52 Reacties

4 maanden geleden

Yes, herkenbaar. Ik ben inmiddels 5 jaar bezig.

4 maanden geleden

Ik heb een miskraam gehad en sinds dien geen menstruatie + niet zwanger. Ik heb een uien kuur gevolgd. Na 5 dagen gebruik te maken hebben met uien kuur ben ik eindelijk ongesteld. İk heb gelezen dat het ook goed is voor als je een kinderwens hebt!

4 maanden geleden

Reactie op Lotusbloem049

Pfff hoe houd je het vol? Al wel in een fertiliteitstraject ? Sterkte 🌸 ik hoop dat het ons ook snel gegund is 💕

4 maanden geleden

Reactie op Eflin141

Ik heb een miskraam gehad en sinds dien geen menstruatie + niet zwanger. I ...
O interessant, wat houdt dat in? 🥰

4 maanden geleden

Ik snap dat het heel vervelend voelt. Vooral omdat de positieve testen hier rond slingeren de laatste tijd. Zelf zijn we nu in de tweede ronde voor ons tweede kindje. Nu ook 11 dpo en nog steeds spier wit. En ben bang dat het deze ronde ook niet lukt. Jullie zijn langer bezig maar ik snap het gevoel en verdriet wel. Je wilt het inderdaad zo graag. Hopelijk mag het snel lukken bij jullie.

4 maanden geleden

Reactie op Kleingeluk

Ik snap dat het heel vervelend voelt. Vooral omdat de positieve testen hier ...
Ja en ergens denk ik bij mensen die voor een 2e gaan, je bent al eens zwanger geweest dus je weet dat het kan. Ik krijg ineens heel erg twijfel of het aan mijn eigen lichaam ligt.. pff en dan maar niet te spreken over de omgeving bij wie het alllemaal heel snel lijkt te lukken of de mensen die roepen “nu jullie nog” ze moesten eens weten….

4 maanden geleden

Heel herkenbaar, hier ook een half jaar gestopt met de pil en 5 rondes bezig. Ik weet ook dat het nog niet zo lang is maar voelt toch een beetje als een overgang naar een nieuwe mentaliteit, eerst heel hoopvol en nu toch steeds wat meer twijfels en onzekerheid. Hoop voor ons dat het maar snel mag lukken!

4 maanden geleden

Reactie op mijnkleinegeluk

O interessant, wat houdt dat in? 🥰
Ik ga het je vertalen want het is in het Türks. Wat je moet doen is; Begin 2 dagen na je menstruatie 15 dagen lang 2x per dag 1ui in vieren snijden 5 minuten laten borrelen. ( doe de uien er pas in op moment dat je water borrelt) deksel er op. Laat het afkoelen niet te lauw en niet warm. Drink het op op lege maag. Advies is dit 1x voor je ontbijt 1x voor je avond eten te doen. Tip: gebruik wel elke keer een nieuwe ui. Stop na de 15 dagen, 7 dagen rust dagen en dan weer 15 dagen. Als je zwanger bent mag je het gebruiken maar hoeft niet! Om je eisprong en je menstruatie te stimuleren is dit heel goed. 🌸 ben ongesteld geworden nu nog op het zwanger worden! ❤️

4 maanden geleden

Pfff hoe houd je het vol? Al wel in een fertiliteitstraject ? Sterkte 🌸 ik ...
Ik begin volgende maand eindelijk aan ons eerste traject (ivf). Dankjewel!

4 maanden geleden

Reactie op Elodya

Heel herkenbaar, hier ook een half jaar gestopt met de pil en 5 rondes bezi ...
Je beschrijft het heel goed, er begint nu toch iets mentaals te spelen “waar gaat het mis, is er wat mis?”

4 maanden geleden

Reactie op Lotusbloem049

Ik begin volgende maand eindelijk aan ons eerste traject (ivf). Dankjewel!
Rete spannend, heel veel succes en alle goeds 🍀

4 maanden geleden

Ik ben gestopt met de pil in juni 2023 en eind november 2023 begonnen om te proberen in mei was het gelukt maar helaas mocht het niet langer dan 6 weken duren en dat was ronde 6 ofzo en en zijn nu weer opnieuw begonnen dus is nu poging 7 1 maand natuurlijk niks kunnen doen ivm controle of alles schoon was dus zijn al 8/9 maanden bezig

4 maanden geleden

Reactie op Sab💜

Ik ben gestopt met de pil in juni 2023 en eind november 2023 begonnen om te ...
Pff dat klinkt ook heftig zeg. We lezen zoveel positieve verhalen nu en voor mn gevoel veel positieve testen maar ook goed om de “mindere” momenten te delen. Ik wens je heel veel geluk en hoop dat het jullie snel gegund is 🌸

4 maanden geleden

Pff dat klinkt ook heftig zeg. We lezen zoveel positieve verhalen nu en voo ...
Ja ik hoop dat het snel mag gebeuren en dat alles goed is en blijft zitten ben alleen zo bang ervoor nu ben benieuwd deze ronde over 2/3 weken zal ik erachter komen of gelukt is 🍀🤞🏻

4 maanden geleden

Ik snap je gevoel… maar 6 maanden is echt nog niet lang. Gemiddeld kan het een jaar duren, dan pas moet je denken “is er misschien iets”?. Na 6 maanden is dat echt nog niet aan de orde. Hier bijna 1,5 jaar bezig

4 maanden geleden

Snap je gevoel ook… Momenteel ronde 8.

4 maanden geleden

Dikke knuffel voor jou meis! Ik weet als geen ander hoe je je voelt en wil je graag zeggen ‘het komt wel’, maar dat helpt in dit soort situaties vaak niet. Hoe dan ook: even flinke boos zijn, schreeuwen, vloeken, gooi alles er maar uit! 😘 En dan gaan we samen ‘lekker’ door naar de volgende ronde

4 maanden geleden

Reactie op NomiLion96

Dikke knuffel voor jou meis! Ik weet als geen ander hoe je je voelt en wil ...
Zeker 🩷 in ieder geval fijn om te lezen dat er meer zijn die er wat langer over doen. Niks geks aan natuurlijk maar het voelt een beetje eenzaam als je al die positieve testen voorbij ziet komen… ik hoop dat wij allemaal heel gauw een positieve test zullen hebben 🍀👶🏼

4 maanden geleden

Reactie op Belly1

Snap je gevoel ook… Momenteel ronde 8.
Frustrerend he! Ik wens je heel veel geluk deze ronde 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Lotusbloem049

Ik ook inmiddels 4 jaar. Ze houden mij constant tegen om een fertiliteit traject in te gaan 😔 ik zal voor je duimen dat jullie traject zal helpen 🤞