113 Reacties
één maand geleden
Reactie op Ylz”🎀
Ik zit op 6 dagen na terugplaatsen tog niet kunnen wachten met testen en zi ...
Wat spannend! Ik zit nu op dag 7 van de terugplaatsing! Ben je niet bang dat de ovitrelle nog in je lichaam zit waardoor die positief is? Mijn eerste terugplaatsing en weet nog niet zo goed hoe het werkt met die ovitrelle uit je lijf..
één maand geleden
Reactie op Wensmensje03
Ooo voorzichtig gefeliciteerd 👏🏼 spannend zeg komende dagen/weken!
Ik z ...
Dankjewel🥹
Ja is heel lastig om te wachten ik kon dus niet wachten ergens in je heb je die testdrang.. Laat je het ons weten wat er donderdag uit is gekomen als je gaat testen?☺️
één maand geleden
Reactie op Jmtje32
Ik zit op dag 7 vandaag en vind het zoooo lang duren.. hoe zit het met ovit ...
Ovitrelle zou na 10 dagen uit je lichaam moeten zijn, ik heb deze op dag 10 eruit getest dus ik weet dat het negatief was voor de test van vandaag☺️ Dat was ook eigenlijk de enige manier denk ik om te weten of dat eruit is of niet☺️
één maand geleden
Reactie op Ylz”🎀
Dit is mijn negatieve test 3 dagen na terug plaatsing dus dag 10 na gebruik ...
Ohhhh wat goed!! Ik heb dus niet meteen getest na de terugplaatsing dus weet niet zeker of t al uit mijn lijf is. Nog maar een paar dagen wachten voor de zekerheid. Jij gefeliciteerd 🤩
één maand geleden
Jeetje wat spannend weer allemaal! Van mijn ziekenhuis mag ik pas 14 dagen na tp van een 3 daagse testen maar volgens mij is dat bij andere ziekenhuizen eerder he? Ik ben iig van plan om zaterdag op dag 10 een early test te doen.
Hoe zitten jullie symptomen? Ik voel weer vanalles maar zo lastig om daar niet veel in mee te gaan 🙈
één maand geleden
Reactie op Ylz”🎀
Hij loopt mooi op dit is van vandaag🍀 nou hopen dat hij blijft zitten en d ...
En voorzichtig Gefeliciteerd! Ik heb ook met een miskraam achter de rug dus kan me dit zo goed voorstellen! Ik ga voor je duimen 🤞🤞
één maand geleden
Reactie op Kinderwens1989
Jeetje wat spannend weer allemaal! Van mijn ziekenhuis mag ik pas 14 dagen ...
Ik heb een tp van een 5 daagse cryo en ik mag op dag 10 testen.
Ik voel ook vanalles rommelen dus ik hoop dat dit een goed teken is.
Net stiekem een early test gedaan en het leek alsof er een heel licht streepje te zien is. Nu hopen dat dit klopt en ik maandag een prachtige positieve test in handen heb. (Al denk ik dat ik van het weekend al ga testen)
Ik hoop zo dat het lukt en we volgend jaar zomer ons tweede kindje mogen verwelkomen!
Ik hoop voor jou dat alles ook goed gaat en je volgende week ook een mooie positieve test in handen hebt
één maand geleden
Heel spannend! Hopelijk gaat het goed, hoeveelste terugplaatsing is het?
Ik heb maandag 4 nov een terugplaatsing van een 3 daagse cryo gehad. Dit was de eerste dus heb op 30 oktober voor t laatst otrivelle gespoten. Nu ben ik niet meteen na de terugplaatsing gaan testen, en kan ik eigenlijk niet wachten tot zondag 🫣. Wat denken jullie.. stel de test is morgen positief, kan dit nog van de otrivelle zijn?