Hi allemaal,
Nieuw topic geopend voor degene die in het nieuwe jaar starten met ivf. Zou fijn zijn om hier weer ervaringen te kunnen delen/je verhaal te kunnen doen/vragen te stellen.
Even in het 'kort' over onze situatie;
Na 1,5 jaar op de natuurlijke manier en 6 iui behandelingen verder helaas nog steeds geen zwangerschap.. We wisten al dat we daarna door gaan naar ivf, hiervoor hebben we na de 6e mislukte iui poging een intake gehad. Hierna besloten we even een maand rust in te lassen, maar dat is uiteindelijk 2 maanden geworden omdat deze maand qua ziekenhuis afspraken niet haalbaar is. Nu heb ik de prikinstructie gehad en uitleg over de medicatie en over het korte protocol voor ivf, helaas kregen we hier te horen dat hoogstwaarschijnlijk mijn punctie/terugplaatsing rond de feestdagen plaats zal vinden en dan de embryologen niet aan het werk zijn en we dus dan in januari gaan starten, in totaal dan dus 3 maanden 'rust,' van de hormonen & ziekenhuis bezoeken heeft zo ook zijn voordelen, anderzijds balen dat het nog een maand langer duurt. Merk dat ik het wel spannend vind allemaal en hoop zo erg dat hierdoor onze wens in vervulling mag gaan 馃崁馃檹
Ons ivf traject = Kort protocol, medicatie die ik moet gebruiken;
- Rekovelle Fsh
- Cetrotide GnRH antagonist
- Gonasi Ovulatietrigger
- Utrogestan vaginaalcapsule
Ook al die medicatie vergt mij enigszins zorgen qua bijwerkingen, hoop dat het allemaal meevalt vooral voor m'n vriend 馃槄
Iedereen alvast heel veel succes en kracht, we can do this 馃馃