🍀🤞

2 jaar geleden

Reactie op babyvdb2023

Morgen eerste follikelmeting Ben benieuwd of het stimuleren zen werk doet e ...
Spannend! Veel succes🍀 Ben benieuwd naar de uitslag Ik moet als het goed is volgende week gaan starten met prikken. Het is voor het eerst dat mijn menstruatie niet snel genoeg kan komen🙈