113 Reacties

één maand geleden

Wat fijn dat je een terugplaatsing hebt, wil je iets vertellen over je traject? Wij zitten in een ivf poging, woensdag de punctie en hopelijk dan met 5 dagen een terugplaatsing🍀🫶

één maand geleden

Ik hoop ook weer op een terugplaatsing!

één maand geleden

Wij zitten in de 2e ronde ivf. Dinsdag punctie en hopelijk een terugplaatsing 🤞🏼

één maand geleden

Wij verwachten deze maand onze allereerste terugplaatsing. We hebben al een lang traject met tegenslagen achter de rug en lopen nu in Portugal Voor traject eicel en zaadcel donatie. Donderdag controle echo en bloedprikken en als dat goed is volgende week naar portugal.

één maand geleden

Reactie op Mwwi

Wat fijn dat je een terugplaatsing hebt, wil je iets vertellen over je traj ...
Spannend! Hopelijk worden er veel eitjes verzameld en heb je daarna een mooi aantal embryos. Is dit je eerste punctie? Wij volgen een ICSI-TESE behandeling in het UMCG. Uit de eerste poging hadden we twee embryos. Ik ben van beide terugplaatsingen zwanger geraakt, maar helaas is dit twee keer geëindigd in een miskraam. Bij mijn laatste punctie zijn er 24 eitjes verzameld, hieruit zijn 5 embryos ontstaan. We hebben toen geen terugplaatsing gehad vanwege de overstimulatie. Momenteel proberen we een mooi baarmoederslijmvlies op te bouwen, zodat er binnenkort een cryo kan worden teruggeplaatst. Hiervoor zit ik inmiddels drie weken weer aan de hormonen. Vanochtend weer een echo gehad, helaas was mijn slijmvlies nog niet dik genoeg. Ik krijg nu extra hormoonpleisters, volgende week maandag moet ik terugkomen. Als het slijmvlies dan dik genoeg is, mag ik starten met de utrogestan en hopelijk daarna een terugplaatsing. Heel gedoe, hopelijk dit keer met resultaat.

één maand geleden

Hallo allemaal! Fijn om samen verhalen te delen. Ik heb als het goed is woensdag een terugplaatsing, de 4e plaatsing uit onze eerste ronde ivf. De vorige terugplaatsing was succesvol maar bleek bij 14 weken het hartje niet meer te kloppen. Extra spannend dus!

één maand geleden

Hoi iedereen, ik ben nu bezig met progynova en moet 12 nov naar het ziekenhuis om te kijken of het baarmoederslijmvlies dik genoeg is. Als dat goed is zal de terugplaatsing worden ingepland bij het umc Amsterdam. We hadden twee cryo's na ivf 1. Eerste verse terugplaatsing was gelijk raak, maar helaas hebben we de zwangerschap moeten afbreken na 13 weken. Ik vind het allemaal heel erg spannend. Succes iedereen!

één maand geleden

Wij hebben ook een lang traject achter de rug met 9 terugplaatsingen (zitten in ivf3 nu) waar 1 bbz en 2 miskramen bij zaten en helaas nog geen goede zwangerschap. Vandaag terugplaatsing 10 gehad! Ik hoop met jullie mee op goede resultaten 🙏🏼 succes allemaal 🍀

één maand geleden

Reactie op Wensmensje03

Wij hebben ook een lang traject achter de rug met 9 terugplaatsingen (zitte ...
Pfoe wat heftig zeg. Spannend dat je gisteren een terugplaatsing hebt gehad, ik ga vanmiddag dus dan kunnen we samen duimen 🤞🤞

één maand geleden

Ik ook 2e ronde , vorige keer ivf, toen met punctie maar 3 eicellen waarvan 1 goede bevruchting. Nu gaan ze icsi doen. Vanmorgen 1e echocontrole gehad, stuk of 16 eitjes maar nog klein. Zaterdag weer terug

één maand geleden

Ik praat graag mee! Mijn eerste ronde in september is mislukt door overstimulatie. Ook geen punctie gehad, ook geen terugplaatsing dus. Begin bijna weer met nieuwe poging, kort protocol. In de week van 18 november verwacht ik de punctie en terugplaatsing (3 daagse)!

één maand geleden

Hallo allemaal, Ik sluit mij graag hierbij aan. Ik heb afgelopen maandag mijn 3e punctie gehad. Bij de tweede punctie was ik zwanger van de verse terugplaatsing. Ik ben met 19 weken bevallen van onze zoon doordat zijn hartje er plots mee was gestopt. Bij deze punctie is het nog even afwachten of ik een verse terugplaatsing krijg ivm overstimulatie. Morgenochtend krijgen we bericht. Er waren 18 eicellen gevonden waarvan 5 bevrucht. Hopelijk blijven ze allemaal in de race en kan de terugplaatsing morgen doorgaan 🙏

één maand geleden

Reactie op Kinderwens1989

Pfoe wat heftig zeg. Spannend dat je gisteren een terugplaatsing hebt gehad ...
Hopelijk is alles goed gegaan! Blijft toch altijd een spannend en speciaal moment hè…

één maand geleden

Even een update van mij. Afgelopen dinsdag de 2e punctie gehad. 1 eicel gevonden.. gelukkig bevrucht geraakt 🥹. Vanmiddag is de terugplaatsing 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

één maand geleden

Hi! Ik sluit me ook bij de groep aan! Wij zijn gestart met icsi dit is onze eerste ronde. 31 oktober punctie gehad waar 8 eicellen uitkwam uiteindelijk 6 bevrucht 2 zijn afgevallen. Van de 6 groeiden 2 wat langzamer dan derest dus die zijn uiteindelijk ook weg gevallen. Van de 4 heb ik 1 verse 5 daags embryo terugplaatsing gehad op 5 november en 3 de vriezer in.. Nu afwachten op de test dag☺️

één maand geleden

Avond, Ik heb 3 eitjes en komende week is de punctie onder narcose. We doen icsi, dus het is nog afwachten of het embryo's worden. Dit is mijn 2e en laatste keer ivm leeftijd. Dus het wordt nog spannend de komende week....

één maand geleden

Hoe gaat het met iedereen?🍀 Beetje te veel om iedereen persoonlijk te benaderen 😅🫣

één maand geleden

Wat leuk deze groep! Ik heb afgelopen vrijdag de terugplaatsing gehad. Ik had in totaal nog 4 embryo’s over en met veel geluk is de eerste direct succesvol ontdooid en teruggeplaatst. Nu is het wachten tot we mogen testen 🙌

één maand geleden

Ik zit op 6 dagen na terugplaatsen tog niet kunnen wachten met testen en zie echt een heel licht positief streepje hopen dat het zo verder oploopt☺️ Hoe is het met jullie?🤗

één maand geleden

Reactie op Ylz”🎀

Ik zit op 6 dagen na terugplaatsen tog niet kunnen wachten met testen en zi ...
Ooo voorzichtig gefeliciteerd 👏🏼 spannend zeg komende dagen/weken! Ik zit ook op 6 dagen na terugplaatsing en test normaal altijd vroeg, maar heb me deze keer voorgenomen dat niet te doen, maar dat is heel lastig! Het rommelt in mijn buik. Zou mijn menstruatie zijn of… 🤷🏻‍♀️ officieel mag ik vrijdag een bloedtest doen, maar denk dat we donderdag wel voor een urine test gaan als ik niet ongesteld ben geworden.