113 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lilylisa

Ik heb afgelopen vrijdag een terugplaatsing gehad van een 5 daagse.. mijn t ...
Wat spannend! Hoop het heel erg voor je 🙏

één maand geleden

Ik sluit me ook aan. Wij zijn aan onze 2de ronde begonnen. 7 november de punctie gehad, gisteren tp dus nu spannende dagen Hadden 9 eicellen waarvan 7 geschikt voor icsi. Van die 7 lieten er 3 tekenen van bevruchting zien, dus zeer spannend of er geschikt nog zijn voor invriezen🙏🏻🙏🏻

één maand geleden

Reactie op fataga1989

Ik sluit me ook aan. Wij zijn aan onze 2de ronde begonnen. 7 november de p ...
Wat een spannende tijd he! 🤞🏼❤️ Ik heb vanmorgen toch een early test gedaan en die was zo goed als negatief.. echt zo moeilijk om positief te blijven als je bij zoveel vrouwen leest dat ze dan positief testen (na een 5 daags embryo) ik voel wel van alles gebeuren aan de linker en rechter kant steekjes af en toe druk op de onderbuik en dan is alles in eens weer even weg.. 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Reactie op Jmtje32

Heel spannend! Hopelijk gaat het goed, hoeveelste terugplaatsing is het? I ...
Voor mij is het in deze ronde de derde en laatste terugplaatsing.. bij mij was bij de verse terugplaatsing de ovitrelle na 11/12 dagen helemaal uit mijn systeem..

één maand geleden

Reactie op Lilylisa

Wat een spannende tijd he! 🤞🏼❤️ Ik heb vanmorgen toch een early test ged ...
Oo ik voel met je mee. Ik heb toch ook een vroege test gedaan vanmorgen die negatief is en vrijdag is mijn testdatum dus heb ook weinig hoop nog. Het is zo lastig.

één maand geleden

Nou de onzekerheid slaat toe. Net bij het afvegen een beetje bloed. Meteen het ziekenhuis gebeld en zij zeggen dat het niks hoeft te zijn. Dat het innestelingsbloed kan zijn. Ik vind het maar niks. Krijg meteen zoveel stress hierom.

één maand geleden

Reactie op Lydia01

Nou de onzekerheid slaat toe. Net bij het afvegen een beetje bloed. Meteen ...
Ik duim met je mee dat het een goed teken is!🤞🏼🤞🏼 Hoe voel je je verder?

één maand geleden

Reactie op Lilylisa

Ik duim met je mee dat het een goed teken is!🤞🏼🤞🏼 Hoe voel je je verde ...
Verder voel ik me gewoon prima. Ik heb zelfs een beetje last van misselijkheid. Net nog naar de wc geweest en nu ineens geen bloedverlies. Ik hoop zo dat het goed gaat 🙏

één maand geleden

Wij zijn inmiddels in Portugal waar ik vandaag mijn allereerste terugplaatsing ooit gehad heb (eicel- en zaadceldonatie). Hier gaat het wachten beginnen. Ben er nog nuchter onder gelukkig. Is ook allemaal nog erg onwerkelijk. Duim voor jullie allemaal 🤞🍀

één maand geleden

Ik ben zojuist ongesteld geworden. Door de utrogestan nog wat licht, maar ben wel overtuigd dat het helaas niet gelukt is. Ook wederom een negatieve test. Ben weer even offline van de app! Maar wens jullie allemaal heeel veel succes 🍀🫶🏻

één maand geleden

Eigenlijk zou ik zondag de eerste follikelmeting hebben. De vorige keer had ik flinke overstimulatie en is de poging afgeblazen. Ik had geen klachten, alleen wat steekjes in beide eierstokken tijdens stimulatie. Die steekjes heb ik nu weer dus ik heb alweer helemaal stress. Mijn echo is nu vervroegd naar morgen 🙏

één maand geleden

Reactie op Lotusbloem049

Eigenlijk zou ik zondag de eerste follikelmeting hebben. De vorige keer had ...
Sterkte!! Succes met de echo morgen, hopelijk valt het mee 🤞🤞🤞

één maand geleden

Reactie op Esmeralda1984

Wij zijn inmiddels in Portugal waar ik vandaag mijn allereerste terugplaats ...
Wauw, las je verhaal echt zooo duimen dat het mag lukken 🍀

één maand geleden

Reactie op Lotusbloem049

Eigenlijk zou ik zondag de eerste follikelmeting hebben. De vorige keer had ...
Succes! Hopelijk gaat alles goed 🫶🏼

één maand geleden

Ik had gisteren weer een beetje bloed bij afvegen. Ik begin me nu al echt sip te voelen. Ik heb weer een test gedaan (te vroeg dat wel) en die was negatief. Nu hoop ik dat ik gewoon te vroeg was met testen, maar ik ben bang dat deze ronde niet goed gegaan is.

één maand geleden

Hallo allemaal! Hier nu een week na tp 💪🏻 Zo bizar om dat te'zien gebeuren' op het echo scherm! En leuk om mee te lezen met jullie🥰

één maand geleden

Ik heb geen terugplaatsing gekregen ivm risico's bij overstimulatie. Had 14 eitjes waarvan 11 bevrucht. Ene kant fijn 11 bevruchtingen, vorige ronde maar 1.. andere kant wel zware teleurstelling omdat wij vandaag kwamen voor terugplaatsing en ze dit dus ook vandaag in ziekenhuis pas vertelden dat ze het niet gingen doen .

één maand geleden

Reactie op ju1992

Ik heb geen terugplaatsing gekregen ivm risico's bij overstimulatie. Had 14 ...
Ja dat snap ik dat is ook balen! Wel super fijn 11 bevruchtingen 😍 je lichaam tot rust laten komen en dan op naar de terugplaatsing! ❤️

één maand geleden

Reactie op MTND

Hallo allemaal! Hier nu een week na tp 💪🏻 Zo bizar om dat te'zien gebeure ...
Jaa he! Zo bijzonder.. Hoe voel je je?

één maand geleden

Reactie op Lilylisa

Jaa he! Zo bijzonder.. Hoe voel je je?
Ik voel me prima eigenlijk! Probeer niet op elke kramp (of juist het wegblijven van krampen vandaag) 'te overdenken', maar das lastig😂