97 Reacties

5 maanden geleden

Spannend! Ik heb maandag 7 juli m’n derde terugplaatsing gehad van een 2e cryo. Vorige terugplaatsing is helaas geëindigd in een biochemische zwangerschap. 😕 ook verdrietig dat jij hiervoor een MK hebt gehad. Hoe gaat het nu met je? Heb je al getest of wacht je nog even en wanneer mag je testen van het ziekenhuis? Ik ga duimen op een goede afloop. 🍀🙏🏻

5 maanden geleden

Heb je al “klachten?” 🤗

5 maanden geleden

Ik krijg morgen mijn eerste terugplaatsing van een verse 3 daagse! Eerste ronde eerste keer dus ontzettend spannend 🍀

5 maanden geleden

Reactie op Kinderwens01__

Spannend! Ik heb maandag 7 juli m’n derde terugplaatsing gehad van een 2e c ...
Wat spannend!! Heb je een terugplaatsing is natuurlijke cyclus? Ik duim voor je 🍀🤞🏻 Ik ben vandaag 14dpo en 9 dagen na terugplaatsing 5-daagse. Ik zal zo even een foto plaatsen van de test vandaag. Zelf heb ik inderdaad vorige ronde een miskraam gehad. En vorig jaar in mei ook nog een biochemische zwangerschap.

5 maanden geleden

Heb je al “klachten?” 🤗
Geen klachten verder.. 🍀

5 maanden geleden

Reactie op Sylvia1993x

Ik krijg morgen mijn eerste terugplaatsing van een verse 3 daagse! Eerste r ...
Spannend voor jou!! Ik ga voor je duimen 🍀! Hoe is je punctie verder gegaan?

5 maanden geleden

Reactie op Je_R

Spannend voor jou!! Ik ga voor je duimen 🍀! Hoe is je punctie verder gegaa ...
Goed! Had 8 eitjes en zijn alle 8 bevrucht🥺😁

5 maanden geleden

Reactie op Sylvia1993x

Goed! Had 8 eitjes en zijn alle 8 bevrucht🥺😁
Wauw! Dat is super goed!!

5 maanden geleden

Reactie op Je_R

Geen klachten verder.. 🍀
Wauw, gefeliciteerd je bent opnieuw zwanger! Wat bijzonder en ontzettend fijn 🥰 heb je de innesteling gevoeld? Ik zit in een kunstmatige cyclus, zit nu op 7 DPO voel nu net wat kraampjes, maar geen idee of het m’n darmpjes zijn 🙈 en je tweede teststreep is echt dik! Dat lijkt me al een hele geruststelling. Bij m’n biochemische zwangerschap bleven m’n testen heel licht. 😞

5 maanden geleden

Wauw, gefeliciteerd je bent opnieuw zwanger! Wat bijzonder en ontzettend fi ...
Dankje ♥️ blijft zo spannend. Met de biochemische zwangerschap liepen de testen bij mij ook amper op en werden daarna ook weer gauw lichter. En bij de vorige ronde met leeg vruchtzakje ging het ook gek met de oploop. Eerst bleven ze heel licht en daarna na twee weken liep het wel op tot knaltesten. Het voelde toen ook helemaal niet goed allemaal. Ik denk ook dat ik vanaf 7dpo wel wat gevoeld heb, maar kan ook net zo goed wat anders zijn geweest. Heb ook deze ronde vroeg positief getest (9/10 dpo wel zichtbaar). Ik heb ook de tp in een kunstmatige cyclus! Wanneer mag/ ga jij testen?

5 maanden geleden

Reactie op Je_R

Dankje ♥️ blijft zo spannend. Met de biochemische zwangerschap liepen de te ...
Ja, echt, weet je al wanneer je de echo hebt? 🥹 ja, ik testte vorige keer 5 dagen na de TP al positief en 8 dagen later was de test negatief en 2 dagen later m’n menstruatie. Verdrietig dat je op de echo moest zien dat het alleen een vruchtzakje was dat lijkt me verschrikkelijk. 😢 jij hebt deze keer ook vroeg positief getest. Ik heb me voorgehouden niet te vroeg te testen ook omdat ik die onzekerheid niet meer wil van de vorige keer. Dus ga m’n eerste test doen op zaterdag 19 juli. 😇 slik jij ook Estradiol (progynova) en Utrogestan?

5 maanden geleden

Ik heb vorige week donderdag 3 juli tp gehad van 5daagse. Vorige tp ook positieve testen maar helaas vroegtijdig geëindigd (waarschijnlijk al bij 5wk of eerder). Nu dus weer wachten, mag zondag testen!

5 maanden geleden

Reactie op Je_R

Dankje ♥️ blijft zo spannend. Met de biochemische zwangerschap liepen de te ...
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat je nu een positieve test hebt!!

5 maanden geleden

Reactie op Sylvia1993x

Ik krijg morgen mijn eerste terugplaatsing van een verse 3 daagse! Eerste r ...
Heel veel geluk morgen!! Dat het in 1x raak mag zijn!

5 maanden geleden

Reactie op Dewisaurus

Ik heb vorige week donderdag 3 juli tp gehad van 5daagse. Vorige tp ook pos ...
Spannend hoor!! Heb je er een goed gevoel over? Al klachten? Ik ga heeel hard voor je duimen dat je zondag positief test. 💛 hoeveel DPO ben je dan? 😌

5 maanden geleden

Ja, echt, weet je al wanneer je de echo hebt? 🥹 ja, ik testte vorige keer ...
Snap heel goed dat je nog wacht met testen!! Ik hoop het voor je 🍀. Mijn eerste echo is 28 juli, erg spannend. Maar gewoon afwachten. Ik gebruik ook estradiol en utrogestan.

5 maanden geleden

Reactie op Dewisaurus

Ik heb vorige week donderdag 3 juli tp gehad van 5daagse. Vorige tp ook pos ...
Ik ga voor je duimen!! 🍀 hopelijk deze keer gewoon goed raak!

5 maanden geleden

Spannend hoor!! Heb je er een goed gevoel over? Al klachten? Ik ga heeel ha ...
Enige wat ik denk te merken is dat mn borsten zijn gegroeid en wat zwaar voelen, maar dat kan ook komen doordat ik er erg op let en gewoon heel erg hoop dat het zo is. Verder paar keer duizelig geweest. Geen idee hoeveel DPO ik dan zou zijn? Het is kunstmatige cyclus en ziekenhuis zei dat ik zondag mag testen haha. Dit keer wil ik net als jij niet te vroeg testen om te voorkomen dat het toch niet goed zit.

5 maanden geleden

Ik heb 3 juli een 3 daagse cryo tp gehad. Ik mag officieel vrijdag 18 juli testen. Deze weken zijn zo spannend🍀

5 maanden geleden

Reactie op Tree

Ik heb 3 juli een 3 daagse cryo tp gehad. Ik mag officieel vrijdag 18 juli ...
Leuk! Dan mag je al bijna testen. Heb je er een goed gevoel over? Al eerder een test gedaan of heb jezelf kunnen inhouden. 🙈