23 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op Lala-x
Thanks voor je uitgebreide ervaring! Advies van ons zkh was idd ook om alva ...
Net bericht gehad dat 1 embryo de vriezer gehaald heeft dus dat is wel fijn nieuws maar wat een afvalrace joh. 8 follikels, 4 eicellen, 3 bevrucht, 1 verse 3daagse tp en 1 in de vriezer. Nu maar 馃馃徎 dat er een goede plakker tussenzit.
茅茅n maand geleden
Hi allemaal, hopelijk kunnen wij ook vanaf januari starten.
Mijn verhaal in het kort:
Ik heb endometriose begin dit jaar operatie gehad , daarna 3 maanden in de overgang, vervolgens begonnen met 1e poging ivf.
Max dosering gonal F, 2 bevruchte eitjes, verse terugplaatsing was ik zwanger helaas met 6 weken miskraam, 2e terugplaatsing is niet gelukt.
Gezien mijn lage AMH (0.7) hebben we besloten om de 2e poging bij Cuypers en Cuypers te doen. Intake gesprek hebben we gehad, in december staat behandelgesprek gepland.
Hopend dat ik per januari kan beginnen met poging 2.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes, met hopelijk veel positieve testen!
茅茅n maand geleden
Hi! Ik ben Chey en ben 25 jaar vanwege mijn man zijn we ook gestart met icsi traject in Erasmus MC Rotterdam. Wij hebben al 3 jaar lang een kinderwens en waren al in juli begonnen met ons 1e icsi ronde. Helaas geen succes 1 miskraam en veder is niks blijven plakken. In december beginnen we met onze 2e icsi ronde en vind het super spannend. Ik vond de 1e ronde heel spannend en vooral metaal zwaar. Ik probeer de hoop er nog in te houden.
Ik wens iedereen die in dit traject zit super veel succes en You got this!!馃馃徎