150 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg graag! Ik ben ook benieuwd hoe het werkt als je nog cryos hebt uit een poging in 2023 van een andere zorgverzekeraar maar die in 2024 teruggeplaatst worden. Zou de nieuwe zorgverzekering dat allemaal prima vinden?

2 jaar geleden

Ik kijk ook mee. Wil ook een verzekering afsluiten met een 4e poging.

2 jaar geleden

Ik zit bij zorgzaam die staat sinds 2 jaar open ook voor de burger!! Ik heb nog nooit zo goeie zorg verzekering gehad Ik heb het hoogste 210 euro per maand ster 5 maar echt alles word vergoed fysio ook en ook alternatieve geneens wijze enz

2 jaar geleden

Ja? 100% zeker Carlo? Dubbel dubbel dubbel checken hahaha

2 jaar geleden

Ik volg! Ik ben nog bezig met IUI. Maar klopt het dat je alleen een 4e poging IVF vergoedt krijgt als je je aanmeldt voor zo’n verzekering VOORDAT je met een eerste IVF poging begint?

2 jaar geleden

Reactie op Moana3✨

Ik volg! Ik ben nog bezig met IUI. Maar klopt het dat je alleen een 4e pogi ...
Ik kijk ook graag mee, want wij moeten als onze 2e en volgende icsi behandeling niet lukt met een donoreicel aan de slag, in verband met medische indicatie. Maar ik heb inderdaad ook ergens gelezen dat de 4e poging vergoed wordt voordat je naar het ziekenhuis doorverwezen bent.

2 jaar geleden

Ik dacht dat het niet zo werkte. Ik dacht dat ik nu best van VGZ na al te zijn gestart kan overstappen naar UMC. Maar dan heb ik nog steeds al 1 kans (in mijn geval) gehad bij VGZ. Dus bij UMC begint de teller niet opnieuw. Wel krijg ik dan een 4e poging vergoed mits ik die enorm dure aanvullende verzekering afsluit (want daar verdienen ze geld aan). Ik dacht dat dit het meer was. Want je kunt toch ook nooit ver van tevoren inschatten of je überhaupt moet beginnen met ivf etc

2 jaar geleden

24baby zelf had hier een tijdje terug al een topic over gemaakt met een linkje naar hun site waar ze vanaf de 13e alles naast elkaar zouden leggen. Is denk ik wel de moeite waard om daar vanaf maandag dan naar te kijken.

2 jaar geleden

Ik volg ook even! Ben nu bij VGZ verzekerd en erg tevreden en heb altijd geroepen dat ik er tijdens IVF niet een heel circus tot het bittere einde van wil maken maarja… nu ik met IVF ga starten, voelt het toch wel fijn om zoveel mogelijk opties open te houden 😰 Ben benieuwd naar de vergelijkingen van 24Baby maandag!

2 jaar geleden

Dit is trouwens de link naar het artikel wat ze maandag dus gaan aanpassen/ aanvullen: https://www.24baby.nl/zwanger-worden/zwanger-worden-lukt-niet/zorgverzekering-vruchtbaarheidsbehandelingen/

2 jaar geleden

Reactie op Moana3✨

Dat is in ieder geval bij onvz zo, waar ik nu zit. Daar moest je voordat je überhaupt met IVF startte daar al verzekerd zijn, als je al bezig was kon het niet meer (tenminste zo was het vorig jaar)

2 jaar geleden

Reactie op Moana3✨

Wij zijn ook nog bezig met iui ik dacht ook dat ze bedoelde dat je daar al verzekerd moest zijn voor je uberhaubt een vruchtbaarheidsbehandeling startte Maar dat heb ik misschien verkeerd geïnterpreteerd en geld het alleen vóór je bezig bent met ivf

2 jaar geleden

Ik lees op al die links nog steeds nergens dat je op moment van starten met ivf al bij de betreffende zorgverzekeraar verzekerd moet zijn? Alleen dat je bij je huisarts moet zijn geweest

2 jaar geleden

Wat ik lees is als je nog niet verder bent dan IVF 1, je wel geaccepteerd wordt.

2 jaar geleden

Reactie op Dean87

Ik lees op al die links nog steeds nergens dat je op moment van starten met ...
Ik dacht juist dus na IVF 2 of 3

2 jaar geleden

In het linkje van Freya staat nog GEEN INFO over 2024, alleen van afgelopen jaar.

2 jaar geleden

Reactie op Emmy W

Dit is trouwens de link naar het artikel wat ze maandag dus gaan aanpassen/ ...
Hier staat inderdaad al veel informatie en die vullen we binnenkort aan :)! Zodra dit is gedaan zal ik het topic ook in de groep pinnen. Daarnaast kunnen we jullie een collectiviteitskorting bieden, daar ook volgende week meer over.

2 jaar geleden

Reactie op Emmy W

In het linkje van Freya staat nog GEEN INFO over 2024, alleen van afgelopen ...
Ja klopt, zag ik net ook inderdaad 🤦🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Emmy W

In het linkje van Freya staat nog GEEN INFO over 2024, alleen van afgelopen ...
Dit wordt half nov bekendgemaakt